یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
۰ |
۱
سیروس پورموسوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 صنعت نفت آخرین تیمی است که سرمربی خود را انتخاب می‌کند و با انتخاب سرمربی این تیم پرونده کادر فنی تیم های لیگ برتر در فصل جاری بسته می‌شود.

در حالی که علی فیروزی مدیر تیم صنعت نفت آبادان گفته بود گزینه اول باشگاه برای فصل جدید سیروس پورموسوی است این باشگاه با علیرضا منصوریان وارد مذاکره شده است. البته نشست این باشگاه با سرمربی فصل گذشته برگزار شد اما این نشست نتیجه ای به دنبال نداشت و حالا تنها راه باقی مانده برای آبادانی‌ها مذاکره با گزینه‌های جدید است. سیروس پورموسوی به باشگاه تاکید کرده تا زمانی که پرداخت‌های باقی مانده از فصل گذشته صورت نگیرد و بودجه ای برای فصل جاری تیم از سوی وزارت نفت یا هر ارگانی که قرار است صنعت نفت را اداره کند تعیین نشود حاضر نیست تمرینات تیم را شروع کند. 

اما سوال مهم این است؛ آیا علیرضا منصوریان قرار است با دست خالی کار را در آبادان شروع کند؟ حتما به او وعده ای داده شده که پای میز مذاکره نشسته و اگر قرار باشد فردا هم کار را شروع کند حتما درخواست‌هایی از باشگاه صنعت نفت آبادان داشته که قرار است بر آورده شود. سوال مهم تر اینکه چرا تلاش‌هایی که برای متقاعد کردن علیرضا منصوریان برای حضور در آبادان صورت گرفته در ادامه همکاری با سیروس پورموسوی ندیدیم؟ این حرکت باشگاه صنعت نفت ما را به یاد دوران بازی رونالدینهو می‌اندازد که به یک سمت نگاه می‌کرد و به سمت دیگر پاس می‌داد.

 صنعت نفت آخرین تیمی است که سرمربی خود را انتخاب می‌کند و با انتخاب سرمربی این تیم پرونده کادر فنی تیم‌های لیگ برتر در فصل جاری بسته می‌شود. نکته جالب اینکه قرارداد باشگاه صنعت نفت با سیروس پورموسوی دو ساله است اما اگر علیرضا منصوریان به سمت سرمربی این تیم برگزیده شود وی غرامتی از باشگاه دریافت نخواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی