نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سوپرجام برگزار نمی‌شود/ حتی حذف پرسپولیس را هم در جدول لیگ در نظر گرفته‌ایم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تمهیدات لازم را برای شرایط پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر در نظر گرفته‌ایم ولی انجام سوپرجام قبل از شروع لیگ تقریباً غیرممکن است.

کارشناسان فوتبالی با صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سازمان لیگ درخواست کردند با برگزاری دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و فولاد خوزستان، تنها نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان را در شرایط مسابقه قرار دهند تا این تیم با آمادگی بهتری به مرحله یک‌ چهارم نهایی گام بگذارد.

سهیل مهدی در گفتگو با خبر ورزشی درباره برنامه ریزی سازمان لیگ برای انجام مسابقه سوپرجام اظهار داشت: با توجه به حضور تیم ها در اردوی بدنسازی پیش فصل و همچنین برگزاری دو بازی تیم ملی در مهر ماه در تاریخ های ۱۵ و ۲۲ مهر مقابل امارات و کره جنوبی که البته لازمه آن تشکیل اردوی تیم ملی برای حضور هرچه پرقدرت تر در این رقابت هاست، امکان برگزاری سوپرجام نیست.

وی افزود: دو تیم فولاد و پرسپولیس هم در این مدت در فصل بدنسازی هستند بنابراین با توجه به فاصله کم باقی مانده بین آخرین بازی تیم ملی و شروع مسابقات لیگ برتر باید با مسئولان هر دو تیم پرسپولیس و فولاد صحبت کنیم و نظر آنها را هم بدانیم. اما در شرایط کلی با توجه به فشردگی تقویم فوتبالی پیش رو این امکان وجود ندارد و سوپرجام به همین خاطر فعلاً انجام شدنی نیست.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برنامه هفته اول مسابقات لیگ برتر و غیبت احتمالی پرسپولیس توضیح داد: با توجه به اینکه پرسپولیس در تاریخ ۲۴ مهر باید در مرحله یک چهارم نهایی به میدان برود دو حالت بیشتر مقابل ما قرار نمی گیرد. با توجه به اینکه پرسپولیس تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است و متاسفانه دو نماینده شایسته دیگر کشورمان از رسیدن به این مرحله بازماندند، اگر پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی برسد شرایط برای برگزاری مسابقه این تیم در هفته اول مسابقات متفاوت خواهد شد و اگر حالت دیگر این موضوع را در نظر بگیریم شاید بتوان در هفته اول مسابقه پرسپولیس را هم برگزار کرد.

مهدی خاطرنشان کرد: ما همه تمهیدات لازم برای صعود یا عدم صعود احتمالی پرسپولیس را در جدول مسابقات لیگ برتر در نظر گرفته‌ایم که البته امیدواریم نماینده کشورمان به نیمه نهایی صعود کند. اما در هر صورت ما آمادگی هر تغییر و تحولی در برنامه مسابقات را داریم. ضمن اینکه باید دید کشور میزبان چه شرایط خاصی را با توجه به بیماری کرونا و پروتکل های بهداشتی برای سفر پرسپولیس و یا خروج از این کشور در نظر می‌گیرد که اینها همگی در تعیین دقیق برنامه تاثیرگذار خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    یبازی دوستانه با تیم ملی بزارین هم برا امادگی تیم ملی خوبه هم پرسپولیس
  • حامد IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    خدا میدونه با خودی و غیر خودی باید بجنگیم برای قهرمانی. ننگ به شما.
  • جابر IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    آقای مهدی شما می دونی شایسته یعنی چه ؟ اگه اون دوتا نماینده اون شایسته بودن صعود می کردن . دوم شما لیگ رو برای استقلال بستی نگو نه . سوم۱۳ الهلال با شرایط پرسپولیس کنار میاد که شما مخالفی
  • خادم الکیسه IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    فدراسیون آبی کیسه دشمن خونی پرسپولیس چشم قهرمانی پرسپولیس ندارند هر کاری می کنند پرسپولیس قهرمان نشه
    • لنگ IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      فدراسیون آبی نیست شما به بابا مسعودتون عادت کرده بودید
  • رعنا ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    اگه اون تیم ابی هم بود باز اینو میگفتین خیلی کنجکاوم
  • مجید IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    اگر یک درصد بخواهند با برنامه ریزی اشتباه به پرسپوليس ضربه بزنند ثابت بشود چند نیتی داشتن باید با شدیدترین برخوردها مواجه بشوند تیمی که میتواند در شرایط سخت برای کشور درآمد ارزی داشته باشد یه عده بخواهند به تیم ضربه بزنند لیاقت بودن در چنین سمت های ندارند انشا الله که چنین تفکراتی در ذهنه هیچ یک از مسولان نباشد
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    تو این شرایط که پرسپولیس به بازی نیاز داره از یه ور تیم ملی بازیکنارو ورداشته از یه ور ایشون اجازه سوپر جام نمیدن والا شما از الهلال بدترین خو یهویی بگین نمیخوایم پرسپولیس تو آسیا قهرمان شه
  • 6 IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    همه ميترسند جلوي ما ببازند ميرند لابي براي حذف بازي. شرم اور نيست؟؟؟
  • حسن IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    ماکه میدونیم سوپر جامو میخواین دراوج فشردگی بازیهای لیگ وزمانی که پرسپولیس خسته از بازیهای آسیایی وتیم ملی میاد بذارین،مثل پارسال.ولی بدانید با این توطئه ها موفق نمیشید پرسپولیس روزمین بزنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی