چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
۹ |
۴
هشدار به گل محمدی/ شیوه عجیب الهلال برای تضعیف پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف آن چیزی که اعلام شد اکثر بازیکنان الهلال به دیدار مقابل پرسپولیس خواهند رسید.

براساس قرعه کشی انجام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال عربستان برود.

از وقتی که مشخص شد حریف الهلال در مرحله بعد پرسپولیس است؛ رسانه‌های عربستانی هر روز خبر از مصدومیت تعدادی از ستاره‌های این تیم می‌دهند.

عبدالله عطیف کاپیتان اول الهلال تنها بازیکنی است که به دیدار مقابل پرسپولیس نخواهد رسید. این بازیکن عمل جراحی خود را در آلمان روی پایش انجام داد و به طور قطعی به بازی با پرسپولیس نخواهد رسید.

یکی دیگر از بازیکنانی که گفته شد به دیدار مقابل پرسپولیس نمی‌رسد آندره کاریو وینگر الهلال است که این بازیکن اصلا نامش در لیست آسیایی الهلال قرار ندارد.

نفراتی مثل سالم الدوساری، سلمان فرج، محمد البریک و ... به طور حتم به دیدار مقابل پرسپولیس می‌رسند و اعلام خبر مصدومیت این نفرات فقط برای برهم زدن تمرکز پرسپولیسی‌هاست و کادر فنی پرسپولیس نباید به اخبار رسانه‌های عربستانی توجه کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Mohd IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    ما هم از اول همین رو گفتیم باید فک کنیم الهلال با تمام قدرتش میاد
  • مجهول الهویه US ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    والله ما هم که همینو گفتیم. این شیوه الهلال نیست شیوه وطنی هاست. فهمش اصلا ذکاوت نمیخواد. الهلال قدرتمنده قدرتمندتر هم میشه.
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    تیم های عربستانی قرون وسطی در زمبن حریف پرسپولیس نمیشن از پرسپولیس ترسیدند فقط با جنگ روانی و اخبارهای دروغین تمرکز پرسپولیس بهم بزنند قبلا نسبت به پرونده پرسپولیس و النصر آنقدردروغ گفتن از،پیروزی النصر می گفتند همه اش دروغ از آب درآمد الان هم با دروع و مصدوم تلقی،کردن بازیکنان الهلال دنبال این هستند تمرکز پرسپولیس از بین ببرند
  • فاخته، پاکدشت IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    چقدر این عربهای عربستان نامرد و نفرت انگیز هستند، اصلا بویی از انسانیت، جوانمردی و مردانه بازی کردن را نبرده اند، برای رویارویی و بازی با تیم پر طرفدار پرسپولیس، فکر همه چیز هستند، به غیراز بازی جوانمردانه، اگر چنانچه از حریف خودشون جلو بیفتند، اونوقت بازیکنان تیم شون یکسره به انواع و اقسام مختلف خودشون رو زمین می‌اندازند تا به این طریق وقت مسابقه را تلف نمایند، بخاطر همین از الان تا روز مسابقه یکسره به دنبال جنجال آفرینی و برهم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس هستند، هر روز یه چیزی بلغور می‌کنند و طوری خبر خودشون رو اعلام می‌کنند که همه خبرگزاری‌ها رو تحت تاثیر قرار دهند و مجبور شوند، خبر اونها رو منعکس نمایند، چونکه قبلا از پرسپولیس زخم‌های و درست وحسابی خورده اند، بخاطر همین یکسره به دنبال جنجال و برهم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس هستند، ولی به کوری چشم دشمنان، اینبار هم از این مسابقه پیروز و سربلند به ایران بر خواهند گشت، انشاالله، عشق فقط پرسپولیس همیشه قهرمان
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    دارن دروغ میگن آخه یه دفعه این همه مصدوم
  • مینا IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    ترسووووو ها روزتون به پرسپولیس نمی‌رسه
  • پرسپولیس عشق IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    توجه نکنین
  • عقاب تیز بین IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    پرسپولیس شما عربهای کثیف و ادب خواهد کرد واز گردونه رقابتها حذف میشوید به امید برد پر گل نماینده لایق ایران
  • ناشناس IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    اینها نشان دادند که مرد میدان جنگ نیستند و از بیرون از میدان ضربه می زنند.یا بازیکنی را با نامردی محروم می کنند.یا جریمه می بندد.ویا به انواع اقسام حیله ها متوسل می شوند.لذا بازیکنان و مربیان و سرمربیانی در کل مسئولان دیگر بعد از این همه بازی و برخورد باید تجربه پیدا کرده باشند که به محض اینکه مقابل تیمهای عربستانی باید بازی کنند.بفهمند چه باید بکنند.باید به ضرب المثل مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود،فکر کنیم و نگذاریم هیچ چیز عربها (میزبانی،جنگ روانی چه بیرون وچه داخل)مانع بردمان شود.چون آنها فهمیدن تا با ما تیمشان برخورد می کند چه کنند.وما باید خیلی آرام خونسرد برخورد کنیم،وبا این مشکلات چنان زیبا برخورد کنیم که بفهمند دیگر حمایتشان رنگی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی