نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
۲ |
۴
استقلال با شیوه کارلوس کی‌روش مقابل پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حریف تاجیکستانی نمایشی متفاوت در لیگ قهرمانان آسیا داشته است.

پرسپولیس در بازی حساس خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب در دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود.

حریف سرخپوشان ایران گرچه سابقه چندانی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد اما برنامه ریزی گسترده ای برای شکست پرسپولیس تدارک دیده تا با عبور از فینالیست سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا شگفتی سازی های خود را تداوم بخشد.

به نظر می رسد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با شرایطی متفاوت از لیگ کشور تاجیکستان به میدان برود.

استقلالی‌ها در لیگ کشور خود در ۷ بازی اخیر به ۷ پیروزی رسیده و با بیش از ۳۰ گل زده و تنها دو گل خورده نمایشی بسیار هجومی را ارائه دادند و درصد مالکیت توپ این تیم در لیگ داخلی چیزی بیش از ۸۰ درصد در هر بازی است.

در کمال تعجب حدود مالکیت توپ این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی بین ۲۳ تا ۳۰ درصد در هر بازی بوده و این نشان دهنده این است که این تیم برخلاف لیگ داخلی تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا نمایشی بسته را ارائه داده و تمایل دارد بیشتر توپ در اختیار حریف باشد و با استفاده از ضد حملات به پیروزی برسد یعنی مشابه سیستمی که کارلوس کی‌روش در مصاف ایران با تیم‌های بزرگ پیاده می‌کرد و اکثرا نیز نتایجی توام با موفقیت را در پی داشت.

احتمالا استقلال تاجیکستان نیز در مصاف با پرسپولیس تاکتیک دفاع ضد حمله را اتخاذ خواهد کرد و پرسپولیس باید برای مقابله با این سیستم برنامه ریزی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    سیستم کیروشی و موفقیت؟! پس چرا با اردنگی از کلمبیا و رئال بیرونش کردن . چرا حتی یکبار هم فرگوسن اون سیستم موفق و مربیش رو به منچستر پیشنهاد نداد برای سرمربیگری؟! پرسپولیس باید از خداش باشه حریفش با سیستم کیروشی مقابلش بازی کنه چون کافی گل اول رو بزنن محاله تیم مقابل با سیستم کیروشی بتونه جبران کنه
  • مهدی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    امیدوارم این تیم گمنام و ناشناخته لقمه ی گلوگیری برای پرسپولیس نباشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی