نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
حرف‌های تند یک مدیر استقلال/ می‌خواهی بروی مرد و مردانه برو/ حرفی از لیست سیاه نزدم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بنده به نمایندگی از مدیریت باشگاه استقلال جهت حل برخی مشکلات احتمالی در اردوی تیم حاضر هستم.

پرویز مظلومی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال در دبی گفت: خوشبختانه شرایط استقلال در دبی مطلوب است. روز گذشته یک جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتیم و به نظرم لازم بود برای تطبیق آب‌ و هوایی، زودتر به دبی بیاییم. از طرفی شب گذشته هم پین به مجموعه ما اضافه شد و بازیکنان ملی‌پوش هم ان‌شاءالله چهارشنبه به تیم اضافه می‌شوند. لازم است این را هم اضافه کنم که بنده به نمایندگی از مدیریت باشگاه استقلال جهت حل برخی مشکلات احتمالی در اردوی تیم حاضر هستم. جا دارد از باشگاه الوصل هم کمال تشکر را بابت همکاری‌شان داشته باشم.

وی با رد ادعاهای مدیر برنامه‌های مظاهری، گفت: من هیچوقت به رشید نگفتم که در لیست سیاه مددی هستی و به تو پولی نمی‌دهیم. اتفاقا بارها به او گفتم که صبوری کند و مطمئن باشد که مشکلش مانند بقیه اعضای تیم حل می‌شود. برای او آرزوی موفقیت در ادامه مسیرش را دارم ولی این رفتار درست نیست. اگر می‌خواهیم جدا شویم، مرد و مردانه بگوییم که می‌خواهیم برویم نه اینکه عالم و آدم را به دروغ مقصر نشان دهیم و هوادار را مقابل دیگران قرار دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    شما که راست میگی آقای مظلومی،،،،،، رشید مظاهری دوست داشت تو تیم باشه شما یکی از اون نفراتی بودین که رشید رو فراری دادین شما و مددی و امثال شما هیچ سودی برايه استقلال نداشتید شماها فقط فکرمنافع خودتون بودید اصلا به فکر استقلال نبودید به امید موفقیت و سر بلندی استقلال ایران
  • تاجی طبرستانی PL ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    ارزون خودتو فروختی آقای پیشکسوت، خیلی ارزووووووون
  • قیصر IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    این شما هستین که با حمایت دگم یه سری آدم بی کیفیت که پروبال دادین بهشون به لطف حمایت شما در فضای مجازی درآمد نجومی دارن واز رانت بعضی ها استفاده میکنن مطمن باشین این اختلاف نددی جنگ زرگری بیش نیست فقط برای فریب شما آدم های ساده لوح بجای پرداختن به کسب کار وقت خودتونو برا این بی معرفت های دغل باز سرف میکنید وهر روز تواین شرایط جلو باشگاه ووزرات خونه به هدر میره آقا تو لابی هتل پنج ستاره با مربی ایتالیایی اسپرسوشو میخوره به حماقت شما تو دلش میخنده برا کسی بمیر که حداقل برات یه تب نین درجه هم بکنه یا ستارالعیوب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی