نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
درگیری مجیدی با هیئت مدیره درباره یک بازیکن استقلال/ جدایی این ستاره مصوبه هیئت مدیره است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال و مدیریت این باشگاه وارد دعوایی شده‌اند که باید دید چه سرانجامی را در پی خواهد داشت.

در لیستی که فرهاد مجیدی در فصل نقل و انتقالات در اختیار باشگاه استقلال قرار داده بود، نام بازیکنان مختلفی قرار داشت که یکی از آنها لوسیانو پریرا و دیگری فرشید اسماعیلی بود. 

در این بین و بنا به گفته مجیدی، احمد مددی مدیرعامل استقلال وعده داده بود که موضوع جذب شیمبا را بررسی کند ولی به جای فرستادن پیش قرارداد برای او به برزیل، یک نامه برایش فرستاده شد و در آخر آنقدر برای جذب او وضعیت مبهمی به وجود آمد که فولادی‌ها دوباره رضایت پریرا را برای ماندن جلب کردند و او به استقلال نیامد که این موضوع عصبانیت مجیدی را در پی داشت. 

درباره اسماعیلی هم با اینکه او تا آستانه جدایی پیش رفته بود ولی بعد از تمدید شدن قرارداد امیر ارسلان مطهری فضا به گونه ای پیش رفت که هم اسماعیلی، هم استقلال و هم مجیدی راضی به ماندن او شدند ولی باز هم اصغر ملکیان رئیس هیات مدیره استقلال اعلام کرده که جدایی اسماعیلی مصوبه هیات مدیره است و او جایی در استقلال فصل آینده نخواهد داشت.

حالا باید دید که در این دعوای داخلی، زور فرهاد می چربد یا مسئولان استقلال؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهاد شاه IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    خدا لعنتتون کنه مددی و ملکیان و مظلومی سهم خواه ، درد و بلایه سمیعی بزنه تو سر مددی ، درد و بیاره شکوری بزنه تو سر پیشکسوت سهم خواه ماه مظلومی، و ملکیان بی پخار،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی