نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
توقف انگلیس در ومبلی/ برد پرتغال با هت‌تریک رونالدو/ صعود دانمارک به جام‌جهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شبی که تیم ملی انگلیس در ومبلی متوقف شد، پرتغال با هت‌تریک رونالدو به برد پر گلی دست یافت و دانمارک به جام‌جهانی صعود کرد.

در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم‌های ملی انگلیس، پرتغال و دانمارک در مهم‌ترین دیدارها رقبای‌شان را شکست دادند.


از گروه A تیم ملی پرتغال در ورزشگاه آلگاروه میهمان خود تیم لوکزامبورگ را با نتیجه ۵ بر صفر در هم کوبید. رونالدو سه بار در دقایق ۸ و ۱۳ (هر دو پنالتی) و ۸۷، برونو فرناندس در دقیقه ۱۸ و پالینینا در دقیقه ۶۹ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. تیم ملی پرتغال با این نتیجه ۱۶ امتیازی شد و با یک بازی امتیاز و یک امتیاز اختلاف نسبت به صربستان صدر جدولی، در رده دوم باقی ماند.

پرتغال - رونالدو


از گروه I و در ورزشگاه ومبلی لندن، تیم ملی انگلیس مقابل مجارستان در حالی به تساوی یک - یک بسنده کرد که گل اول بازی را هم دریافت کرده بود. این گل را سالای در دقیقه ۲۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. استونز مدافع سه‌شیر هم در دقیقه ۳۷ گل تساوی را برای شاگردان گرت ساوت‌گیت به ثمر رساند.

با وجود این نتیجه انگلیسی‌ها با ۲۰ امتیاز در صدر جدول گروه باقی ماندند.

تیم ملی انگلیس


تیم ملی دانمارک به لطف پیروزی یک بر صفر خانگی‌اش مقابل اتریش که با تک گل مِیله در دقیقه ۵۳ به ثبت رسید، ضمن کسب هشتمین برد متوالی و افزایش فاصله خود با اسکاتلند رده دومی، به عنوان اولین تیم از گروه F‌ و دومین تیم پس از آلمان از گروه J‌ به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کرد.

دانمارک - اتریش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی