نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اظهارات جنجالی مایلی کهن درباره دادکان، مددی، کی‌روش، استراماچونی، الکنو و .../ عاشق حسن یزدانی هستم اما .../ کی‌روش شانس آورد به رگبار بسته نشد
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

محمد مایلی کهن در جدیدترین اظهاراتش انتقاداتی را علیه دادکان، کی‌روش، استراماچونی، کالدرون و ... مطرح کرد.

محمد مایلی کهن در گفت‌وگو با خبرورزشی از وضعیت پرسپولیس و استقلال گرفته تا شرایط کنونی ورزش کشور اظهارات مهمی را مطرح کرد. مهمترین حرف‌های او را در زیر بخوانید:

* واقعاً برایم عجیب است که برخی افراد در طول فصل مرتب از شرایط مالی پرسپولیس می‌نالند ولی ناگهان در یکی دو هفته پایانی همه چیز خوب و عالی می‌شود! قراردادها چهار برابر شده و تمام مشکلات ناگهان مرتفع می‌شود! اگر واقعاً شرایط خوب نیست پس چطور حاضر به تمدید قرارداد می‌شوید؟ اگر شرایط مساعد نیست اصلاً چرا به پرسپولیس می‌آیید؟

* یک بنده خدا در باشگاه خودش یک میلیارد قراداد داشته که تازه آن را هم به طور کامل نمی‌گرفته ولی می‌آید پرسپولیس ۵ میلیارد می‌گیرد و باز هم ناراضی است! واقعاً نمی‌دانم در این وسط چه کسی راست می‌گوید؟ مشکلات به خاطر این است که ما چیزی به نام باشگاه در ایران نداریم.

* گابریل کالدرون پولش را می‌خواهد و شکایتش را هم از طریق قانونی دنبال کرده است. البته این مسئله فقط مختص مربیان و بازیکنان خارجی نیست و شامل حال ایرانی‌ها هم می‌شود. بسیاری از فوتبالیست‌ها و مربیان ایرانی که تأکید می‌کردند تیمی که در آن حضور دارند همه زندگی آنهاست وقتی پای مسائل مالی به میان آمد، حتی یک ریال از قراردادشان را هم نبخشیدند. وقتی ایرانی‌ها طلب خود را نمی‌بخشند چطور انتظار داریم یک چهره خارجی چنین کاری بکند. وقتی یک آدم مرده در دنیای فوتبال را به ایران می‌آورید و او را زنده می‌کنید، باید هزینه‌اش را هم بپردازید.

* ماجرای مربیان خارجی و مطالبات آنها فقط محدود به پرسپولیس نمی‌شود. متأسفانه همین حالا باشگاه استقلال به خاطر شکایت استراماچونی دچار مشکل است. این آقا رویهم ۵ ماه هم سرمربی اینترمیلان نبود ولی او را به ایران آوردند و استقلال را در اختیارش گذاشتند.

* شما نگاه کنید استراماچونی بعد از جدایی از استقلال کجا رفت؟ آیا در اروپا به او تیم دادند؟ آن قدر بیرون نشست تا بتواند مطالباتش را به طور کامل از استقلال بگیرد و دست آخر هم به فوتبال قطر رفت. مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی که از تیم‌های ایرانی شکایت می‌کنند تا به حال پرداخت شده و مطمئن باشید در آینده هم پرداخت می‌شود. به قول معروف: این نیز بگذرد.

* خوشبختانه پرسپولیس طی چند سال اخیر نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفته است و هم‌اکنون نیز شرایط مناسبی دارد. یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم شرایط تیمش را بهتر می‌داند ولی به نظر من پرسپولیس برای این فصل یارگیری خوبی انجام داده و هر کسی را که نیاز داشت، جذب کرده است.

* آقای محمد دادکان یک زمانی به کمتر از سمت ریاست جمهوری قانع نبود ولی حالا برای مدیر شدن در پرسپولیس التماس می‌کند؟ واقعاً چه اتفاقاتی رخ داد که شرایط این‌گونه شده است؟ ایشان می‌گوید مطمئن هستم که پرسپولیس را به من نمی‌دهند. خب سؤال اینجاست که اصلا چرا باید پرسپولیس را به محمد دادکان دهند؟ همین آقا مرتب تأکید می‌کرد که آدم‌های سیاسی نباید در ورزش دخالت کنند ولی فدراسیون محمد دادکان سیاسی‌ترین و نظامی ترین  فدراسیون فوتبال پس از انقلاب بود. سردار یعقوبی، آقای آصفی، آقایان شجاعی برهان و سازگارنژاد. آیا این افراد سیاسی و نظامی نبودند؟ مسئله اینجاست که آقایان خوب حرف می‌زنند ولی به قول شاعر «به عمل کار برآید».

* من واقعاً عاشق حسن یزدانی هستم و دلم می‌خواهد این کشتی‌گیر رشید ایرانی همواره در میادین بین‌المللی پرچم کشورمان را بالا ببرد ولی واقعیت امر این است که حسن عزیز در المپیک توکیو مدال نقره گرفت اما آقایان مدعی شدند به دلیل درخواست‌های مکرر، پاداش طلای المپیک به ایشان اختصاص پیدا کرد. خوب اگر واقعاً چنین شیوه‌ای مدنظر بوده چرا در مورد سایر افرادی که در المپیک و پاراالمپیک موفق به کسب مدال نقره شدند، به مرحله اجرا درنیامد؟

* باور کنید شاید خود حسن یزدانی هم راضی نبود که چنین حرکتی در موردش انجام شود. خیلی راحت می‌توانستیم تمام پاداش‌های مدال نقره را به طلا و پاداش‌های مدال برنز را به نقره بدل کنیم. اصلاً این مسئله در بودجه کشور رقمی نمی شد. متأسفانه ما گاهی اوقات اسم فرزندان خودمان را رستم می گذاریم و بعدا خودمان می ترسیم آنها را صدا بزنیم. فرق گذاشتن میان قهرمانان اصلاً کار قشنگی نیست.

* تحت هیچ شرایطی مخالف ورود مربی با دانش خارجی به ورزش ایران نیستم ولی این مسئله نباید به سرخوردگی مربیان ایرانی بدل شود. مدیران فدراسیون والیبال پس از پایان رقابت‌های المپیک مدعی شدند که آقای الکنو فرصت زیادی برای کار کردن نداشته است. خب مگر این افراد از قبل نمی‌دانستند که سرمربی تیم ملی چه زمانی وارد ایران می‌شود و مسابقات المپیک از چه تاریخی آغاز خواهد شد؟ ایشان در یکی از مسابقات سر بازیکنان ما فریاد می‌زد و می‌گفت مگر شما غیرت و تعصب ندارید؟ انصافاً اگر یک مربی ایرانی چنین کاری می‌کرد همین رسانه‌های داخل کشور چه برخوردی با او می‌کردند؟ الان تیم ملی والیبال ما به سلامتی با بهروز عطایی عزیز قهرمان آسیا شد و امیدوارم پیروزی‌هایشان همچنان تداوم پیدا کند ولی یادمان نرود که ورزش برد و باخت دارد بنابراین نباید با یک غوره سردی کنیم و با یک مویز هم گرمی.

* احمد مددی را می‌شناسم و معتقدم سالم کار می‌کند. شرایط استقلال بسیار دشوار بود ولی در همین وضعیت آقای مددی توانست اوضاع را به گونه‌ای فراهم کند تا استقلالی‌ها هشت روز قبل از بازی با الهلال به امارات بروند اردو بزنند. چنین کاری در این وضعیت اقتصادی اصلاً ساده نیست. مددی به نظر من آدم خوبی است و همان‌طور که گفتم، سالم هم کار می‌کند. به نظرم چهره‌های بزرگ استقلال اگر واقعاً این تیم را دوست دارند،  باید دور یکدیگر جمع شوند و صاف و پوست‌کنده مشکلات را در قالب گفتمان بیان کنند تا به راهکارهای عملی مناسبی برای بهبود وضعیت این باشگاه برسد.

* برخی صحبت‌ها را شنیده‌ام مبنی بر اینکه چند نفر از حاضران در اردوی استقلال بابت دور بودن محل اقامت آنها از سطح شهر دبی از مدیریت باشگاه گلایه کرده‌اند. خب مگر استقلال برای تفریح راهی امارات شده بود؟ یک ورزشکار حرفه‌ای باید بسیار مراقب استراحت، تمرین، سلامتی و زندگی خصوصی خود باشد.

* رفتاری که با آقای پرویز مظلومی در فرودگاه شد اصلاً کار خوبی نبود. ورزش برد و باخت دارد. همین چند شب پیش بارسلونا در خانه خود با سه گل مغلوب بایرن مونیخ شد ولی چنین حرکاتی را شاهد نبودیم. از طرف دیگر، متأسفانه شرایط فضای مجازی طوری شده که می‌تواند شب را به مخاطبان خود، روز نشان بدهد و بر عکس. در این فضا می‌توان خیلی چیزها را وارونه نشان داد به همین خاطر وقتی صاحب سمت مهمی می‌شوید، باید خود را برای چنین رفتارها و بداخلاقی‌هایی که در مورد تعیین می‌شود نیز آماده کنید.

* وزارت ورزش مبارک آقای حمید سجادی باشد. ایشان قبل از این خیلی جاها مدیر بوده‌اند. من خودم هم با آقای سجادی در باشگاه سایپا کار کردم و به نظرم در مجموع مدیر توانمندی است. قطعاً آقای سجادی به درجه‌ای از تجربه رسیده که فرق افراد کاربلد و صادق با اشخاص مجیزگو را تشخیص بدهد.

* در مورد استقلال و پرسپولیس به نظر من باید یک فکر اساسی کرد وگرنه مشکلات حل و فصل نمی‌شود. مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره مرتب در حال تغییر هستند. واقعاً در چنین شرایطی اصلاً نمی‌توان گفت مدیرعامل یا هیئت مدیره یعنی چه؟ هر کسی می‌آید ۶ ماه می‌ماند و می‌رود. مشکلات در این شرایط و با این وضعیت حل نمی‌شوند.

* کارلوس کروش در بدو ورود به مصر ابراز امیدواری کرده که بتواند خاطرات خوشی را برای فوتبال این کشور برجا بگذارد. امیدوارم خاطراتی که بر جا می‌گذارد مانند یادگاری اش در کلمبیا نباشد! تیم ملی فوتبال کلمبیا در تاریخ حیات خود هرگز طی  دو مسابقه ۹ گل نخورده بود ولی چنین اتفاقی در دوران سرمربیگری آقای کیروش رخ داد! سال‌ها پیش یک بازیکن تیم ملی کلمبیا به نام اندرس اسکوبار را به خاطر اینکه دروازه تیم ملی کشورش را در جام جهانی به اشتباه باز کرده بود به رگبار بستند. کارلوس کروش شانس آورد به خاطر نتایجی که گرفت، او را در کلمبیا به رگبار نبستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    الو مسعود جان سلام... احمد هستم... همونطوری که جنابعالی دستور داده بودی قبل از بازی با الهلال عربستان، کاری کردم اکثر نفرات کلیدی استقلال از این تیم برن و تیم استقلال رو بدون اسکلت اصلی و بدون بازیکنان کلیدی فرستادم جلوی الهلال تا ببازن. الانT هم از شر استقلال راحت شدیم که دیگه نمی تونه ستاره سوم رو بگیره و هم قوی ترین رقیب پرسپولیس عزیزمون رو در منطقه غرب آسیا که استقلال بود رو حذف کردیم مثل سال های گذشته که دوستان دیگه زحمت کارو کشیده بودن. البته الان با دستور شما استعفا دادم و دارم فرار می کنم تا آب ها از آسیاب بیفته. قربانت احمد
    • نیکویی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      اولاً که تیم استقلال از سال ۲۰۰۳ که جام قهرمانان آسیا رسمی شد هنوز جز چهار تیم نیمه نهایی نرفته اونوقت جوری از ماموریت حذف استقلال میگی انگار هر سال یه پای فینال بوده! ثانیاً؛ سایت فیفا تنها فینالیست‌های ایرانی آسیا رو ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس دونسته به معنای دیگه اصلأ مسابقات قبل از ۲۰۰۳ رو حساب نکرده که بعدا مشخص شد بدلایلی مثل عدم شفافیت مالی و اسپانسری، عدم شرکت تیمهای و کشورهای صاحب نام در بعضی سالها و ضعف قوانین بوده . نامه نگاری ها هم جواب نداد و مسابقات باشگاه‌های آسیا قبل از۲۰۰۳ رو فقط AFC رسمی می‌دونه . به عبارت خیلی ساده ، فیفا همون دو ستاره قبلی شما رو هم قبول نداره، سومیش که پیشکش! سوال: فیفا مرجع بالاتره یا AFC؟
    • دوچرخه سواران IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      فقط خدا به دادت برسه توهم بد دردیه من که دعا میکنم برات به عنوان یک هموطن
    • در جواب نیکویی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      لابد این جملات رو هم از کانال پیروزی درآوردی که اینهمه خوشحال تکرارش می‌کنی! طبق نظر afc که بارها و بارها تو کانال رسمی و توییترش گفته الهلال و پوهانگ با سه قهرمانی و استقلال با دو قهرمانی پرافتخارترین تیم های این جام هستن و از سال ۲۰۰۴ با تغییراتی اسمش شده لیگ قهرمانان آسیا و‌لی نیومده بگه اون قبول نیست این قبوله مثلا نیومده بگه چون الهلال و پوهانگ یکی از قهرمانی های هر کدوم تو ۲۰۰۴ به بعد بوده پس یک بار قهرمان شدن گفته هرکدوم سه بار قهرمان شدن! حتی از پاس هم نام برده اما از پیروزی نام نبرده! کانال های پیروزی اینا رو میگن شما رو دلخوش کنن خواهشاً حداقل یه ذره تحقیق کنید جایی بهتون نخندن!
    • نیکویی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      جناب محقق ، سایت فیفا مشخص و معلومه شما میگی AFC و کانال پیروزی؟!!! سایت فیفا خیلی واضح و کامل، البته اگه انگلیسی بلد باشی جناب محقق، به همون دلایلی که ذکر کردم آورده که مسابقات باشگاه‌های آسیا از ۲۰۰۳ به بعد رسمی می‌دونه و باز هم اگه کامنت منو دقیق میخوندی گفتم که: AFC مسابقات خودش رو رسمی می‌دونه پس نیازی نبود دوباره به AFC استناد کنی! محقق جان؛ کامل بخون دقیق بخون از جای مستند بخون و نهایتا اصل رو بذار مرجع بالاتر که همون FIFA هست!
    • مجیدی محروم و مغفور IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      عصبانیت و عقده در تک تک اس تق ها نهادینه شده و این باعث میشه که انسان علاوه بر توهم اراده ی گفتن هیچ حرف منطقی رو نداشته باشه زبان دراز دانش کم فرافکنی احساس توطئه از همه سمت الا برادران همیشه در صحنه ی مجیدی توهین به همه فرق ندارد کی مدیر عامل بشه همه دیدید و شاهد بودید که بیشترین پول و ریخت و پاش مال اس تق تق بود مشکل از خودت ونه از شخص مجیدی
  • مجید IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    ول کن کیروش نیست
    • ahmadjalali DE ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      کلاس چندمی عمو...اون سالی که بوریرام و برد و رفت نیمه نهایی سال ۲۰۱۳ یادت نیست...البته نمی صرفه یادت باشه....تیم امروز بازی کرد با بوریرام تو تهران و هفته ی بعد سه شنبه باید می‌رفت تایلند یعنی یه هفته بعد...روز جمعه براش بازی گذاشتن حذفی تو اصفهان...خودت فکر کن...سه شنبه تهران پرواز به اصفهان بعد ۱۲۰ دقیقه پرواز به تهران پرواز به دبی بعد تایلند...اون موقع ما تیم ایران نبودیم اره دقیقا چون حکومتی نبودیم
  • محمد مژده جویباری IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    آفرین به مایلی عزیز.حرف دلم رو زدی چند سال منتظرم یه نفر حق رو بگه.هی تماشاچی فشار میاره مدیرعوض میکنیم. فتحی عالی بودعوضش کردیم مددی خوبِ با چهارررتا دادوهوار عوضش میکنید.بسته آقایان نترسید از اوباشها..متاسفم
  • علی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    آقا ویلموتس رو جا گذاشتید :))) خیلی خوبه که در خصوص مسائل کشور نظر میدید، نمیدونم شاید هم بد باشه. ولی ادمها ازاد هستن نظر بدن دیگه ،باید از همه تجربه ها استفاده کرد. این ملی گرایی شما قابل ستایشه ولی همانطور که خودتون فرمودین نمیشه بایکوت کرد، باید پای مربیان و بازیکنان خوب خارجی رو باز کرد تا به پیشرفت فوتبال و ورزش ما منجر بشه. اگر طی ده سال گذشته ده نفر از سرمربیان جوان لیگمون رو میفرستادیم خارج کشور المان، اسپانیا و ... کلاس های پیشرفته مربیگری رو طی کنن و کارآموزی کنن توی باشگاه های خارجی الان لیگمون بی نیاز از مربیان سطح متوسط وخارجی می بود. نمیدونم چرا اینکارهارو نمیکنن و آموزش رو جدی نمیگیرن
  • حمید علوی CA ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    برای بنده آقای مایلی جهان واقعن مصداق کسی ست که روند تکامل شخصیتی رو در هر سه بعد عقلانی، اجتماعی، عاطفی رو به کمال و به عالی ترین وجه طی کرده. واقعن بنده این تکامل رو نسبت به زمانی که تازه مربی تیم ملی شده بود میبینم.
  • آذرخش IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    جای پیشکسوتانی مثل مایلی کهن در فوتبال ما خالیست.
  • Pouria IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    کاشکی ممنوع المصاحبه میشد این روانیه خدایی
  • مقداری تامل IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    عالم و ادم از پاکدستي و معرفت مددی صحبت می کنن جز مجیدی!!!!!چرامجيدي هوادار را علیه مددی شوراند????مجیدی بااین کار دنبال چه بود???نفع شخصی یا چنبره زدن بر استقلال??سرمربی باقدرت چرا باید با مدیر عامل به مشکل بخورد????مگر مددی هم مث بقیه تیم ها چه بسا بیشتر هم پرداخت نکرد!!!اسماعیلی پنالتی که خراب کرد چرا علیه مددی جبهه گرفت??با سفارش کی رفت با سفارش کی برگشت???چرا هوادار علیه مددی به خیابان امد ولی یک انتقادخشک هم از عملکرد مجیدی نشد در فینال جام حذفی با ان همه ستاره??
  • MD IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    تنها نقطه مثبت حاجی مایلی اینه که آدم سالمی است. سال ۱۹۹۶ هم میگن ایشون رُنسانس فوتبال ایران رو رقم زد که به گمان من اینگونه نیست. بعدش تقریباً با هیچ تیمی نتیجه نگرفت. ایشون انتقاد رو با احساسی حرف زدن اشتباه می گیره، کما اینکه خیلی ها رو بیهوده میکوبه. در هر حال جزء اینکه آدم سالم‌ و درستکاری هست، متاسفانه، رفتارهای غیرقابل قبول زیادی دارد از جمله لج بازی، ایدئولوژی، و...
    • کیارش GB ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      دوست عزیز با سلام اون رنسانس در واقع کار مرحوم استانکو پوبله کویچ بود و ایشان فقط خوشه چینی کرد ولی بعضی از کارای اون موقع ایشان قابل ستایشه مثلا مقابله با بازیکن سالاری ولی تقریبا بعد از کنارذاشته شدن از تیم ملی مسیری رو طی کرد و رفتارهایی نشون داد که فقط از یه ادمی که مشکل روحی داره انتظار داشت دوبار با فشار تیم امید ر نا امید کرد بار اول پاچه دادکانو گرفت بار دوم پاچه کی روش پریدن به بلاژویچ ایویچ و حتی افشین قطبی حتی شخصیت های خارج از فوتبال مثل ولاسکو سرمربی والیبال هم از نیش ایشان در امان نماند دقیقا دن کیشوت وار به الاغی به جای اسب سواده و مثلا به غول فساد فوتبال و ایضا مملکت حمله میکنه در حالی که با سابقه درخشانی که مثلا در مربیگری داره یه تیم دست ۳ هم نمیتونه رهبری کنه وجودش متاسفانه سرشار از عقده شده و باید برای نجات خودش یه فکری بکنه
  • ساوالان IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    اقای مایلی کهن در این که شما همیشه مخالف جریان اب شنا می کنید . شکی نیست. ولی همین که افرادی مثل دادکان را خوب می شناسید. جای تحسین دارد. عده ای خارج گود می نشینند . حرفهای خوب می زنند . به عمل می اید .هیچی. دادکان زمانی مسولیت گرفت. هیچی از خود به در نکرد!!!!! در ضمن اون قیمت بازیکن که به سرخ ابی می اید . یکروزه 10میلیارد می گیرد. علت اش بعضی تیم های صنعتی هستند که پول باده اورده دارند . و قیمت بازیکن را بالا می برند. و در اخر سرخ ابی هیچوقت واگذار نخواهد شد.ای کاش به حد اقل مجزا به شرکتهای صنعتی واگذار شوند. تا مثل فولاد سپاهان مس ... ردیف بودجه داشته باشند . و از وزارت ورزش خلاص شوند. دو تیم زیر چتر یک وزارت یعنی منفعل بودن. دو تیم از یک مالک در یک لیگ حتما یکی می بازد و حرف حدیث بسیار برای بهانه جویان!!!!!!!!
    • کتک خوران فرودگاه IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      جناب ساوالان اولا شما دوران دادکان رو یادت نمی آد .جناب صفایی فرهانی برانکو رو سرمربی تیم ملی کرد و بعد برکئار شد همین دادکان بعد از قهرمانی برانکو در بوسان مربی تیم قهرمان و از کار برکنار و جاش همایون شاهرخی رو سرمربی گرد و گفت تمام خاکریز ها رو با شاخرخی فتح می کنیم ..اولین کار شاهرخی هم حذف مهدوی کیا از تیم ملی بود و بعد از نتایج ضعیف که گرفت با دستور مستقیم شخص مهر علیزاده و کفاشیان دادکان رو مجبور کردن برانکو رو برگردونه ...دادکان تنها نتیجه که گرفته رفتن به جام جهانی با برانکو بود نه المپیک رفت و نه نوجوانان و جوانان و و نه تیم ملی قهرمان آسیا شدن دادگان ضد پرسپولیس ترین مدیر تاریخ فدراسیون بود ..رسما لباس دوم تیم ملی رو از رنگ قرمز به سبز تغییر داد تا شائبه رنگی بودن ارواح شکمش بهش نخوره ..دادکان آخوند علیپور رو آورد فدراسیون تا به بچه ها در مورد ریخت و قیافه و تیپ گیر بده ..پرسپولیس زمان دادکان رنگ قهرمانی و ندید ..جالبه کیسه کش ها علیه سلطانی خر و حتی عابدینی که چعار ماه ریس فدراسیون نبود موضع دارن اما هرگز نگفتن دادکان بد نمی گن
  • حمید علوی US ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    تمام حرصش بخاطر اینه که برادر دوستش نادر فریاد شیران بیکار میشه و داره دفاع از مددی میکنه
    • حمید علوی CA ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      همینکه استفاده از اسم دیکران باعث‌میشه احساس کنی “وجود” داری و احساس کنی “هویت” داری، برای بنده باعث‌ خوشحالیه. قابل درکه که متاسفانه بعضی‌ها این احساس هویت و وجود رو از والدین دریافت نکردن و خودشون هم بهش دست نیافتن و همین باعث فروریختگی شخصیت و احساس بی وجودی و بی هویتی میکنن.
  • حمید IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    از خالق کوهها سلامتی جسمی برای بیماران کرونایی و سلامتی روان برای استاد مایلی کهن خواستارم.
  • عادل IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    اصلا فرض كنيم به قول شما كيروش بد ، بيسواد ، مورامبيكي ، دلال و ….. ! هيچوقت از خودت سوال كردي كه چطور كيروش مربي اين همه تيم بوده و توي دوران حرفه ائي اش يك سال هم بيكار نبوده و مربي بسياري از بازيكنان مطرح دنيا بوده و همه دنيا مي شناسنش ولي شما هميشه بيكاري و داري از زمين و زمان ايراد مي گيري !! كيروش وقتي از ايران رفت حتي يك مصاحبه هم در رابطه با منتقدينش در ايران نكرد و تمام تمركزش را گذاشت براي اهداف آينده و چالش هاي روبروش ولي شما بعد از ٣ سال هنوز داري نبش قبر مي كني و با خاطرات گذشته ات زندگي مي كني ! در صحبت هات ، حسادت ، كينه ورزي و خود بزرگ بيني فوران مي كنه ! الان از سجادي وتعريف مي كني كه در پرسپوليس سمت بگيري ؟؟؟ زير آب دادكان رو مي زني و …
    • کیارش GB ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      سلام دوست عزیز مشکل ایشان با کیروش و امثال اون اینه که اگه فوتبال ایران به راه حرفه ای شدنی که مد نظر کی روش بود بره انثال این ادم دیگه حتی برای مصاحبه هم دعوت نمیشن چون چیزی برای ارائه ندارن و یادته مدام به کی روش با کنایه میگفت موزابیکی تو یه مصاحبه گفت برای مردم موزابیک احترام خاصی قائلم ولی این کشور جایی در فوتبال نداره(اوزه بیو با اصالتی موزابیکی انظر ایشون بازیکن نبود)کی روشی که پرتغالی بود و شهروند ایالات متحده رو هم داشت اینا فقط با بی احترامی و توهین حضور دارن و خیلی از مربیها رو هم در اینده میبینیم که راه ایشونو میرن
  • مرتضی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    آقای مایلی کهن شما همیشه ادعای پاکدستی داری ولی به همه تهمت میزنی هنوز یادمون نرفته سر تهمت های به علی دایی داشتی میرفتی زندان که با پادرمیانی پیشکسوتان بخشیدت!
  • كارون US ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    درود به MD جان كه حرف دل من را بازگو كردي از قرار معلوم ايشان ول كن كيروش نيستند ودر هر بحثي متاسفانه اسم كيروش را مطرح مي كند ضمنا احتياجي نيست كه براي كوبيدن كيروش از مردم كلمبيا استفاده بكنيد اونها خودشان خير و بد خودشان را تشخيص مي دهند هر چند در صورت صعود مصر به جام جهاني قطر سهم كيروش از نظر شما هيچ هست.
  • محمد IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    آخه مرد حسابی. اینقدر متوجه نیستی که اسکوبار اهل خود کلمبیا بوده و مافیا کشتنش. کیروش یه شخص خارجی هست و اگه خون از دماغش بریزه تو هر کشوری کلی هزینه برای کشور میزبان تحمیل میشه. اینو تروریستهای کلمبیایی هم میدونن. این حرفو آخه چندبار بلغور میکنی. تو که تیم امید رو به فنا دادی باهات باید چیکار میکردن؟
  • حمید علوی US ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    خجالت بکش پیرمرد
  • irani IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    مایلی کهن از اون دسته افرادی هست که به طور کلی با همه ی چی مخالفه و نسبت به هر چیزی که فکرش رو بکنید انتقاد داره و کارشناسانه نظر میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی