نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شعله‌ور شدن آتش جنگ در استقلال/ مددی یا مجیدی؟ چه کسی قربانی می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باتوجه به اظهارات مدیران باشگاه استقلال و پس از آن وعده پاسخ از سوی فرهاد مجیدی به نظر می‌رسد بار دیگر فضای بین مدیریت و نیمکت آبی‌ها تیره و تار شده است.

روابط سینوسی فرهاد مجیدی و مدیران باشگاهش کماکان ادامه دارد و به نظر می‌رسد با صحبت‌های رییس هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه و وعده پاسخگویی مجیدی به آنها، روابط طرفین بار دیگر تیره و تار شده است.

حداقل در فصلی که تازه به اتمام رسیده روابط بین مجیدی و مدیران باشگاه بارها از سردی به گرمی و بار دیگر به سردی گرایید. مجیدی در مقاطعی منتقد سر سخت و در مقاطعی حامی جدی مدیریت باشگاه بود تا فضای موجود بین آنها همواره غیر قابل پیش بینی باشد.

پس از اتمام رسمی فصل با حذف از آسیا برای مجیدی و شاگردانش، اولین جرقه را اصغر ملکیان زد که با صحبتهایش مشخص شد جایگاه مجیدی روی نیمکت استقلال آنطور که خودش تصور می کرد، محکم نیست و حضور او در جایگاه سرمربی منوط به تایید هیات مدیره است.

نظیر صحبت‌های ملکیان چند ساعت توسط احمد مددی مدیرعامل باشگاه تکرار و البته تکمیل شد تا مشخص شود مجیدی برای بازگشت به نیمکت آبی باید خودش را اثبات نماید.

پس از صحبت‌های ملکیان و مددی که از مدیران ارشد استقلال بوده و در آن پیام‌های مهمی نهفته بود، فرهاد مجیدی بلافاصله با انتشار پیامی در فضای مجازی وعده داد به زودی و به صورت تصویری صحبت خواهد کرد. ناگفته مشخص است که مجیدی هم به دنبال پاسخگویی به مدیران استقلال و دفاع از خود است.

این شرایط نشان می‌دهد بار دیگر اختلاف بین مجیدی و تیم مدیریت استقلال بالا گرفته و این سئوال پیش می‌آید که آیا باز هم این اختلاف مثل گذشته‌ها رفع و مجیدی و تیم مدیریتی حامی یک دیگر می‌شوند؟ یا این بار باید یکی از طرفین ماجرا از معادلات استقلال خارج شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    مجیدی با همه مشکل دارد. حتی مدیران قبلی هم با مجیدی مشکل داشتند.. مددی بهترین کار را می کند . فعلا نکونام بهترین گزینه هست. ثبات دارد. مجیدی با زمین زمان مشکل دارد. استقلال را بسیار پایین اورده!
  • شمسعلی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    اخه من نمیدونم ایننننننننننننننن غول بیابونی رو چه حسابی مدیریت این تیم دستشه؟؟؟ سابقه استقلالیش؟؟ مدیریت های درخشان گذشته ؟؟؟ قهرمای های متعدد تو تیم های دیگه؟؟؟؟ بابا بندازیدش بیرون دیگه. خجالتم نمیکشن ادم انقد سیریش مگه میشه .توهم ارتش فحاش دارن مگه یک ادمین میتونه من یا هرکس دیگه رو مجاب کنه الکی ب کسی توهین کنم گم شو برو بیرون دیگه از تیم
  • صبر ایوب AU ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    حیف استقلال این مدیریت و وزارت خونه هیت مدیره و پیش کسوتهای بیکارش نمیذارن یک رو آرامش ببینه! استقلال مشکل اصلیش مدیریت‌و پیشکسوت سهم خواهشه! سالی هزار بارم مربی عوض کنن همینه! این مجیدی با هر بدبختی تیمو بسته و جمع و جور کرده ! بزارین ده تا بازی باشه! اگه پارسال مجیدی نبود تیمم از هم پاشیده بود!حالا افرادی تو هیت مدیره که پاشون به توپ نخورده ادعای سواد فنی دارن! آخه تیمی که هفت تا بازیکن اصلیش عوض شده با پنج جلسه تمرین اگه ببره باید به فوتبال شک کرد!!
  • استقلالی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    امثال مجیدی ها اگر هم بروند دوباره به خانه خود استقلال برمیگردند چون میلیونها هوادار سالهای سال با آنها زندگی کرده اند در برد و باخت و غم و شادی با هم بوده اند اما امثال مددی ها کجا میروند و چه کاری میکنند ؟ باید مثل فلان وزیر ورزش و قلان مسئول به پارکی بروند و برای سلامتی خودشان ورزش و پیاد ه روی کنند !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی