نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی در گزارشی که برای هوادارانش منتشر کرد گفت که سه بازیکن را می‌خواسته اما تیم‌های صنعتی و رقیب مانعش شدند.

از جمله بازیکنانی که در هفته‌های اخیر گفته می‌شد قرار است به استقلال بیایند اما در نهایت از دیگر تیم‌ها سر در آورده و یا با همان تیم تمدید کردند یکی رضا اسدی بود. بازیکنی که با عدد و رقمی بالا به تیم پرسپولیس پیوست. مجیدی در گزارشش گفت می‌خواستیم با کمک هواداران این بازیکن را جذب کنیم ولی او با عدد و رقمی ۱۲ و ۱۳ میلیاردی جذب تیم دیگری (پرسپولیس) شد. اسدی فصل قبل در تیم سن پولتن در اتریش توپ می‌زد.

یکی دیگر از بازیکنانی که گفته می‌شد قرار است به استقلال بیاید سعید صادقی بود. بازیکن گل‌گهر سیرجان که فرهاد مجیدی قصد داشت او را در پایان قراردادش با این تیم جذب کند ولی صادقی هم با عدد و رقمی بالا با تیم قلعه‌نویی تمدید کرد.

یکی دیگر از بازیکنان مدنظر استقلال محمدرضا حسینی بازیکن سپاهان بود که او نیز پس از پایان قراردادش با سپاهان تمدید کرد و در اصفهان ماندنی شد. گفته می‌شد حسینی با عددی بالا در آن تیم ماندنی شده است.

غیر از این بازیکنان، بازیکن شاخص دیگری در لیستی که مجیدی مد نظرش بود دیده نمی‌شود که جذب نشده و به تیم‌های صنعتی و رقیب پیوسته باشند. از این رو می‌توان حدس زد که مجیدی با این مشخصات، کدام بازیکنان را در گزارشش مد نظر قرار داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قاسم IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    به تمام تیم های لیگ بگیم بازیکن نگیرند چون در لیست شما شاید باشن و قهر کنی و بیانه بدی این چه تفکری هست شما دارید امثال ریگی و اسماعیلی و...از دست دادی از پرتغال هم بازیکن گرفتی بازیکن پرتغالی پرسپولیس هم رفت بهتر نیست سرت تو کار تیم خودت باشه؟؟؟؟؟؟
  • مجید ES ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    اون موقع که قاسمی نژاد رو با ۱۵ میلیارد جذب کرد باید اولویت هاش رو انتخاب می‌کرد اون موقع که ۴۰۰ هزار دلار از انتقال قایدی زدی به جیب مدیریت خوب بود الان چطوری یک دفعه همه چیز بد شد
  • 4 در 6 IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    اوخي // از فصل بعد قانون بزارن اول کيسه بازيکنشو بگيره بعد که گرفتن بقيه تيمها شروع کنن به يارگيري
  • مجتبی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    بابا اینا مرزهای هوچیگری رو جابجا کردند، ببینم میشه بگید شما چقدر به قاسمی نژاد دادید؟ نکنه اونم به ندای قلبش گوش کرد؟ اینا بهونه برای باخت و حذف هست، اگر هم ببره میگه من با تیم در پیتی بردم و شاهکار کردم کلا این محبوبیتی نداره و با فضای مجازی میخواد خودش رو محبوب جلوه بده شما ببینید اینا که رفتند جلوی باشگاه و از این آقا حمایت کردند چه تیپی داشتند غیر از اینکه نوچه های مجازی آقا بودند تا جلوی باشگاه برند؟ شما کار ایشون رو با علی کریمی مقایسه کنید، هیچ وقت بخاطر خوش آمد کسی حق را پایمال نکرد و از کسی تعریف الکی نکرد
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    کاش حسینی میرفت استقلال از دستش خلاص می شدیم
  • حق گو IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    پرسپولیس به احمد نور با آپشن های اضافی نهایتا 17 میلیارد میداد که همه میدونن و رسمی هم اعلام شد و بیشتر از این هم معقول نیست چون احمد نور به خاطر اختلاف زیاد مالی قبول نکرد تمدید کنه و میدونیم قرارداد احمد نور با تیم قطری حدود 30 میلیارد هست، بعد چطور پرسپولیس برای اسدی که نه بازیکن چندان مطرحی هست و بازی ملی هم نداره حاضر برای یک فصل 13 میلیارد بده؟ بنابراین نتیجه میگیریم که یا قرارداد احمد نور با قطری ها خیلی بالاتر از 30 میلیارد و قطری ها دروغ میگن یا فرناز دروغ میگه و هوچی‌گری میکنه!! تازه 13 میلیارد تقریبا میشه مبلغ رضایتنامه مغانلو از سانتاکلارا که اون رو هم نداشتیم پرداخت کنیم ولی فرناز میگه حاضر شدیم به اسدی پرداخت کنیم و خبری ورزشی کیسه هم تایید میکنه!!!
  • خبرکیسه IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    نردبون تو ازکجا فهمیدی قرارداد اسدی چقده؟ پس ارسلان و رشید چقد گرفتند؟ غفوری سال قبل 14 گرفت بجز پولای جدا که ملکیان و نامداری میدادن تیمت زیر 10 تومن نداشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی