وحید امیری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هم اسکوچیچ و هم گل محمدی حساب ویژه‌ای روی وحید امیری باز کرده‌اند.

ستاره با اخلاق پرسپولیس و تیم ملی که به تازگی قراردادش را با سرخ پوشان به مدت ۳ فصل دیگر تمدید کرد به نوعی آچار فرانسه پرسپولیس به حساب می‌آید. دوستان وحید به شوخی می‌گویند حتی اگر او را درون دروازه بگذارید بهترین نمایش را ارائه خواهد داد.

وحید توانایی بازی در پست‌های مدافع چپ، هافبک میانی، وینگر و مهاجم نوک را دارد و همین توانایی باعث شده هیچ مربی نتواند از کنار نام او به راحتی بگذرد.

این عکس از وحید امیری در تمرین پرسپولیس نشان می‌دهد ستاره پرسپولیس و تیم ملی روحیه خوبی دارد و آماده بازی‌های حساس پیش رو است.

عکس| ستاره فوتبال ایران آماده ۳ جدال حساس در سه کشور آسیایی!

وحید به همراه پرسپولیس و تیم ملی در ماه جاری حداقل ۳ بازی حساس پیش رو دارد. امیری که یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی به حساب می‌آید ۱۵ و ۲۰ مهر باید در قالب تیم ملی به مصاف امارات و کره جنوبی برود که امتیازات این دیدارها در راه صعود به جام جهانی خیلی به کمک ما خواهد آمد.

بعد از پایان بازی‌های ملی، وحید خیلی زود باید به همراه پرسپولیس راهی عربستان شود تا تیمش را در جدال مهم مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

نکته جالب در خصوص امیری این است که هم اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی و هم یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس، حساب ویژه‌ای روی وحید باز کردند و اگر اتفاقی رخ ندهد این بازیکن در هر ۳ دیدار پیش رو به صورت فیکس بازی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    این نظر فقط نظر و توهم یک لنگی هستش همه رسانه ها سرمربی ها از عملکرد تیم میگن اینجا بازیکن یک تیم خاص حکومتی که ختی تو تیم ترکیه هم نتونست کاری کنه
  • ارتش سرخ IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    عشق است وحید امیری، بازیکن بسیار خوب و بدون حاشیه، بهترین فوتبالیست ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی