نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
۰ |
۳
در گروه ایران با یک گل بهار می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در رقابت‌های انتخابی جام جهانی و در گروه ایران طی ۳ بازی فقط یک گل به ثمر رسید که آن یک گل هم سهم ایران بود.

فرهاد اشراقی؛ کره جنوبی در خانه از پس عراق برنیامد و لبنان و امارات هم به تساوی بدون گل قناعت کردند تا  ایران با همان تک گل جهانبخش به صدر جدول صعود کند.

 حضور گسترده تیم‌های عربی در این گروه باعث می‌شود تا اکثر مسابقات تقریباً نزدیک به هم باشد و بعید است که ایران و کره جنوبی هم بتوانند بازی‌های خود را با اختلاف گل زیاد برنده شوند. عراق تیم کاملاً چغری است که حالا باید دید مقابل ایران چه می‌کند و سوریه هم نشان داد که اگر قرار به باخت باشد، به سختی شکست می‌خورد. حتی لبنان و امارات هم تیم‌هایی نیستند که رقبا آنها را دست کم بگیرند به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود اکثر بازی‌های گروه ایران کم گل باشد و به جرات می‌توان گفت در این گروه خیلی وقت‌ها با یک گل بهار می‌شود.

 اگر تیم ملی بتواند به بردهای اقتصادی خود ادامه دهد مسلماً جواز حضور در جام جهانی را کسب خواهد کرد البته ما مقابل سوریه ضعف‌هایی هم در خط دفاعی داشتیم که تا حدی به چشم آمد و طبعا بازی با عراق و پس از آن کره‌جنوبی سخت تر و نفس گیر تر خواهد بود اما به هر حال برای رفتن به جام جهانی گل نخوردن خیلی مهم است به خصوص برای تیم ایران که مهاجمان خوبی چون طارمی و سردار را دارد. مهاجمانی که بالاخره زهر خود را به رقبا می‌ریزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی