اسماعیل حلالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: من در طول دوران فوتبالم چیزهایی از عربستان دیدم که غیر قابل تحمل بود و از تیم‌های این کشور متنفرم. 

با اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و سرمربی امیدهای این باشگاه در خصوص شرایط این روزهای تیمش قبل از بازی با استقلال، دیدار حساس مقابل الهلال و البته کارشکنی‌های عربستان گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

حتما در جریان کارشکنی عربستانی‌ها قرار گرفتید. چه نظری در این خصوص دارید؟

اولین بار نیست که عربستانی‌ها چنین کاری انجام می‌دهند و آخرین بارشان هم نخواهد بود. من در طول دوران فوتبالم چیزهایی از آنها دیدم که غیر قابل تحمل بود. 

با این وضعیت دیدار مقابل الهلال را چطور می‌بینید؟

درست است شرایط سخت است ولی ما پرسپولیس هستیم. شاید اسم الهلال خیلی بزرگ باشد اما الهلال در حد پرسپولیس نیست. ما به راحتی می‌توانیم از سد الهلال بگذریم. درست است که آن‌ها دو، سه بازیکن خوب دارند اما سایر بازیکنانشان در شرایط خوبی قرار ندارند. ما بازی آخر این تیم را برابر استقلال دیدیم و متوجه شدیم که آنچنان هم تیم قدرتمندی نیست. آن‌ها به راحتی موقعیت گل می‌دادند و در حملات هم آنچنان زهردار نبودند. ما به عنوان پرسپولیس نباید به این مسائل توجه کنیم و باید همه تمرکزمان این باشد که بازی به بازی پیش برویم. من فکر می‌کنم از سه تیمی‌که در مرحله یک چهارم حضور داشته‌اند الهلال تیم راحت‌تری است و ما می‌توانیم این تیم را ببریم. بردن الهلال در خاک عربستان لذت دیگری دارد. امیدوارم بچه‌ها جواب کارهای ناجوانمردانه آن‌ها را قاطعانه در زمین بدهند.

پنجشنبه باید به مصاف امیدهای  استقلال بروید. شرایط تیم شما در آستانه این دیدار حساس چیست؟

خب، ما ۳ ماه است کار خودمان را شروع کردیم. از بازیکنان زیادی تست گرفتیم و از بین آن‌ها یک تعدادی را گلچین کردیم. شرایط به لحاظ فنی خوب است و تیم باکیفیتی داریم. امیدوارم بچه‌ها، کارهایی که انجام دادیم را در دیدار مقابل استقلال پیاده کنند و یک نتیجه خوب کسب کنیم. این اولین دربی فصل خواهد بود و می‌خواهیم استارت برد در دربی‌ها را ما بزنیم. البته استقلال تیم خوب و باکیفیتی است که در دوسال اخیر قهرمان شدند؛ ولی ما همه تلاشمان را می‌کنیم که نتیجه خوبی بگیریم.

شنیدیم اوضاع مالی تیم شما اصلا خوب نیست. این موضوع صحت دارد؟

بله متاسفانه شرایط اصلا خوب نیست. کسی به ما توجه نمی‌کند. ۴ ماه است یک ریال پول نگرفتیم و هزاران مشکل دیگر. خواهش می‌کنم یکی به داد ما برسد؛چرا که  با این وضعیت کار ما بسیار سخت خواهد بود. امیدوارم یکی پیدا شود و به مشکلات ما رسیدگی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بینام IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    تنفر شما از تیم های سعودی به این دلیله که اون ها از شما سر تر قدرتمند تر و محبوب تر هستند تنفر شما از سر حسادته ومنطقیه
    • حسین IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      میدونی چرا متنفر هستند؟؟ چون اصلا ایران تیم حرفه ای نداره!!همچی رو از روی حسادت نژادپرستی و خودخواهی و بزرگ بینی نگاه میکنن..بزارید دیگران در مورد ما قضاوت کنن نه اینکه به ملتهای دیگه بد و بیراه بگیم..اتفاقا این اخلاق غیر ورزشی و معلوم نیست چی چی رو تغییر بدید و کمی متمدن لاقل ابراز احساسات کنید..واقعا متاسفم براتون این یکی اصلا داره میترکه خودبخود..بیخیال بابا فوتباله
  • فرزند کارون IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    انشاالله یه چندتا گل خوشگل ازشون بخوری ک تنفرتون بیشترو بیشتر بشه
  • میلاد IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    اخه کیسه کشایی ک نظر دادین چند ساله داریم انتقام عابرو ریزی های شما رو از عربستانیا و العینیا میگیریم خخخخ
    • علی عبادی IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      خوب گرفتین ابرومارابردین ۱1
  • علی IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    آخه کیسه کش ما تو بردن تیم الهلال و باختن به تیم الهلال چهار بر چهار مساوی هستیم چه دلیلی داره که عقده داشته باشیم، عقده رو شماها میسه کشها باید داشته باشین که یا العین شیشتایی تون میکنه یا باید شورتتون رو از پاختاکور پس بگیریم و الان هم باید از الهلال انتقامتون رو بگیریم پس اونی که زیر خوابه شماها هستید نه ما، راستی یادم نبود شماها دو تا ستاره دارید خخخخخخخ
  • محمد IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    خداروشکر باختید رفت جگرم خنک شد بخدا بابا مسعود فقط در ایران میتونست واستون کار کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی