کری سنگین دروازه‌بان برای رونالدو و یونایتدی‌ها/ تو چرا پنالتی را نمی‌زنی کریس؟!/ رفتار عجیب سنگربان آرژانتینی را ببینید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیلیانو مارتینس دروازه‌بان آرژانتینی استون ویلا در جریان بازی تیمش مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد، با فریاد از کریستیانو رونالدو می‌خواست که پشت ضربه پنالتی یونایتد بایستد.

امیلیانو مارتینس دروازه‌بان آرژانتینی استون ویلا در جریان بازی تیمش مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد، با فریاد از کریستیانو رونالدو می‌خواست که پشت ضربه پنالتی یونایتد بایستد.

منچستریونایتد در وقتهای تلف شده بازی ودر حالی که با یک گل عقب بود صاحب یک ضربه پنالتی مهم شد که برونو فرناندس پشت این توپ ایستاد و آن را از بالای تیر افقی به بیرون زد. جالب اینکه مارتینس بعد از بیرون رفتن ضربه فرناندس، رو به تماشاگران یونایتد و مقابل آنها با رقصیدن شادی کرد!

شیاطین سرخ با یک نمایش ضعیف دیگر سه امتیاز مهم را با تک گل کورتنی هاوس مدافع استون ویلا، از دست دادند. فرناندس که معمولاً یا حتی می‌توان گفت همیشه بدون اشتباه ضربات پنالتی خود را تبدیل به گل می‌کرد این بار اشتباه کرد تا شب تیره اوله‌گنار سولشائر و یارانش تکمیل شود.

اما کسی که از این موقعیت نهایت لذت و استفاده را برد، دروازه‌بان ملی پوش و آرژانتینی استون ویلا یعنی مارتینس بود. او که در قهرمانی تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا هم نقشی ویژه داشت با کری خواندن هنگام پنالتی از رونالدو می‌خواست که او به جای فرناندس پشت توپ بایستد که البته سعی کرد به او بی توجه باشد و از صحنه پنالتی دور شد.

رفتار عجیب امیلیانو مارتینس و صحبت‌هایش با کریستیانو رونالدو را ببینید:

این کار مارتینس با اعتراض چند بازیکن یونایتد نیز همراه شد. این دروازه‌بان آرژانتینی اما بعد از پنالتی هم دست بردار نبود و این بار به سمت تماشاگران پشت دروازه که حامیان منچستریونایتد بودند برگشت و رو به آنها شروع کرد به انجام حرکات موزون با حالتی خاص!

حرکات موزون امیلیانو مارتینس بعد از هدر رفتن پنالتی برونو فرناندس را ببینید:

اوله‌گنار سولشائر بعد از بازی از این رفتار مارتینس انتقاد کرد: «اصلاً مدلی که بازیکنان آنها دور ضربه پنالتی آمدند و حرکاتی که انجام دادند درست نبود. البته این کارها را درک می‌کنم اما نباید چنین حرکاتی در زمین انجام شود.»

مارتینس در جریان بازی نیمه نهایی کوپا آمریکا همراه با آرژانتین مقابل تیم ملی کلمبیا سه پنالتی را مهار کرد. صدای او که قبل از یکی از پنالتی‌ها برای بازیکن حریف کری می‌خواند شنیده می‌شد: «هی، ببین. من می‌دونم کجا می‌خوای بزنی. حتما توپت رو می‌گیرم. من قورتت می‌دم داداش. قورتت می‌دم داداش!»

لیونل مسی در جریان بازیهای کوپا آمریکا چند بار از امیلیانو تعریف کرد و از اعتمادی که همه اعضای تیم به او دارند، گفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال کبیر IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    رونالدو وقتی خراب شد که از چیتگر چپ شد مهاجم نوک
    • پرسپولیس عشقه IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      چی میگی تو بابا. رونالدو شیره عشقه. توهین نکن به سلطان کریس. هیچکس به گرد پای شیر کریس رونالدو سالار خدای فوتبال نمیرسهCr7
    • نیما IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      اگ کریس میزد که دروازبان با توپش میرفت توی گل .
  • . NO ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    رونالدو میزد با توپ میرفت تو دربازه بد باوری بهش دست داده بود.
  • رامین IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    خدا برسه به داد بازی برگشت
  • / IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    وقتی بیرانوند پنالتیشا بگیره گلر استون ویلا که گلر1آرژانتینه نگیره
  • محمد RO ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    رونالدو دیگه تموم شده با دو سه تا گل زدن بازیکن به اوج برنمیگرده اگه رونالدو پنالتی زن بود سرمربی یونایتد اجازه میداد رونالدو بزنه شک نکنین رونالدو هم میزد دروازه بان میگرفت چون گلری که خواهان پنالتی زدن رونالدو میشه حتما اونقدر اعتماد به نفس داره که پنالتی رو بگیره بعدشم چند تا پنالتی دیگرو هم گرفته بود بعضی گلر ها هستن که قلق پنالتی گرفتن دارن و گلر استون ویلا یکی از اوون گلرهاست
  • شایان IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    نصف بیشتر اینایی که میان زیر پستا اظهار نظر میکنن به سن بلوغم نرسیدن.تا دیروز شیر میخوردن امروز در مورد مسی و رونالدو اظهار نظر میکنن.ی بار بیرانوند ی پنالتی شانسی گرفت دیگه ول کن نیستن.همون روزی که بازی ایران با پرتغال بود ملت فهیم ما فرهنگ خوبمون رو به دنیا نشون دادند و ریختن در محل اقامت رونالدو اونقدر دادو هوار زدنو بهش دری وری گفتن که خودش گفته بود نتونسته بود تا صبح بخوابه.حتی تو کلیپ هم مشخص بود رونالدو پنجره اتاق رو باز کرده بود داشت از مردم خواهش میکرد که ازونجا برن و بزارن بخوابه
    • Fashu Poshteh IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      بیرانوند پنالتی های مهم دیگری هم گرفت ولی با کار زشت هموطنان گرامی خودم موافقم
  • حامد IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    هرکی با کریس در افتاد ور افتاد و این آقا منتظر جواب کریس داخل زمین باشه
    • Morteza IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      دروازبان آرژانتینی خوب کاری کرد تاپنالتیهای بعدی توپ رو به رونالدو بدن
  • سینا IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    جان خودم همتون بیکار علافید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی