آرژانتین - برزیل
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتسال آرژانتین با غلبه بر برزیل، خود را به فینال جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی رساند و حالا برای دومین قهرمانی متوالی می‌جنگد.

تیم‌های ملی فوتسال برزیل و آرژانتین امشب (چهارشنبه) در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی، در سالن کائوناس آره‌نا به مصاف هم رفتند که آرژانتین با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

آرژانتین با گذشت نیمی از نیمه نخست، از رقیب خود پیش افتاد و کُنستانتینو واپوراکی در دقیقه ۱۱ برای آلبی‌سلسته گلزنی کرد. کریستیان بوروتو با گلزنی در دقیقه ۱۳، اختلاف را برای مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها دو برابر کرد. این پایان کار در ۲۰ دقیقه نخست نبود و فرائو آقای گل فعلی جام جهانی، در دقیقه ۱۷ دروازه آرژانتین را گشود و تعداد گل های خود را در جام جهانی ۲۰۲۱ به عدد هشت رساند.

تلاش دو تیم در نیمه دوم ثمره‌ای نداشت و آرژانتین برای دومین بار متوالی، راهی فینال مسابقات شد. برزیل هم که پنج قهرمانی به دست آورده و پُرافتخارترین تیم رقابت‌ها به شمار می‌رود، برای دومین دوره پیاپی از صعود به فینال و کسب ششمین قهرمانی خود بازماند.

دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی لیتوانی، از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (به وقت ایران) و با دیدار تیم‌های قزاقستان و پرتغال در سالن کائوناس آره‌نا برگزار می‌شود. پیروز این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱۱ مهر و در دیدار فینال، مقابل آرژانتین صف‌آرایی خواهد کرد و بازنده بازی هم از ساعت ۱۸:۳۰ همین روز، حریف برزیل در دیدار رده بندی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی