تصویری از دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک ایران با رهبر انقلاب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک ایران در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو با رهبر انقلاب، هم اکنون در حال برگزاری است.

در پی پیروزی‌های اخیر ورزشکاران ایران در رقابت‌های بین‌المللی، قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، صبح امروز (شنبه) با  حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره)  با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

رهبر انقلاب در دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک ایران در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو گفت: شما با قهرمانی خودتان اثبات می کنید که کارهایی که به ظاهر نشدنی است، در واقع شدنی است. این برای کشور ما خیلی آورده‌ی مهمی است. این پیام برای دوران ما بسیار ارزشمند است. دستگاههای زیادی مشغول برنامه‌ریزی‌اند، در کارند برای اینکه جوان ایرانی را از امید و نشاط دور کنند، دچار افسردگی کنند، دچار ناامیدی کنند. در یک چنین فضایی شما این پیام امید را تزریق می کنید به کل جامعه؛ این بسیار ارزشمند است.

قهرمانی در مسابقات ورزشی به خصوص در سطح بین‌المللی حامل یک پیام مهمی است. آن پیام عبارت است از پیام توانایی، نشاط، همت، قدرت اراده، یعنی همه احساس می‌کنند که این کسی که توانست قهرمان بشود، روی سکوی قهرمانی بایستد، همت کرده، اراده کرده، توانایی خودش را بالفعل کرده، نشاط به جامعه می‌بخشد.

این پیام مهم قهرمانی در صحنه‌های بین‌المللی ورزشی است. در واقع قهرمان‌ها آموزگاران ایستادگی و امید و نشاط هستند.

تصویری از دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک ایران با رهبر انقلاب

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    فروغی آمده مدالش را بده و بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی