نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
۱ |
۰
شرط قرارداد فکری برای پورموسوی تکرار نشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که محمود فکری به یکی از شروط قراردادش با باشگاه نفت مسجدسلیمان اعتراض کرد سیروس پورموسوی بدون هیچ مشکلی این قرارداد را امضاء کرد.

یکی از شروط قرارداد محمود فکری این بود که در صورت سه باخت متوالی قراردادش یک طرفه از سوی باشگاه فسخ خواهد شد اما این شرط در قرارداد سیروس پورموسوی گنجانده نشده است!

سیروس پورموسوی با تیم نفت مسجد سلیمان قرارداد یک ساله امضا کرد این در حالی بود که یک فصل دیگر با صنعت نفت قرارداد داشت اما تعلل آبادانی‌ها در رفع مشکلات مالی تیم موجب شد او به پیشنهاد مسجدسیلمانی‌ها پاسخ مثبت دهد. 

محمود فکری بعد از اینکه قراردادش با باشگاه نفت مسجدسلیمان نهایی نشد به این موضوع اعتراضی نکرد و حتی برای سرمربی جدید آرزوی موفقیت کرد.

گفته می‌شود حالا محمود فکری مورد توجه آبادانی‌ها قرار گرفته است و شاید در روزهای آتی راهی آبادان شود. البته باشگاه صنعت نفت مذاکراتی هم با علیرضا منصوریان داشت اما این مذاکرات هنوز منجر به عقد قرارداد نشده است.

جالب اینکه آبادانی‌ها در حالی که هنوز سرمربی خود را تعیین نکرده‌اند به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان خود هستند و در روزهای اخیر قرارداد چند بازیکن خود از جمله طالب ریکانی، محمود مطلق زاده و ... را تمدید کرده اند.

همچنین رضا جیبره مهاجم سابق صنعت نفت آبادان که فصل گذشته برای تیم پیکان بازی کرده بود به آبادان بازگشت و در فصل جدید بار دیگر پیراهن تیم صنعت نفت را برتن خواهد کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    اونقد این کیسه ها گند زدن بقیه تیم ها میترسن برای قرارداد با اونا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی