شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
۱ |
۵
جامانده‌های استقلال در راه بازگشت به تهران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان و بدنساز کرونایی تیم استقلال این هفته به تهران برمی‌گردند.

یک روز قبل از دیدار تیم‌های استقلال و الهلال مشخص شد علیرضا رضایی دروازه بان تیم استقلال و بهزاد نوشادی بدنساز این تیم دچار بیماری کرونا شده و قادر به همراهی این تیم در دیدار مقابل حریف عربستانی نیستند.

این دو نفر طبق قوانین کشور امارات از همان لحظه مثبت شدن تست کووید ۱۹ در اتاق های خود در هتل روتانا دبی به قرنطینه رفته و پس از بازگشت کاروان استقلال به تهران نیز در دبی ماندند.

طبق اعلام کادر سرپرستی تیم استقلال تمام هزینه‌های هتلینگ این دو نفر به اضافه مخارج درمان آنها در این مدت پیش پرداخت شده و مادامی که رضایی و نوشادی در قرنطینه به سر می‌برند مشکلی از این بابت نخواهند داشت.

اخبار رسیده از دبی درباره دو استقلالی جامانده از کاروان استقلال حکایت از آن دارد که شرایط عمومی هر دو آنها رو به بهبود است و به احتمال زیاد طی روزهای آینده با انجام یک تست جدید و منفی شدن نتیجه آن به تهران بازخواهد گشت. البته تعدادی دیگر از اعضای کادر فنی استقلال از جمله فرهاد مجیدی نیز دراین مدت (استراحت ۶ روزه تیم) در دبی اقامت داشته و هنوز به کشور بازنگشته اند.

طبق قوانین و پروتکل های بهداشتی کشور امارات هر مسافر خارجی که در این کشور دچار بیماری کرونا شود مادامی که به این بیماری مبتلاست حق خروج از این کشور را ندارد. کاروان استقلال سه‌شنبه هفته گذشته به تهران بازگشت و تمرینات این تیم نیز از روز دوشنبه بدون حضور این دو نفر آغاز می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    بايد تيتر ميزديد بازگشت اخرين نسل از قهرمانان ACL 2021 به وطن!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی