نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حمید سجادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای اینکه در نگاه نخست، تسلط آقای وزیر بر امور ورزش را بسنجیم و درباره کیفیت و کمیت مدیریت او قضاوت کنیم منتظر انتخاب‌های حمید سجادی در بخش مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و هستیم.

آرتین زهرابی؛ وزیر ورزش و جوانان هنوز از رسانه‌ها و نقش محوری آنها در جامعه ورزش سخنی نگفته و به نکته ای اشاره نکرده است. رسانه‌ها فقط یادشان هست حمید سجادی در روزی که باید از مجلس رای اعتماد می‌گرفت در یک نطق احساسی، خود را چهره ای ورزشی و درد کشیده این راه معرفی کرد.

سن و سال ما به سال‌هایی که آقای وزیر؛ ورزش می‌کرد و دونده ای مطرح بود می‌خورد. آن سال‌ها را به خوبی یادمان هست اما برای تشریح شرایط یک وزیر موفق، لزومی ندارد گذشته‌های او را شخم بزنیم؛ چرا که «میزان حال فعلی افراد است» و باید ببینیم حمید سجادی چه تصمیماتی برای بهبود شرایط می‌گیرد.

مسلما وزیر ورزش در اولین اقدام باید سراغ مدیریت این دو بخش برود؛ استقلال و پرسپولیس و طبعا می‌داند این دو باشگاه در دولت‌های مختلف و با وزاری گوناگون، به این وضعیت کنونی رسیده‌اند. ویرانه ای از باشگاهداری خصوصی و دولتی در تمام این سال‌ها روی دست فوتبال کشورمان مانده و بی تعارف ساز و کار مشخصی هم برای رهایی از این وضعیت وجود ندارد.

حکم مدیران پرسپولیس و استقلال را صادر کنید/ آقای وزیر؛ منتظریم!

فوتبال ایران مانند بسیاری از حوزه‌های اقتصادی دیگر با قوانین فعلی و بعضا تحمیلی، نمی‌تواند مانند سایر کشورها به راهش ادامه بدهد و به منبع درآمدزایی یا سرمایه گذاری تبدیل شود. در نتیجه باید بگوییم آقای وزیر راه حل چندانی برای این کلاف سردرگم ندارد؛ مگر اینکه با حکمیت و مدیریت او و انتخاب‌های مناسب، میزان این خسارت‌ها کمتر شود.

برای اینکه در نگاه نخست، تسلط آقای وزیر بر امور ورزش را بسنجیم و درباره کیفیت مدیریت او قضاوت کنیم منتظر انتخاب‌های حمید سجادی در بخش مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و هستیم. تا آن روز که این مدیران انتخاب شوند صبر می‌کنیم؛ چرا که آقای وزیر هم می‌داند ما در ابتدای راه با مشکلات مدیریتی مواجه هستیم و بخش مهمی از قسمت اعظم معضلات ورزش ایران «مدیریت» است. آقای وزیر منتظریم...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    ..... و همچنان مدیران نالایق و غــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیر اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتقلالی در پست مدیریت استقلال !!!!!!!!!!!!!!!!
  • خشایار NL ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    آقا شما اگه راست میگین، سه شنبه تیتر اولتون باید درباره مددی باشه، اگه استقلال برد، باید بزنین ماموریت ناتمام مددی. اگه استقلال باخت باید بزنین ماموریت مددی انجام شد.
  • مالک IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    تمام بدبختی مابخاطر همین تغییر مدیریت وعمر کم مدیریت است رسانه ها وهواداران مقصر اصلی هستند وقتی درفوتبال ایران درآمد با هزینه ها نمی خواند مدیر که نمی تواند معجزه کند دست بردارید ازاین گونه مطالب
  • محمدطاها IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    خب آقای وزیر قول داد بهترین مدیر برای استقلال انتخاب شود از تغییرات سخن‌ گفت ما هم منتظر می مانیم تا سیستم‌ غلطی که استقلال بسیار از آن ضربه خورد به کلی عوض شود و یک شخص توانمند و کارنامه دار از جنس خود استقلال بعنوان رئیس مجمع انتخاب شود و او مدیران توانمند و کارنامه دار از جنس استقلال انتخاب کند و بر عملکردشان نظارت کند اگر این اتفاق رقم بخورد می تواند یه انتخاب خوب و بزرگ برای باشگاه استقلال باشد که طی سالیان اخیر بواسطه مدیران ناتوان روزهای پر تلاطمی داشت..با توجه به تغییرات در دولت جدید و وزارت ورزش عدالت باید رعایت شود و حق و حقوق استقلال بیش از این پایمال نشود اگر آقای وزیر دنباله رو وزیران اسبق باشد امیدی به مبارزه با فساد و شعارهای دیگر این دولت نیست..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی