نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
اسکوچیچ همراه تیم ملی نرفت/ تیم ملی بدون سرمربی به دیدار عراق می‌رود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی وارد شهر دوحه شد که مهم‌ترین نفراتش را با خود به همراه نداشت.

خبرورزشی - محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر شبکه ۳ سیما ساعتی پیش از شروع دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه درباره غیبت دراگان اسکوچیچ در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار با سوریه گفت: با توجه به منفی شدن تست کرونای اسکوچیچ، وحید هاشمیان و مربی دروازه‌بانان تیم ملی این سه نفر مشکلی برای حضور روی نیمکت تیم ملی در بازی با سوریه نداشتند اما کادر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به مقررات و پروتکل های فیفا درباره بیماری کووید ۱۹ مجوز حضور آنها را صادر نکرده است.

با توجه به این صحبت‌های مجری تلویزیونی در برنامه زنده، انتظار می رفت اسکوچیچ و وحید هاشمیان همراه کاروان تیم ملی کشورمان عازم دوحه شوند اما غیبت این دو نفر در جمع ملی پوشان اعزامی به قطر، حضور آن‌ها در بازی حساس تیم ملی مقابل عراق را در هاله‌ای از ابهام فرو برد. دیداری حساس و مهمی که قطعاً نتیجه آن تاثیر مستقیمی در تیم‌های صعود کننده به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از گروه A دارد.

البته گفته می‌شود مشکل دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان در روزهای آینده برطرف می‌شود تا به صورت جداگانه عازم دوحه شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پویان IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    آقای اسکوچیچ و و وحید هاشمیان که می بایست الگوی بازیکنان تیم ملی در مقابله با کرونا باشند به دلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی و ابتلا به کرونا آنهم در اوج مسابقات مقدماتی جام جهانی باید جریمه شوند و بابت این سهل انگاری بزرگ در برابر مردم ایران و فدراسیون فوتبال پاسخگو باشند .
  • ناشناس IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    بودن و یا نبودن اسکوچیچ و هاشمیان در تیم ملی دردی را دوا نمی کند چون دانش علمی ندارن سوریه را بدون آنها و با کمک شانس بردیم،مربی فقط کیروش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی