نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دونالد ترامپ
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس‌جمهور پیشین آمریکا برای تفسیر یک مبارزه بوکس رقم نجومی را در این کشور دریافت کرده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا پس از دریافت دستمزد نجومی برای ارائه تفسیر نبرد شنبه بوکس در فلوریدا، مبلغ قابل توجهی به حساب بانکی خود اضافه خواهد کرد.

این هفته مشخص شد که ترامپ به همراه پسرش دونالد جونیور  قرار است در کنار رینگ بوکس بنشینند و یک مبارزه حساس را تفسیر کند. بازگشت ایواندر هلیفیلد ۵۸ ساله در برابر ویتور بلفورت ۴۴ ساله که حساسیت بالایی خواهد داشت.

ترامپ قرار است برای خدمات خود برای این مبارزه دستمزد زیادی دریافت کند، در حالی که رسانه‌های زرد آمریکایی می‌گویند او در مورد این رقم نجومی که دریافت کرده است به خود می‌بالد.

مبلغ دقیق آن اعلام نشده است اما TMZ معتقد است حضور ترامپ برای تفسیر این مبارزه میلیون دلاری است. علاوه بر این فرش قرمز برای ترامپ پهن شده است و از جت G-۵ برای انتقال او به مبارزه استفاده شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    چه خوبه مسئولین اینجا هم یه مسابقه ی زورخانه ای برپا کنند واز رئیس جمهورهای سابق برای تفسیر استفاده کنند!مثلا احمدی نژاد رو بیارن برای تفسیر مسابقه!خخخ خخخ
    • مجید IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      چی چقدرخوب کدوم کشوربجزءامریکا اینکارو کرده.ای کاش یکی تو رینگ حساب این مردک صهیونیست رو میرسیدکه دل مردم آروم میشدازظلمی که به مردم کرده
  • مهدی IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    چقدر مهیج.. وجالب..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی