نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
۱ |
۴
واکنش مربیان استقلال از حرکت عجیب دانشگر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد دانشگر همراه استقلال به امارات نرفت تا بحث جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان جدی شود.

استقلال در حالی برای برپایی اردوی تدارکاتی و تقابل با الهلال عربستان راهی امارات شد که محمد دانشگر دقایقی قبل از سفر اعلام کرد که همراه تیم به دوبی سفر نمی‌کند تا عملاً بحث جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان بسیار جدی شود.

دانشگر مرحله گروهی رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را نیز به خاطر درگیری با بهزاد غلامپور و تنبیه انضباطی از سوی فرهاد مجیدی از دست داده بود.

مربیان استقلال در واکنش به این اقدام مدافع جنجالی گفتند: دانشگر با تصمیمات عجیب و غریبش از یک موقعیت بسیار خوب محروم شد. همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا به تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد بپیوندند تا با درخشش در این مسابقات مورد توجه تیم‌های متمول خارجی قرار گیرند اما دانشگر عملا به بخت خودش لگد زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید مادریدیستا IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    اوووووووه یه جوری میگید مورد توجه تیم های متمول قرار بگیره انگار در مورد راموس حرف میزنید!!!دانشگره دیگه!!!؟؟؟ بعدشم مگه چندتا بازیه، سر و ته ش با ارفاق یه بازی اونم اگه وسط بازی فرهاد مجیدی قهر نکنه و توی اوج گل خوردنا از الهلال بگه نومووووخام ، شما خیلی قوی هستید بعدش تیمو بیاره بیرون تا کمتر گل بخوره و سرمربی و کمک سرپرست بیشتر مورد توجه تیم های متول خارجی قرار بگیرن!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی