نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه شنبه یک شب تاریخی برای بازیکنان پرسپولیس رقم خورد و موفق شدند با عبور از استقلال تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

سه‌شنبه شب گذشته، یک شب تاریخی برای پرسپولیسی‌ها رقم خورد و موفق شدند با عبور از استقلال تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

 این دیدار تا دقیقه ۸۹ با تساوی بدون گل جلو می‌رفت و حتی خیلی‌ها تصور کردند بازی به وقت‌های اضافی و احتمالا ضربات پنالتی کشیده خواهد شد اما... ناگهان مهدی ترابی ستاره راست پای پرسپولیس با پای چپ غیر تخصصی خود توپ را به سمت دروازه ارسال کرد که گلر پیش تاخته استقلال تاجیکستان در محاسبه خود دچار اشتباه شد تا توپ از بالای سرش به تور دروازه میزبان برسد. یک گل باور نکردنی که به نظر می‌رسید مهدی ترابی قصد سانتر توپ برای مهاجمان پرسپولیس را داشته اما از اقبال بلند او و همبازیانش تبدیل به گل ارزشمند و برتری نماینده کشورمان شده است. گلی که پس از پایان بازی هم سوژه شاگردان یحیی گل محمدی در رختکن این تیم شده بود.

شنیدیم بعد از پایان بازی با استقلال تاجیکستان، بازیکنان پرسپولیس که سر از پا نمی‌شناختند با شوخی و خنده این موضوع را به مهدی ترابی یادآوری و از او تشکر کرده بودند: «می‌خواستی سانتر کنی اما توپ شانسی گل شد اما دمت گرم! خیلی گل به موقعی بود و...»

مهدی ترابی زننده تک گل بازی هم که خوشحال ترین مرد رختکن پرسپولیس بود فقط به شوخی همبازیانش می‌خندید. او توانسته بود با یک گل ارزشمند و بسیار مهم تیمش پرسپولیس را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برساند و حق هم داشت خوشحال ترین بازیکن رختکن پرسپولیس باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرناز دلال ۴۰۰ هزار دلاری IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    کیسه تهران تیمی که از الهلال دو تا خورد حذف شد همین کیسه تاجیکستان الهلال چهارتایی کرد صدرنشین صعود کرد نتیجه می گیریم کیسه تاجیکستان از کیسه ایران قوی تر هست جالب کیسه کش میگن گروه کیسه مرگ هست اگه گروه کیسه مرگ پس چرا همه تیم های گروه کیسه حذف شدند هیچ تیمی به چهارتا تیم بالا نیومده خخخ درصورتی گروه پرسپولیس تنها گروهی قوی بود دو تیم پرسپولیس،و الوحده بالا آمدند گروه پرسپولیس با صعود دو تیم بع چهاار تیم برتر قوی ترین گروه بود
    • مجهول الهویه IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      چهار خط نوشتی چهارده بار کیسه کیسه کردی. بیخیال بابا بگو استقلال تموم شد رفت. بالاخره باید یه فرقی داشته باشیم یا نه؟ جواب توهین با توهین نمیدن‌ حالا بگذریم که لنگی توهین نیست جوونا اطلاعاتشون کمه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی