نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
۰ |
۵
پیکه باز هم رئالی‌ها را دست انداخت/ امباپه شماره ۷ بپوشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا با یادآوری اطمینان رسانه‌های مادریدی از انتقال کیلیان امباپه به رئال، تیم رقیب را دست انداخت.

جرارد پیکه کاپیتان بارسلونا در پی تلاش نافرجام رقیب دیرینه تیمش رئال مادرید برای خرید کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن واکنش طعنه‌آمیزی نشان داد.

پیکه برای طعنه زدن به رقیب در صفحه شخصی‌اش در توئیتر تصویری از یکی از گزارش‌های اخیر نشریه «مارکا» را منتشر کرد که در آن به گزینه‌های امباپه برای انتخاب شماره پیراهنش در رئال مادرید اشاره شده بود. مارکا در آن گزارش که با عنوان «امباپه چه شماره‌ای را می‌پوشد؟» ۳ گزینه برای بازیکن فرانسوی از بابت ورود به مادرید ابراز اطمینان کرده بود و شماره‌های ۱۹، ۵ و ۲۳ را هم آماده ارائه به او دانسته بود.

در این بین پیکه با جواب دادن به سؤال نشریه مارکا و نوشتن «شماره ۷» کهکشانی‌ها را به خاطر ناکامی در خرید امباپه ۲۲ ساله با وجود اطمینان رسانه‌های مادریدی دست انداخته است.

امباپه اما در نهایت با مخالفت سران پاری‌سن‌ژرمن در پاریس ماندنی شد و حالا رئالی‌ها باید حداقل تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ صبر کنند تا بتوانند بار دیگر برای خریدش اقدام کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی