نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
نتایج کامل کشتی گیران ایران/ در ۲ وزن به نیمه نهایی رسیدیم/ گرایی در انتظار فینالیست شدن ولاسوف/ حذف ملی‌پوش سبک وزن ایران
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با صعود دو نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی اوزان ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم پیگیری شد.

 رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز (پنجشنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم آغاز می‌شود و سجاد عباس‌پور، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی و پژمان پشتام نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

نتایج و برنامه رقابت چهار نماینده ایران در مسابقات امروز (پنج‌شنبه) به شرح زیر است:

وزن ۷۷ کیلوگرم: کاپیتان محمدعلی گرایی که در المپیک با وجود همه شایستگی‌هایش نتوانست مدال بگیرد و به عنوان پنجمی بسنده کرد، در دور اول به مصاف آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان رفت و درحالیکه مشخصاً همچنان به لحاظ روحی متاثر از اتفاقات تلخ المپیک بود، مبارزه اولش را با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی رسید.

کشتی‌گیر عنوان‌دار و باتجربه کشورمان، در دور بعدی مقابل گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان قرار گرفت و در این مرحله نیز با نتیجه ۶ بر یک از سد حریفش گذشت.

گرایی که دو مبارزه قبلی اش را با برد پشت سر گذاشته بود، در مبارزه سوم به مصاف رومن ولاسوف دارنده دو مدال طلای المپیک و قهرمان پرآوازه کشتی فرنگی جهان رفت و در این کشتی ۱۰ بر یک مغلوب حریف روس شد تا با توجه به محتمل بودن فینالیست شدن ولاسوف، او فردا کارش را در گروه شانس مجدد دنبال کند.

وزن ۷۲ کیلوگرم: محمدرضا مختاری کشتی‌گیر شیرازی کشورمان در دور نخست با کریستوف بورگر از اتریش کشتی گرفت و با نتیجه ۹ بر صفر از سد این رقیب گذشت تا راهی دور بعدی شود.

مختاری در دور بعدی موفق شد با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد جی یول لی از کره‌جنوبی بگذرد.

ملی‌پوش کشورمان برای آنکه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را پیدا کند، به مصاف «اولوو گانیزاده» از آذربایجان رفت و این حریف را مقتدرانه با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و گام به دیدار ما قبل فینال گذاشت.

وزن ۸۲ کیلوگرم: پژمان پشتام که سومین نماینده ایران بود که امروز روی تشک رفت، درحالیکه ۴ امتیاز از حریف پیش بود، مقابل حریف هندی سه امتیاز از دست داد و در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ سینگ هارپریت از هند را شکست داد.

پشتام در دور بعدی طارق عبدالسلام از بلغارستان را با نتیجه ۷ بر ۲ از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.

نماینده کشورمان در مبارزه بعدی رودرروی کولیف از بلاروس قرار گرفت و درحالیکه برای رسیدن به نیمه نهایی، به برد این کشتی احتیاج داشت، با نتیجه ۳ بر یک از سد حریف گذشت تا راهی نیمه نهایی شود.

وزن ۵۵ کیلوگرم: سجاد عباس‌پور کشتی گیر جوان ایران ۱۰ بر یک مغلوب مکس نووری از آمریکا شد. با توجه به شکست ۹ بر صفر نماینده آمریکا در مرحله یک‌چهارم نهایی، عباس‌پور حذف شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زهرا،مراغه IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    انشالله که طلا رو میگیرن ❤️
  • Mahmood IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    انشاالله موفق و سلامت و قهرمان برگردند
  • ابراهیم IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    آقای دبیر این هم نتیجه ی لجبازی کودکانه ات با قهرمانان جهان(سعیدوسامان عبدولی)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی