سمیعی ۱۰۰ میلیارد بدهی گذاشت و رفت/ آجورلو مراقب اطراف خود در استقلال باشد/ استقلال هم مثل ما هوادار دارد اما کمتر ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص حضور وزیر ورزش جدید واکنش نشان داد.

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص حضور حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ایشان از مدیران ورزشی ایران است. انتخاب دولت و رأی مجلس بوده است. انشاالله بتواند به صورت مستقل سیاست‌های ورزش را پیگیری و عملی سازد.

وی در خصوص استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس افزود: ایشان یک مقطع کوتاه به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد. درواقع یکسری بدهی‌ها بر جای گذاشت که بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است. خدا را شکر ایشان بعد از این اتفاقات دچار حاشیه نشد و به نوعی جان سالم به در برد.

رویانیان درباره حضور مصطفی آجورلو در مدیریت استقلال بیان داشت: تجربه ایشان در خصوص باشگاهداری زیاد است او می‌تواند از تجربیات گذشته‌اش برای موفق شدن استقلال کمک کند. سردار درواقع در حوزه ورزش کارش را بلد است فقط به او توصیه می‌کنم که مراقب اطراف خود باشد زیرا فضای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با جاهای دیگر متفاوت است.

وی ادامه داد: درست است که به عنوان یک نظامی در گذشته در پرسپولیس مدیریت کرده‌ام اما این را هم بگویم درواقع استقلال به نوعی همیشه رقیب ما بوده و این تیم هم مانند پرسپولیس هوادار دارد، البته کمتر از ما اما دولت باید برای این دو باشگاه بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ کند. شما نگاه کنید از سال ۹۰ تا ۱۴۰۰ در طول ۱۰ سال ۸ مدیرعامل فقط در پرسپولیس جابه‌جا شده است که این مصداق واقعی بی‌ثباتی در مدیریت است، هر مدیری هم که آمده گرفتار شده است و این باعث می‌شود که خود مدیران از نظر وجهه خراب شوند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس به واسطه حضور برانکو و همچنین مدیریت خوب آقایحیی و کادر فنی فوق‌العاده‌اش توانسته ثبات خود را در این سالها حفظ کند که پنج قهرمانی پیاپی نمونه این اتفاق است.

رویانیان در پایان گفت: درواقع ما اکنون نباید این دو باشگاه را باشگاه خطاب کنیم بلکه اینها فقط دو تا تیم هستند با کلی هوادار. امیدوارم امسال هم پرسپولیس قهرمان شود زیرا این طوری که من مشاهده کردم پرسپولیس حالاحالاها بی‌رقیب است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    شما چقدر خرج رو دست باشگاه گذاشتی؟؟؟
    • ساوالان IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      هواپیما . دانشگاه ...شبکه تلوزیونی...................... به لطف ایشان بی نیاز هستیم............... ایشان اون زمان در پرسپولیس با این جور کارها مشغول بود . استقلال احمدی نژاد نکونام را می اورد با جباری تیموریان زندی جام می گرفت!!!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    این ادعای شما اشتباه است خود سمیعی بدهی انباشته که متعلق به دوره خودش باشه ندارد آنچه هست مربوط به زمان قبل ایشان بوده و برخی بدهی ها هم به پشتوانه مبلغ 3 میلیون دلاری نزد AFC قرض گرفته شده
  • علی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    این اعداد و ارقام و ازکجا آورده خودش بدترین دوران پرسپولیس و رقم زد
  • مجهول الهویه US ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    100 میلیارد! سند داری رو کن الکی هم دیگرانو تخریب نکن تا خودتو توجیه کنی.
  • ۶و۶ IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    تا وقتی امثال شما نظامی ها ی بیسواد بخاطر ۴روز جبهه رفتن (اونم جرات خط مقدم رفتن نداشتین ) ادعای کاربلدی و دخالت تو همه ی حوضه ها اعم از ورزش و سیاست و شورای شهر و ... دارین وضع مملکت بهتر میشه ؟!
    • ... US ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      اگه جبهه رفته بود که الان مثل صدها هزار نفر اسمش و عکسش سر کوچه بود.
    • کتک خوران فرودگاه IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      همین نظامی بی سواد اسم بزرگ پرسپولیس و برگردوند ..گرون پرسپولیس تاریخ و بست ..حماسه ایمون زائد و ایجاد کرد بزرگترین بازی خداحافظی تاریخ فوتبال ایزان و برای مهدوی کیا گرفت ....دیگه خودش که نمی تونست بره گل بزنه تو تیم .....گرفتاری ایشان مزدوران جناب علی لابی و زیر اب زنی علی گریمی علیه خارجی ها بود که تیم رو دچار حاشیه کرد ...ایشان یمی از بهترین مدیران تاریخ باشگاهه ...ارزش همون اسم پرسپولیس که امثال زنوزی ها و هوذاران کیسه و مجری های رسانه میلی رو میسوزونه از صدتا جام و دربی با ارزش تره ...شعور خیلی ها تون نمیرسه که ارزش ها از جام ها مهم تر است
    • حمید رضا قوی بنیه IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      بیسواد تویی که نمیفهمی اینا بودن که با رفتنشون به جبهه فضایی رو مهیا کردن تا تو عوضی درس بخونی مثل بچه آدم نه مثل کشورای همسایه تو اوج ناامنی رشد کنی بعدش الان مثل بچه پروها…..
  • علی KR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    تا دیروز مصاحبه می کرد و میگفت استقلالی دو آتشه هستم و عاشق قلعه نوئی الان شده پرسپولیسی و میگه ما!
  • علی KR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    تا دیروز مصاحبه می کرد و میگفت استقلالی دو آتشه هستم و عاشق قلعه نوئی الان شده پرسپولیسی و میگه ما!
    • کتک خوران فرودگاه IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      رویانیان نمی دونست فوتبال خوردنی ه یا پوشیدنی ..اما وقتی اومد پرسپولیس بهترین عملکرد و داشت ..اون یه ویرانه از حبیب کاشانی تحویل گرفت اما یه تیم پر مهره تحویل مدیر بعدی داد ...جالبه هوداران نادان ما این همه زحمات و تلاش های ایشان و نمیبینن و نمک نشناس هستند ..
  • ایران من IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    ۵ قهرمانی پشت سرهم شما با هزار کثافت کاری بدست اومده....راستی از رفیق شفیقت بابک زنجانی چه خبر....حسین هدایتی خوب هستند...اونها که پولاشون هیچ حساب و کتابی نداشت...میلیاردها میلیارد پول بی حساب رو نقدی میدادند برای سوگلی های پرسپولیسی...نه جایی ثبت میشد و نه حساب رسی صورت می گرفت
    • ویران من IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      کیسه کش از خلیل زاده و خطیر چه خبر از پلاستیک فروش و هتل‌دار و برج ساز ها و هواپیما دار ها و...چه خبر ؟
    • کتک خوران فرودگاه IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      در جواب کاربر کیسه کش به نام عربستان من عارضم حاج حسین ما پول درمون حجازی و.پور حیدری رو.داد و هم ححازی و هم زن پورحیدری از حاج حسین مون تشکر کردن ..خخخخخخخخخخخ پول هدایتی برای اسطوره های کیسه خرج بشه ای اد نداره اما برای پرسپولیس خرج بشه خار داره
  • جک تری دی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    هرکی جای سمیعی بود نابود میشد با اون همه بدهی ..خسته نباشید بهش میگم واقعا تونست تیم رو ادراه کنه .. سمیعی هیچ بار اضافی نزاشت رو دوش پرسپولیس هرچی بود بدهی گذشته بود
  • استقلال کبیر IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    آقای رویانیان لنگ رو نابود کرد عشقی بود برا خودش
  • علی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    مگه شمردی سردار که نتیجه گیری کردی طرفدار استقلال از پرسپولیس کمتره؟ این هم از اون حرفهای بی پایه ات مثل زمان مدیریت فاحعه بار پرسپولیس بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی