علی پورحیدری و فریده شجاعی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

علی پورحیدری پس از درگذشت تلخ منصورخان در تمام این سال‌ها خیلی اهل مصاحبه نبود و ترجیح می‌داد کنار گود باشد ولی ۵ سال پس از درگذشت پدرش سرانجام سفره دل خود را نزد خبرورزشی باز کرد.

اگرچه منصور پورحیدری نزدیک به پنج سال است که چهره در نقاب خاک کشیده و دیگر در جمع ما حضور ندارد ولی با این وجود همچنان پرافتخارترین چهره تاریخ باشگاه استقلال و یکی از چهره‌های ماندگار فوتبال ایران محسوب می‌شود. منصورخان خانواده‌ای کاملاً ورزشی هم دارد. همسرش یکی از مدیران مطرح ورزش ما محسوب می‌شود، دخترش هم اکنون عضو تیم ملی بسکتبال بانوان است و پسرش هم مقطعی در تیم جوانان استقلال بازی کرد ولی به توصیه پدر ترجیح داد فوتبال را حرفه‌ای دنبال نکند. با هماهنگی یک دوست مشترک پای صحبت پسر اسطوره استقلال نشستیم و حرف‌هایش را برای شما عزیزان بدون کم و کاست به رشته تحریر درآوردیم.

قول‌های عملی نشده

فرهاد مجیدی مرد روزهای سخت است و با توجه به شناختی که از او دارم، با وجود تمام مشکلات قطعاً تیم خوبی را به مصاف الهلال می‌فرستد و امیدوارم نتیجه ارزشمندی در امارات مقابل حریف عربستانی بگیریم. متأسفانه مدیریت باشگاه به قول‌هایی که به فرهاد داده بود، عمل نکرد و همین مسئله موجب شده تا سرمربی استقلال در فصل نقل و انتقالات دچار مشکل شود.

کم‌لطفی چهار ساله

وزیر جدید ورزش انتخاب شده و از ایشان خواهش کنم نگاه ویژه‌ای معطوف به استقلال کنند. اصلاً منظورم حمایت ناعادلانه نیست بلکه می‌خواهم به لحاظ مدیریتی شرایط مناسبی توسط آقای حمید سجادی در استقلال حاکم شود. متأسفانه طی چهار سال گذشته در حق استقلال فعلی کم‌لطفی شد و امیدوارم این مسئله در دوران وزارت آقای سجادی دیگر تکرار نشود.

افشاگری درست

همه عزیزان و چهره‌های قدیمی استقلال برای من و خانواده‌ام فوق‌العاده محترم هستند ولی در کمال احترام باید بگویم از حرف‌هایی که فرهاد مجیدی چند روز قبل بر زبان  آورد و انتقادات بسیار صریحی که مطرح کرد، کاملاً استقبال می‌کنم. خیلی خوب شد که مجیدی این مسائل را با مردم در میان گذاشته و افشاگری بسیار درستی انجام داد. سرمربی تیم به کادر مدیریت اعتماد کرد ولی مدیران باشگاه جواب خوبی به اعتماد فرهاد ندادند و شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که مردم فکر می‌کردند یک سری از بازیکنان به خاطر درخواست مجیدی مبنی بر عدم نیاز به آنها قصد جدایی دارند ولی حرف‌های فرهاد کاملاً نشان داد که اصلاً چنین چیزی نیست و تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان مورد نظر او به واسطه عدم تحرک مدیریتی باشگاه جذب نشدند یا این که قراردادشان را تمدید نکردند.

برآورده کردن آرزوی پدر

استقلال اگر به این مرتبه از بزرگی در فوتبال آسیا رسیده، به واسطه تلاش بزرگان و خون دل خوردن هوادارانش بوده است. استقلال بدون هوادار قطعاً نمی‌توانست تا این حد بزرگ شود و بسیار خوشحالم که هواداران استقلال هنوز پدرم و خانواده‌اش را فراموش نکرده‌اند. آرزو می‌کنم با وجود همه این مشکلات بتوانیم الهلال را شکست بدهیم و مطمئن هستم اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، روح بابا هم شاد می‌شود. منصور پورحیدری در آرزوی ستاره سوم آسیایی استقلال بود و امیدوارم فرهاد مجیدی و شاگردانش بتوانند این آرزو را برآورده کنند.

وعده‌های توخالی

تا امروز در این رابطه حرفی نزده‌ام ولی دیگر نمی‌خواهم ساکت بمانم. واقعیت امر این است که مردم بدانند باشگاه استقلال طی پنج سال اخیر که منصور پورحیدری فوت کرده، فقط و فقط به خانواده‌اش وعده داده‌اند و بس. وعده‌هایی که عملی نشده است. منصورخان در زمان فوت مبلغی را از استقلال طلبکار بود ولی با وجود گذشت پنج سال بهتر است هواداران بدانند که هنوز با ما تسویه حساب نکرده اند.

به حرمت پدرم مدارک بدهی استقلال را برای AFC نفرستادیم/ افشاگری مجیدی کاملا درست بود/ مردم باید بدانند در استقلال چه خبر است

قیمت دلار ۳۰۰۰ هزار تومان بود

اصلاً بحث خانواده پورحیدری مبلغ مادی طلب منصورخان نیست بلکه حرمت و اعتبار این چهره ماندگار است که باید توسط مدیران باشگاه استقلال حفظ شود. وقتی پدر من فوت کرد دلار ۳ هزار تومان بود و ایشان در آن وضعیت اقتصادی مبلغی را از باشگاه طلب داشت ولی حالا دلار رسیده به حوالی ۳۰  هزار تومان و هنوز خبری از تسویه حساب با خانواده‌اش نشده است. چنین رفتاری در مورد شخصی که عاشق استقلال بود و زندگی‌اش را وقف این باشگاه کرد، اصلاً درست نیست.

خارج ‌کردن قرارداد

منصورخان اصلاً اهل قرارداد بستن با استقلال نبود ولی در این سالیان آخر با توجه به قوانین سازمان لیگ مجبور بود قرارداد ببندد تا کارت برایش صادر شود ولی مقامات وقت باشگاه استقلال حتی در این رابطه هم کم لطفی کردند. پس از درگذشت پدرم برای بررسی وضعیت قرارداد او مراجعه کردیم و متوجه شدیم که باشگاه استقلال قرارداد منصور پورحیدری را از سیستم خارج کرده است! چنین کاری جدا از اینکه واقعاً نامناسب و به دور از شأن مرد بزرگی مثل پورحیدری بود، از نظر اداری هم تخلف محسوب می‌شد. ما به هیئت فوتبال استان تهران مراجعه کردیم و قرارداد پدر را از آنجا گرفتیم.

انتخاب خوب

به جرات می‌توانم بگویم یکی از معدود انتخاب‌های خوب و تصمیمات درستی که مدیران استقلال طی چندسال اخیر گرفته‌اند، بازگرداندن آقای بهرام امیری بود. پدرم همیشه می‌گفت امیری یک استقلالی واقعی است که در فصل نقل و انتقالات با تمام وجود کمک حال مجموعه می‌شود. البته انصافاً آقایان نصرالله عبداللهی و فرزاد مجیدی هم زحمت کشیدند و امیدوارم همیشه موفق باشند.

شکایت به کنفدراسیون

صراحتاً می‌گویم ما با توجه به مدارکی که در اختیار داشتیم، می‌توانستیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنیم و مانند چند طلبکار داخلی دیگر استقلال قضیه را از آن طریق پیگیری کنیم ولی فقط به حرمت نام بزرگ منصور پورحیدری و هواداران چنین کاری را انجام ندادیم و متأسفانه مقامات باشگاه استقلال هم وقتی فهمیدند خانواده منصورخان اهل شکایت نیستند، به نوعی از این اعتماد سوءاستفاده کردند و بی‌خیال پرداخت مطالبات او شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین استقلالی دوآتشه IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    آقایان هیت مدیره و مدیر عامل استقلال چرا حق خانواده محترم مرحوم پورحیدری رانمی دهید واقعا دنیا اینقدر ارزش نداره که حق کسی که تمام هم و غم خودش را برای سربلندی استقلال گذاشته برخورده شود در جهان آخرت چه جوابی در پیشگاه خداوند خواهید داشت
    • حمید علوی CA ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      علی آقای پورحیدری گرامی؛ ۱) مسلمن حق با شماست،اونم هزاران بار. . ۲)بنده که میدونم منصورخان کی بود و بزای “بودن استقلال” چه کرد، معتقدم اون ۲۰۰ میلیون ۶ سال پیش که معادل یک‌ میلیارد و هشتصد میلیون الان هست، حتی یک هزارم طلب منصورخان نیست، بلکه اصولن “کل استقلال، طلب منصورخان از استقلال هست”. من از صمیم قلبم معتقدم “مالک و صاحب واقعی استقلال” منصورخان خدابیامرز و وراث ایشون هستن. “ماندن” استقلال مدیون منصورخان نیست، بلکه “بودن” استقلال مدیون منصورخان هست. استقلال اگر الان “موجودیت” داره بخاطر اینه که منصورخان زندگیش رو حراج کرد ‌به پای استقلال ریخت. قطعن بدون وجود اون بزرگمرد همون چهار دهه پیش تموم شده بود همونطور که خیلی تیما تموم شدن(هما، بانک،…). خداوکیلی استقلال “مال” منصورخان ‌و وراث ایشون هست. (‌و البته این مالکیت سهامدارانی مثل پرویزخان مظلومی هم داره که تمام مدت کنار منصورخان بود رو هم شامل میشه، و بعضی دیگر از خون دل خوردگان استقلال) . استقلال حقیقتأ اصلن مال وزارت ورزش نیست، مال فلان سازمان و ارگان نبوده.استقلال رو‌منصورخان ساخت و‌پرداخت.
    • امیر تاجی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      خداوند رحمت کند بزرگ مرد تیم استقلال جناب پور حیدری فقید رو کاش بعضی از این فقط ادعاها از منصور خان یاد میگرفتن مرام و معرفت رو روحش شاد و یادش گرامی اسطوره واقعی
  • استقلال قهرمان قهرمان IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ..... ثبت است برجریده عالم دوام ما .... منصور خان عاشق واقعی و جواهر ناب استقلال بود با گذشت ایام تفاوت هوادار بودن دوستداربودن پیشکسوت بودن رو با عاشق استقلال بودن بیشتر می فهمیم انشالله که بهشتیان استقلال منصورخان و ناصرخان و غلامحسین خان و.... از دعاهاشون استقلال رو بی نصیب نگذارند
  • حسن IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    شکایت کنیدوپدراستقلال ودربیاریدجراپولتونو نمیدن غلط کردن
  • اس اس IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    اینم شاهد از غیب مجیدی بدرد استقلال میخوره وهیچ مربی ای درحال حاضر نمیتونه بجز اون له استقلال کمک کنه،باید از فرهاد حمایت بشه،اون یه استقلالیه واقعیه نه امثال مظلوم وروشن،همه بفکر جیب خودشونند,ولی دیدیم مجیدی از جیبش به بازی کنان پول داد.
    • مددی حیا کن ................ IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      ازروزی که فرهاد به استقلال اومده جماعت مافیای لنگی و برخی استقلالی هایی که فقط به دنبال منافع خودشون هستن و بالا رفتن استقلال رو فقط با خودشون دوست دارن دائما در رسانه ها و سایتها مشغول چانه زنی و حرف و حدیث راجع به فرهاد هستن جماعت مافیایی که مشخصه دشمنان مستقیم استقلال هستند اما دوستان نادان اگر مخربتر نباشند کمتر از مافیای لنگ نیستند البته عرض کردم برخی از استقلالیها حساب اکثر استقلالیهای فهیم و با فرهنگ جداست همانهایی که تیم استقلال و موفقیت آن برایشان مهم است نه امیر و محمود و علی و فرها و فرزاد و....... مردم خودشان خوب میفهمند و اگر از فرهاد حمایت میکنند میدانند که با او با این مدیریت با این وزارت با این پیشکسوتان با این اوضاع مالی تا امروز استقلال کارستان کرده است
    • دوپینگ ارزنیمایی تبانی کیسه IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      جناب حیا کن! من به عنوان یه پرسپولیسی بی‌فرهنگ به شمای کیسه‌کش بافرهنگ البته اگه فرهنگت به اندازه‌ی سایر هواداران بافرهنگتون از جمله هانی کرده و امیر تتلو باشه؛ میگم که همه‌ی پرسپولیسیهای بی‌فرهنگ از شاخ‌فرهاد دوپینگی دلار دولتی حمایت میکنن. چون تنها کسی که میتونه این تیم منحوس رو به خاک سیاه بشونه همین ایشونه. نمونه‌ش هم اینکه تیمتون رو خود الفرهادخان در زمان نقل‌و انتقالات شخم زده. توضیح اینکه از واژه‌ی فرهنگ طبق زبان برره‌ای بصورت معکوس در کامنتم استفاده کردم.
    • ا IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      خطاب به ...حیاکن توکه ازدکل پرسپولیس بالامیری،وتوهم زدی که پرسپولیسیها خواهان حذف مجیدی هستندسخت دراشتباهی،چون بیشتر مصائب وناکامی تیم تون بخاطر چندبار آمدورفتن مجیدی وخودبزرگ بینی،خودرأی بودن وعدم ثبات تصمیم علاوه برکم دانشی مجیدی هست اگه به خودد زحمت بدی ومصاحبه پارسال چندتاپیشکسوت بدون چشمداشت وبدون جیره مواجب ازباشگاه تون مثل روشن،جباری،بیک زاده،رجبی،اختر،تیموریان راسرچ کنی میبینی که همگی به درستی علت ناکامی چندسال گذشته راخودزنی باندبازان سهم خواه مثل مجیدی،نظری،عبدیان،نظری جویباری و...دونستند
  • ش IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    خیلی عجیبه به بازیکنی که قراردادش 7_8 میلیارده، 70 تا 80 درصد قراردادشو میدن تا برا هوادارا ناز کنه و یک ذره هم به پیرهنی که میپوشه غیرت نداشته باشه بعد به کسی مثل پورحیدری که به عشق استقلال تیم ملی رو ول کرد و خونه اش رو فروخت، بعد از 5 سال تنها 200 میلیون طلبش رو نمیدن!!!!
  • استقلایل IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    خاک بر سر مدیران استقلال از 5 سال پیش تا الان که حرمت خانواده منصور خانو حفظ نکردن
  • پیام IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    قرارداد 15 میلیاردی با دانشگر بی ادب می بندن اما پول منصور خانو به خونوادش نمی دن
  • یاسر IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    به حال این باشگاه باید تاسف خورد واقعا چرا باید تیممون دست مدیرای عوضی باشه که پول اسطوره دوست داشتنیمو به خونوادش نمی دن
  • آبی آسمانی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    خوبه فقط قراردادشو گم و گور کردن از اینا بر میاد که بگن اصلا استقلال نبوده . کی کجا چی . مثل قایدی که گفتن نمی ره بعد فیلم تمیرینش توی تیم اماراتی لو رفت
  • مهران IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    حیف از این باشگاه که دست ناجوانمردانی افتاده که از دل سیاست بلند می شن
  • مهدی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    آخ آخ چه عکسی گذاشتین وسط مطلب . وای منصور خان با عصا . سه تا بازیکنیمون به خاطر پول نرفتن با تیم دبی اونوقت روزگاری منصور خان تیم ملیو ول کرد به خاطر سر بلندی استقلال . تف به این روزگار
    • حمید علوی CA ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      مهدی حان داداش مطمئن باش روح‌ منصورخان خدابیامرز تا وقتی تیمش که با خون دل و حراج ملک میراث هنگفت پدری و ماشین زیر پا و خونه ی شخصیش ساخت و نگه داشت، هوادارهای آگاه، با معرفت، با شعور و قدرشناسی مثل جنابعالی داره (یا بقیه ی دوستانی که واقعن عاشق تیمشون هستن)، شاده. دم شما گرم.
  • یک پرسپولیسی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    در باشگاهتونو باید گل بگیرن که با اسطورشون موقع دلار سه هزار تومنی قرارداد بستن حالا که دلار شده 26 هزار تومن هنوز پولشو ندادن حتما اگه بدن هم به همون اندازه دلار سه هزاری می دن نه به اندازه روز
    • آبی تا ابد IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      بله دیگه ما مثل شما هوچی گر نیستیم که تا هزار تومن دست کسی طلب داریم دنیا رو به هم بریزیم فقط واسه پول. ما به تیممون عشق داریم البته نه از اون عشقای شما لنگی ها. در ضمن خاک باید بر سر تیم لنگ باشه که اینقد جام نگرفته و تو حسرت جام بوده که مجبور شده با کمک بابا مسعود جام بگیره که موزه شو یه جوری پر کنه.
  • ایمان IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    خانوادهش که استقلالی هستن آه نمی کشن اما آه هوادارای منصور خان این تیمو نابود کرده و می کنه
  • ناصر IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    اینقدر زحم خوردن اما هنوز از مجیدی حمایت می کنن اونوقت مظلومی می خواد بزن توی گوش هوادار
    • حمید علوی CA ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      هوادار؟! اون ۷-۸ تا نوچه ی ناهارخور که باشگاه رو با چالهذمیدون عوضی گرفته بودن و یکیشون داد میزد میگفت باشگاه رو رو سرتون خراب میکنیم هوادار بودن؟!! هوادار باشگاه، باشگاه رو خراب میکنه؟!؟ آقا ناصر نمیدونم نمیدانی، یا خودت هم یه ناهار خور پول تو جیبی بگیر هستی، ولی داداش من، نگاه خودت نکن، مردم و هوادارا میفهمن، درک میکنن، میدونن این آسیاب از کجا آب میخوره. خودت رو بیشتر از این حد اقل جلوی خودت کوچیک نکن. چهار روز دیگه برمیگردی و به گذشته ت فکر میکنی،تاسف میخوری داداش گلم.
  • علی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    هوای خانواده منصور پورحیدری رو ندارن می خوان به حرف من و توی هوادار 30 ساله استقلال گوش بدن خاک بر سرمون که عشقمون شده این تیم
  • شیما IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    دم پسرش گرم که اینقدر قشنگ حرف زده . به امید ستاره سوم برای شادی روح منصور خان عزیزمون
  • اس اس آث میلان IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    حالا شما هم یه ذره صبر کنین تیم الان مهاجم نداره پول شما رو هم ندن جیزی نمی شه به اندازه کافی دارین
  • استقلالی تیفوسی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    پول منصور خانو باید بدن اما الان اولویت مدافع و مهاجم درست حسابیه که تیم نداره مددی هیچ کاری نکرد تو نقل و انقتالات فقط یه سری بازیکن معمولی گرفتن تقصر خود مجیدی هم هست این کاره نیست
    • حمید علوی CA ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      تیفوسی جان داداش جوان بنده، کل نقل و انتقالات بازیکنان، اعم از انتخاب بازیکن، مذاکره، متن و‌مفاد قراداد، مبلغ قراردادها، بازیکنان مازاد، و.. همه و همه بر اساس خواست و لیست سرمربی بوده. مددی یا کس دیگه ای در خوب بودن با بد بودن بازیکنان خریداری شده یا فروخته شده، نقشی نداشته. تلاش مدیریت باشگاه صرفن تامین خواست مربی تا جای ممکن بوده.
  • زهرای استقلالی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    پول هیچکسیو نمی دن قرارداد می بندن همه می رن شکایت می کنن بعد به پول می رسن برو شکایت کن پسر منصور خان
  • رنگ آبی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    ماشاالله همه از استقلال طلب دارن چی کار کردن مدیرای به درد نخورمون تو این سالها
  • الدوچرخه چی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    جالبه همشون دم از کیسه وکیسه طلبی میزنن اما از این صنار طلبشون حاضر نیستند بخاطر همین کیسه بگذرند!اینا که پیشکسوت باشن دیگه وای بحال اون جوجه فوتبالیستهایی که با ندای قلب(شکم)اومدن کیسه کش شدن!اینقدر دراین ۵سال مصاحبه وجاروجنجال وشکایت وشکایت کشی کردن که خودشونم خسته شدن دیگه وای بحال بقیه کیسه کشا!وزارت ورزش که در این چند سال تمام درامدهای پرسپولیس در اسیا رو خرج کیسه کرده یه مقداریش هم بابت طلب اینها میداد شر رو کم میکرد.تا هرچند وقت یبار نوبتی مصاحبه نکنند وطلب پول کنند!
    • فوتبال پاک IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      اگر استقلال به این روز افتاده اگر هنوز خانواده منصورخان از طلب ایشون میگن بخاطر اینه که همون وزارتی که باعث و بانی این مسئله هست تمام لجستیک و حمایتش مادی و معنوی برای پرسپولیس بوده واز جیب استقلال زده تا حلقوم شماها رو پُرکنه فقط به آمار خریدهای خارجی تیمتون از سرمربی و دستیار و بازیکن نگاهی بینداز تا بفهمی که پولهایی که باید در استقلال خرج میشد کجاها رفته هنوز چند هفته از خبر خرید مغانلو با پول استقلال نگذشته عزیزجان
    • آبی تا ابد IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      عزیز اشتباه به عرض تون رسوندن اون تیمی که 5 ساله دا ه حق نه فقط استقلال بلکه خیلی از تیم های دیگه رو میخوره لنگه. ما هر چی میخوریم از کمبود شما لنگی هاست. اگه شما هم میتونستید خودتون چند تا جام بگیرید ( البته جام واقعی نه جام های بابا مسعود) ما هم الان به حال تیممون که گیر لنگیا افتاده گریه نمی کردیم. شما لنگی ها چه بخواید چه نخوابد باید باور کنید که تیمتون این جام ها رو با شیره مالیدن سر بقیه تیما گرفته. البته میدونم سخته ولی حقیقته. بعضی وقتا واقعا دلم واسه لنگی ها میسوزه چون این بدبختا این همه سال فکر کردن که واقعا تیمشون قویه وداره جام میگیره. ولی الان مشخصه که جام ها رو بابا مسعود از منیریه براشون خریده. بمیرم الهی.
  • شیر علی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    خدمت شازده پسر پورحیدری عرض کنم مشکل در استقلال تک حزبی و تک رو بودن مربی است که خود را همه کاره میخواهد بداند در یک تیم فوتبال متوجه عرض بنده شدین عزیز تیم صحبت از یک تیم است که تشکیل شده از هیت مدیره و اعضای آن و بعد سر مربی گرفته تا مسئول خدماتی تیم اینها تماما اعضای یک تیم هستند که کار گروهی را انجام میدهند و جلو میروند اما این جناب که شما ازش تعریف و تمجید میکنید فردی افراطی و منفک از کار تیمی است اگر نتیجه های را هم که می بینید از تعصب و غیرت خود بازیکنان است نه آرنج و تکنیک و تاکتیک سرمربی تا زمانی که این آقا قصد همکاری با دیگر اعضای تیم را نداشته باشند میشود همین بلبشو بازار که به خاطر حضور همین شخص است دل خوش به بردن یک یا دو باری حال با ضربات پنالتی موفقیت حساب نمی شود منطقی فکر کردن بهتر است تا متعصب افراطی بودن
  • عباس IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    لطفا مدیران نالایق استقلال حق خانواده پور حیدری را بدهید
  • احمدرضا IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    اگه استقلال به این روز افتاده علتش خوردن پول اون گردن شکسته برزیلی وخوردن پول پورحیدری.خدمت اون دوستان با۲۰۰میلیون نمیتونن مهاجم بخرن..آقای مجیدی ازجیبش خرج نکرده اینقد ساده نباشیداون فقط مسول تقسیم پولها بوده والاپول مال یه طرفداربوده.مجیدی یه دلاله ۴۰۰هزاردلار برای آقای خاص کیه بابا چقد دیگه بعضی ایکیووافر ان
  • تورک IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    نامردی های استقلال خودی غیر خودی نمی شناسه.
  • علی زمان IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    استقلال احتیاجی به دشمن نداره همه متحدشدن مجیدی و استقلال رو به زمین بزنن،از بقیه بازیکنان استقلال وفرهادمیخوام با تمام قدرت علیرغم همه مشکلات و موانع عمدی و غیرعمدی بجنگندودل هواداران و شادکنند،شایدمخالفان زیادی دارید،اما خدا خودش کافیه وهمراهتونه به پیش.برویدوبدون کاه خشت بسازید ..نصر من الله و فتح قریب
  • مجید IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    وقتی بزرگانی چون پسر پور حیدری دوتا ستاره جعلی استقلال را واقعی جلوه می‌دهد جای تاسف دارد شما دیگر چرا این دوتا ستاره فقط برای گرم کردن طرف دا آن استقلال است با وجود کم کاری ونتیجه نگرفتن تیم خیلی از هوادارن به این دوستار دلخوش هستن در واقعیت چنین چیزی وجود ندارد
  • کیسه ننگ فوتبال IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    شما چطور انسانی هستین عاشق چی چی شدین اصلا فلسفه ومکتب کیسه اینه اون بنده خدا پادووانی که گردنش بخاطر همین تیم وهوادارانش شکست الان کجاست خانواده پورحیدری و امثالهم کجان آه مظلوم دامن گیره بخدا یک نفر دلال اومده شده همه کاره این تیم از الان معلومه دو روز دیگه با چندتا باخت میاد میگه دست های پشت پرده نذاشتن من نتیجه بگیرم و ال فرار آقایان کیسه کش کوتاه بين فرهاد مجیدی بلایی است که خدا برای گرفتن تقاص حق اون بدبخت هافرستاده که داره به ماموریت خود عمل می‌کنه براش آرزوي موفقیت میکنم امیدوارم یک‌روز یک رقیب منطقی برای پرسپولیس کبیر بوجود بیاد نه این هوچی‌گرای دلال شب بخیر
  • راز IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    از دوستان پرسپولیسی خواهش میکنم تو کار استقلال دخالت نکنید و نظر ندهید. شما فقط بخونید و بخندید و با قهرمانیهاتون حال کنید. این خاله زنک بازیها ربطی به شما نداره.
  • آبی تا ابد IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    در جواب دوپینگ ارزنیمایی تبانی کیسه: شما اول سعی کن فرهنگ تو درست کنی آخه برره هم شد فرهنگ. اول اینکه این شما لنگی ها هستید که چندین و چند ساله دارید نه فقط حق استقلال بلکه حق خیلی از تیم های دیگه رو به خاطر کمبود جام و افسردگی تون میگیرید و مجبور شدید جام هایی رو به دست بیارید که تا دیروز جاشونو با کاسه و بشقاب و آب معدنی و جوراب پر می کردید. سوما اگه شما لنگی ها کور نبودید میتونستید ببینید که فرهاد خان از جیب خودش خرج میکنه و سعی میکنه که تیم و حفظ کنه اما آقای مددی و دار و دستش که البته دست نشانده بابا مسعود تونه میخواد تیم و از هم بپاشونه چون میدونه این تیم واسه لنگ کابوسه و آقای مددی سعی میکنه در آخر همه چی رو بندازه گردن فرهاد و فرزاد و تمامی کسانی که برای این تیم زحمت می کشند. به شما توصیه میکنم ویدئوی صحبت های آقای حمید درخشان در مورد گل محمدی رو ببینید ایشون که دیگه از خودتونه کاملا بهتون میگه که این چند سال چطور جام گرفتید، جام هایی که سر منیریه هم میفروشن. توصیه میکنم از اونجا بخرید براتون سودش بیشتره و باصرفه تره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی