نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
مورد عجیب آسیایی مدافع جنجالی استقلال/ این اتفاق در جهان بی‌نظیر است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع استقلال در حالی این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی نمی‌کند که شرایط پیش آمده برای او در نوع خود عجیب است.

محمد دانشگر مدافع استقلال از طول فصل گذشته شرایط عجیبی را در جمع آبی پوشان سپری کرده است. 

او که در لیگ نوزدهم از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شده و بعد بخشیده شده بود، در لیگ بیستم هم پس از آمدن مجیدی به خاطر بحث با بهزاد غلامپور کنار گذاشته شد ولی دوباره بخشیده شد. 

با این حال با نظر سرمربی استقلال این تیم را در بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که در عربستان برگزار شد، همراهی نکرد تا بالاجبار در آن مسابقات غایب باشد. 

دانشگر چندی پیش قراردادش با استقلال را فسخ و دوباره با آبی‌ها تمدید کرد ولی باز هم تصمیم گرفته قراردادش را فسخ کند و برای همین به همراه تیمش به امارات نرفت تا باز هم در آسیا و در دیدار با الهلال عربستان غایب باشد که البته این بار غیبت او اختیاری بوده تا از این جهت رکورد عجیبی را از خود به ثبت برساند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • araz IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    وقتی سرمربی اقتدار نداشته باشه و هر روز یه موضعی بگیره همین میشه که بازیکن به خودش اجازه میده هرکاری دوست داره بکنه.اگه زمان برانکو یا قلعه نوعی بود بازیکن وجود میکرد اینکارارو بکنه یا با همون حرکت اول اخراج بود؟
  • محمدطاها IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    خب واقعا پیراهن‌ بزرگ‌ و پرافتخار استقلال به تن خیلی از بازیکنان تیم گشاد است..چه دنیایی شده بازیکنی مثل دانشگر که باید از خداش باشه در استقلال رو نیمکت بشینه برای ما ادا و اطوار درمیاره..دانشگر اول فصل در حالی که قرارداد داشت رفت یه طرفه فسخ کرد بعد اومد مقابل خبرنگار و هوادار گفت رفته بودم اداره مالیات و برای هزارمین بار بخشیده شد و در نهایت تمدید کرد الان همراه تیم نرفت یادش افتاد لژیونر بشه و پول دلاری بگیره..آقای دانشگر شما دیگه قله های احترام را در نوردیدی ،برو به سلامت داداش درم پشت سرت محکم ببند که نه خودت برگردی نه باد بیاد!!!
  • ا IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    هوادارای رقیب رانمیدونم اما حدس من واحتمالٱخیلی از هواداران پرسپولیس یابهتربگم مخاطبان خبرورزشی این هست که قضیه ی بازگشت صوری کوتاه آمدن دانشگر،مظاهری وشایددرصورت ثبت قرارداداسماعیلی می‌تونه تسویه حساب بامددی وحتی مجیدی باشه و همه ی این کوتاه آمدن اینها که سرنخواستن شون دعوابود سیاه بازی بوده باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی