یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
۰ |
۰
عکس بزرگان تیم ملی ایران در کنار رختکن عراق
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی حساس ایران و عراق سه شنبه شب به میزبانی ورزشگاه الغرافه شهر دوحه قطر برگزار خواهد شد

جدال تیم ملی کشورمان با عراق در مرحله نهایی پیکارهای انتخابی جام جهانی با توجه به اینکه عراقی‌ها نتوانستند شرایط میزبانی را احراز کنند با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود.

این بازی سه شنبه شب به میزبانی ورزشگاه الغرافه شهر دوحه قطر برگزار خواهد شد. استادیومی که فوتبال دوستان ایرانی از آن خاطرات زیادی دارند. الغرافه بارها در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم‌های کشورمان رفته و بازیکنان ایرانی سرشناسی نیز جذب کرده است. 

این باشگاه که قبلاً با نام الاتحاد شناخته می‌شد پس از در اختیار گرفتن استادیوم الغرافه و نوسازی آن در اقدامی جالب توجه عکس تعدادی از بازیکنان مطرح و تأثیرگذار خود را روی یکی از دیوارهای نزدیک به رختکن تیم میزبان در راهروی سرپوشیده استادیوم نصب کرد تا بازیکنان الغرافه هنگام ورود و خروج به رختکن این تصاویر را مشاهده کنند.

عکس محمد پنجعلی و مجتبی کرمانی مقدم در زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱  در میان این تصاویر به چشم می‌خورد اما بعدها تصویر فرهاد مجیدی و محمد رضا خلعتبری نیز به آنها اضافه شد.

به این ترتیب عراقی‌هایی که روی کاغذ میزبان به حساب می‌آیند، قبل از آغاز مسابقه باید از کنار چهره تعدادی از ستارگان فوتبال ایران عبور کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی