نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ناصر فریادشیران
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون اجرایی باشگاه استقلال با اشاره به اینکه استقلال همواره میزبان بازیکنان متعصب و وفاداری بوده گفت: بازیکنی که به استقلال و هوادارانش تعصبی نداشته باشد، جایگاهی در این تیم ندارد.

ناصر فریادشیران معاون باشگاه استقلال اعتقاد عملکرد آنها در نقل و انتقالات خوب بوده است. او در این مصاحبه رشید مظاهری دروازه‌بان جدا شده این تیم را هم به باد انتقاد گرفت:

*استقلال در بهترین شرایط است و تمرینات خوبی را برای بازی حساس مقابل نماینده عربستان برگزار می‌کند. باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات تلاش کرد فهرست نفرات مورد نظر فرهاد مجیدی را جذب کند و در این راه تا حد زیادی موفق عمل کرد.

*لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد، تنها بازیکنی از فهرست سرمربی استقلال بود که با وی قرارداد امضا نشد. همه مجموعه و ارکان باشگاه استقلال نهایت تلاش خود را به کار بردند تا امکانات و بستر لازم را برای کامیابی و موفقیت این تیم در بازی‌های پیش رو فراهم کنند.

رشید مظاهری احساسات و عواطف هواداران استقلال بازی کرد و دنبال منافع مالی خود بود. کسی که به استقلال و هوادارانش تعصبی ندارد جایگاهی در این تیم نخواهد داشت. این دروازه‌بان، پیراهنی را می‌پوشید که زمانی بر تن مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال بود و وقتی این پیراهن را در اختیار دارید باید ذره‌ای از معرفت حجازی را داشته باشید.

*فعالیت‌های باشگاه استقلال زیر نظر احمد مددی مدیرعامل باشگاه دنبال می‌شود و در صورتی که تست کرونای او منفی باشد به اردوی استقلال در امارات اضافه خواهد شد. بازی حساسی با الهلال عربستان در پیش داریم، مسابقه‌ای که اهمیت فراوانی دارد و امیدواریم بتوانیم به سلامت از آن عبور کرده و راهی مرحله بعد شویم. به توانایی‌های مربیان و بازیکنان استقلال ایمان داریم و آنها می‌توانند با دعای خیر هواداران استقلال، روز خوب و خاطره‌انگیزی را برای فوتبال ایران رقم بزنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    خخخخ دگه تموم شد دورتون .اینقدر الکی ندوین .همین روزها به همراه اربابت مددی اخراج میشین
  • رضا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    فقط دعای خیرمردم باید کاری انجام بده شماچه غلطی میکنین هروقت کاری ازدست شما خارج رومیارین دعای مردم
  • مبین IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    بله دیگه بازیکنای استقلال همیشه تعصب بیشتری داشتن.این یه دونه را نگاه نکنید که این جوری شد .. ولی قضیه مظاهری هر چقدر بد باشه از مقانلو بدتر نیست!!!!....
    • مهرداد IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      مثلا چه فرقی دارد عزیز؟؟؟؟ این رفت مغانلو هم رفت مگه ی خدا حافظی و چند کلمه تو صفحه اینستاگرام هم توفیقی برای باشگاه دار؟؟
  • حسین 021 IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    کار تیم به کجا کشیده یه لنگی تو باشگاه با رانت بابامسعود و عوامل تخریبش تو باشگاه بعد از اینهمه خیانت داره با عوامفریبی از تعصب استقلالی میحرفه، شما و ملکیان و مددی سر سوزنی به این باشگاه تعصب داشتید باید 8 ماه پیش دسته جمعی میرفتید تا انسانهای درستگار و شریفی مثه مهندس عبدیان و نامداری مجبور به ترک باشگاه تشن برای تصدی و موندن ذر این پست از هیچ خیانتی دریغ نکردین، همه دروغ میگن جز توی خائن، یه نگاهی به رزومه ملکیان و مددی چه الان چه در سایپا یا پارس جنوبی گواه این مدعاست،شما باعث رفتن ریگی و نادری شدید،فرشید هم اضافه کنیم، شیمبا که... دو نفر خارجی که با تعهد کتبی فرهاد رو محاب به فروش قایدی کردین چه شد؟ وینگری که فرهاد میخواست و با سپاهان تمدبد کرد چطور؟ هافبک 13 میلیاردی لنگ چطور؟ با چه رویی از عملکرد سراسر خائنانه تون دفاع باطل میکنید،تو حساس ترین مقطع فصل برای یکسال دیگه تیم و نابود کردین امیدوارم همین امروز استعفا بدین و برید فقط برید و... جالب اینجاست سیاست باشگاه در هفته اخیر شده مصاحبه های شما بجای مددی و ملکیان و...اینهم سندی دیگر بر رفتار موذیانه و اعمال خائنانه شماست فقط برو
  • سید IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    چرا هی دم از هوادار هوادار می زنید ! هر کاری دلتون میخواد انجام می دهید سنگ هوادار به سینه نزنید ....
  • ن IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    اقای فریادشیران اونایی که با احساس هواداران بازی کردن شما و اقای مددی بودین چه رویی دارین از روزی که من بازیا استقلال نگاه میکنم تا حالا یادم نیست که تیم ما در تین حد معمولی و از خالی ستاره باشه اینو مطمعن باشید یک روزی باید پاسخگو باشید
  • مصطفی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    نمیدونیم چرا یه نفر استقلالی تو راس مدیریت یا کادر مدیریتی پرسپولیس نمیذارن .تازمانی که ما یاد داریم لین آقای فریادشیران پرسپولیسی بوده و هست!!!!
  • علی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    همینها فقط مد نظر مجیدی بود اگه واقعا اینطوره باید فصل بعد قید سهمیه را هم بزنیم
    • اسمان سرخ IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      الکی میگه . خود مجیدی گفت چندتا بازیکنایی که میخواستیم رو تیم صنعی و حریف گرفتن بعد این میگه فقط پریرا رو نتونستیماز لیست مجیدی بگیریم؟ اون پیرمرد که رفت تو پاچتون اسدی ام که نتونستین بگیرین. ینی این واقعا لیست فرهاد بود؟!
  • محمدطاها IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    شگفتا که هواداران خواستار برکناری مدیران باشگاه هستند بعد اینا چه نوشابه ای برای خودشون باز می کنند!‌‌‌‌‌‌‌‌‌ استقلال اینهمه پیشکسوت تحصیل کرده داره چرا باید اونایی که به هیچ وجه استقلالی نیستند تو باشگاه جولان بدن..راجبه نقل و انتقالات فقط دروغ تحویل میدن،بنظرتون فقط شیمبا جذب نشد؟! پس حردانی که تو لیست فرهاد مجیدی بود چرا جذب نشد؟!در صورتیکه فرهاد مجیدی گفت‌ این بازیکن رو میخواست..سه بازیکن مد نظرش با مبالغ هنگفت به تیم رقیب و تیمهای صنعتی پیوستند‌..فرشید اسماعیلی تو لیست تمدید مجیدی بود ولی بدلیل خصومتی که مددی باهاش داشت از تیم کنار گذاشته شد..
  • محسن IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    مظاهری دروازبان با تعصبی هست وخواهد بود آیا این طرز رفتار شما دور شان انسان نبود که اولا یک دروازه بان دیگه را گرفتید بعد با مظاهری بی حرمتی کردید وانتظار داشتید تعصب به خرم بده بمانه واقعا شرم نمی کنید اینطور با احساسات هوادران بازی می کنید اصلا بین شما هئیت مدیره یک کاردان ومدیر پیدا میشه معلومه نه همتون دلالیدو براز پرکردن جیبتان به این تیم آمدید یک کار مثبتون برای تیم برای هواداران بگید تا قانع شونداینشالله بزودی شاهد برکناری تمام هئیت مدیره خواهیم بود
  • هاشمی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    سابقه استقلال نشان میدهد که بی تعصب ترین بازیکنان پیرهن استقلال رابرتن میکنند وسواد ومعرفت دراین تیم ارزشی ندارد
  • علی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    جناب فریادشیران از شما سوالی دارم شما کی برای استقلال بازی کردی؟ شما کی جزو پیشکسوتان بودی؟
  • بهرام. م IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    باشگاه بزرگ استقلال که حرف اول روتوایران میزنه لایق مدیرانی درحدواندازه نامش می‌باشد.سابقه وقدمت ومقامهای معتبراسیایی وبین المالکی این تیم وزنه بزرگ میخواهد نه یکسری افراد بی کفایت وضعیف که باعث از هم پاشیدن تیم وفراری دادن بازیکنان خوبش میشود.. کاش این تیمم مثل تیمهای خاص حمایت میشد..
  • اس اس IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    اولا اونی که با احساسات هوادارا بازی میکنه حسینیه که هرسال میاد تو مجازی خداحافظی میکنه و درنهایت با پول بیشتر میمونه و رقیباشو فراری میده و در زمینم با ضعف فنیش که مشخصه گلر درجه سه هستش به تیم ضربه میزنه... دوما فریادشیران از زمان فعالیت در سایپا با مددی بوده و مرتب میاد از طرف اون حمله میکنه به اشخاص و نقش یه کارچاقکن رو بازی میکنه در نهایت ناصرحجازی وقتی باشگاه تاج پولشو نداد ول کرد رفت شهباز الانم رشید وقتی باشگاه چولشو نمیده میره چطور برا حسینی پول بود یا به مرادمندو دانشگر پول دادین فقط برا رشید نبود؟؟ همه از نفوذ حسینی در باشگاه استقلال و تلاشش برا حذف رقبا باخبرن
  • ناشناس IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    خدایا به کدامین گناه حضور افرادی را که بهره ای از علم و دانش مدیریتی ندارن در باشگاه بزرگ استقلال باید تحمل کرد،چقدر فریاد بزنیم ولی کو گوش شنوا
  • مهربان US ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    اگه قانون به درستی اجرا بشه هیئت مدیره کنونی و چند سال اخیر استقلال می بایست محاکمه (بازگرداندن اموال سرقت شده باشگاه، پاسخگویی به حیف میل اموال، فراری دادن مهره های کلیدی و تاثیر گذار و ...) و به اشد مجازات محکوم شوند تا درس عبرتی برای دیگر مدیران بی کفایت و بی لیاقت باشه! ولی افسوس که در اینجا از عدالت خبری نیست و اراده ای هم برای این کار وجود نداره! و مافیای فوتبال امور کار رو در اختیار داره! صد حیف!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی