معطلی ۱۰ ساعته اسکوچیچ و هاشمیان/ تردید در چند پست/ نگرانی از وضعیت بازیکن پرسپولیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تشریفات اداری برای سرمربی تیم ملی و دستیارش انجام نشده بود و بنابراین آنها از پرواز ساعت چهار و نیم به مقصد دوحه جا ماندند تا با هماهنگی‌ بعدی این بار در ساعت ۲۳ راهی قطر شدند.

تیم ملی فوتبال کشورمان برای انجام بازی مقابل عراق در دور دوم انتخابی جام جهانی این روزها در قطر به سر می‌برد و شاگردان اسکوچیچ برای این دیدار حساس آماده می‌شوند. مطابق روز گذشته گزارش اختصاصی خبرورزشی را از اردوی تیم ملی در دوحه می‌خوانید.

معطلی ۱۰ ساعته اسکوچیچ و هاشمیان

بعدازظهر شنبه و در شرایطی که دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان برای حضور در قطر و بازگشت به اردوی تیم ملی در انتظار تحویل مدارک و سوار شدن هواپیما بودند، هواپیمایی قطر از سوار کردن این دو عضو شاخص کادرفنی تیم ملی خودداری کرد.

موضوع از این قرار بود که طبق قوانین جدید کشور قطر کلیه افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند باید تمام مدارک پزشکی و مسافرتی خود را در سایت وزارت بهداشت آپلود کرده و با کد رجیستری به فرودگاه بروند.

اما این تشریفات اداری برای سرمربی تیم ملی و دستیارش انجام نشده بود و بنابراین آنها از پرواز ساعت چهار و نیم به مقصد دوحه جا ماندند تا با هماهنگی‌ بعدی این بار در ساعت ۲۳ راهی قطر شدند. معطلی ۱۰ ساعته سرمربی و مربی تیم ملی در فرودگاه باعث شد این دو به شدت خسته و کلافه شوند.

دومین تمرین با حضور اسکوچیچ

اسکوچیچ و هاشمیان بعد از رسیدن به دوحه دوباره تست کرونا دادند و بعد از منفی شدن این تست‌ها، این دو در دومین تمرین تیم ملی در دوحه حاضر شدند و کار را به دست گرفتند.

تمرین تیم ملی ایران در قطر (13 شهریور 1400)

تردید اسکوچیچ برای چند پست

تیم ملی با وجود گرفتن ۳ امتیار بازی مقابل سوریه نمایش خوبی نداشت و خیلی‌ها را نگران کرد. به غیر از این موضوع سردار آزمون هم بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت می‌تواند تیم ملی را در دیدار مقابل عراق همراهی کند. از همین رو به احتمال فراوان تیم ملی با چند تغییر نسبت به ترکیب ابتدایی مقابل سوریه به مصاف عراق خواهد رفت. با این حال اسکوچیچ نسبت به چند پست تردید دارد و مشخص نیست چه بازیکنانی از ابتدا مقابل عراق به میدان خواهند رفت.

تماس ملی پوشان با سرلک

میلاد سرلک هافبک دفاعی پرسپولیس، یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی مقابل سوریه بود ولی یک مصدومیت شدید نگذاشت این بازیکن تا پایان در زمین بماند. در دقیقه ۲۷ بازی سرلک قصد داشت در میانه زمین از عمر خربین توپ‌گیری کند که در این صحنه به شدت مصدوم شد تا از زمین بیرون برود و نتواند به بازی برگردد.

هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس پس از برخورد با مهاجم سرشناس تیم ملی سوریه به شدت از ناحیه سر که به زمین برخورد کرده بود، آسیب دید و برای ثانیه‌هایی از حال رفت و راهی بیمارستان شد.

بعد از انجام تست‌های لازم و عکس برداری مشخص شد میلاد مشکل جدی ندارد و حال عمومی‌اش هم خوب است. با این حال اسکوچیچ ترجیح داد به سرلک برای بازی با عراق استراحت بدهد و این بازیکن به همراه تیم ملی راهی دوحه نشد. بعضی از همبازیان میلاد در تیم ملی شب گذشته با این بازیکن تماس گرفتند و پیگیر وضعیتش شدند.

بازار کری داغ بود

بعضی از بازیکنان تیم ملی قبل از شروع تمرین اصلی، تنیس فوتبال بازی کردند. این بازی که بین فوتبالیست‌ها بسیار محبوب است همواره با کری‌های جذابی همراه است. در تمرین تیم ملی هم بازار کری در تنیس فوتبال بسیار داغ بود و تیم برنده حسابی برای تیم بازنده کری می خواند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی