نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
میشل لی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میشل لی ستاره بدمینتون کانادا دومین قربانی بازی مقابل جیاو ستاره بدمینتون چین است، بازیکنی که روح بدمنیتون جهان است.

مصدومیت میشل لی زمان رخ داد که گیم اول بازی را مقابل حریف  نامداری چینی در اوبر کاپ واگذار کرد و به آمپایر بازی اعلام کرد که توان بازی را ندارد و در نتیجه بازی با باخت وی تمام شد. ستاره خوش اخلاق کانادایی ها در گفتگو با خبر ورزشی در خصوص این مصدومیت توضیح داد که در ادامه می خوانید.

خانم لی اتفاق غیر منتظره ای در بازی با جیاو افتاد کمی توضیح بفرمایید

 کمی داستان طولانی است اما تاندون آشیل من در بازی های توکیو پاره شد و بعد از المپیک توکیو سخت در ریکاوری و ترمیم آسیب دیدگی بودم. من حدس می زنم که هنوز در مرحله بازیابی هستم و سعی کردم بازی کنم  تا خودم را با آسیب دیدگی مواجه نکنم و البته این بازی با درد خفیف مواجه بود که خودم هم می دانستم ولی این کار به اراده من بود ، تصمیم بسیار سختی بود و نمی خواستم هیچ گونه عقب نشینی داشته باشم و من تمام مدت روی بهبودی تمرکز می کنم و آرزوی های بزرگی دارم که مصدومیت سدی برای من نیست.

به نظر من اگر بازی ادامه پیدا می کرد احتمال پیروزی شما رد بازی بود موافق هستید؟
من قطعاً فکر می کنم عملکرد من می توانست بهتر باشد و البته نا امید هم نبودم بله برای پیروزی بازی کردم و در نتیجه با بازی رو به جلویی که داشتم و روند مثبت بازی احتمال بازی برنده برای من بود ولی شانس یار من نبود. تمام تلاشم را می کنم تا به بازی های آینده اوبر کاپ برسم و عملکرد مثبتم را در تمرینات در داخل زمین بازی نشان دهم

میشل لی به عنوان شانس بالای کانادایی ها در بازی های توماس کاپ و اوبر کاپ است و مصدومیت وی به معنی از دست دادن تمام شانس های تیم افراست. تیمی که با بازیکنان جوان و با انگیزه در این رقابت حضور پیدا کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی