نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
استقلال با «یامگا» و «ژستد» فرانسوی می‌شود/ گزینه‌های خارجی استقلال را بشناسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور دو بازیکن فرانسوی در استقلال تا حد زیادی قطعی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این دو نفر امروز وارد تهران می‌شوند تا رسماً با استقلال قرارداد ببندند.

همان طور که قبلا نوشته بودیم استقلال در پست وریا غفوری یک وینگر و مدافع راست به نام کوین یامگا را در نظر گرفته که فرهاد مجیدی و گابریل پین هم او را پسندیده اند.

اگر مشکل خاصی ایجاد نشود او را به زودی در باشگاه استقلال و در تمرینات این تیم خواهیم دید. این بازیکن فرانسوی سرعت خوبی دارد و از تجربه مناسبی بهره می‌برد.

در همین راستا استقلالی‌ها قصد دارند احمد موسوی مدافع راست خود که یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد را به طور قرضی به تیم دیگری واگذار کنند. البته شاید حضور یامگا باعث شود تا پست وریا غفوری در استقلال تغییر کند.

 دیگر بازیکن فرانسوی که در راه تهران است، کسی نیست جز رودی ژستد مهاجم بلندقامت تیم‌های بلکبرن، استون ویلا و میدلزبورو که فصل گذشته در یونان بازی می‌کرد.

از این مهاجم فیلمی ‌در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد گلزن قهاری است ولی به هر حال قضاوت در مورد این مهاجم زود است و باید این مهاجم ۱۹۳ سانتی‌متری و ۳۲ ساله را در ترکیب استقلال و پس از بازی برای این تیم قضاوت کنیم.

مسلما با حضور این دو بازیکن فرانسوی استقلال سر و شکل فرانسوی پیدا خواهد کرد. فرانسه همین چند روز قبل با غلبه بر اسپانیا در فینال لیگ ملت‌های اروپا باردیگر در قاره سبز آقایی کرد و حالا استقلالی‌ها هم قصد جذب ۲ بازیکن این کشور را دارند تا با استفاده از آنها تیم خود را تقویت کنند.

البته پیش از این استقلال یک مهاجم  مجارستانی را هم می‌خواست که از نظر مالی باشگاه به توافق نرسید.

 فرهاد مجیدی بعد از این دو بازیکن فرانسوی حالا یک مهاجم خارجی دیگر هم می‌خواهد. مهاجمی که گفته می‌شود توانایی بازی در پست هافبک نفوذی را هم دارد. یعنی همان پستی که فرشید اسماعیلی در آن بازی می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    تا دیروز غذا نداشتن بخورن حالا از فرانسه جینی بازیکن میخرن
    • علی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      دیگه بابا مسعود نیست که جلوی بقیه تیمها سنگ بندازه تا تیم سوگولی مفتی قهرمان بشه
    • زنده باد فوتبال پاک IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      لنگی دیگه برای اونایی که چشم و گوش هم نداشتن مسجل شده چه کسانی پولهای فوتبال واستقلال رو خرج لنگ میکردن نه فقط استقلال که تمامی تیمهای لیگ برتر از این به بعد با نابودی مافیای سرخ نفس راحتی خواهند کشید و فوتبال پاک را به هواداران ارائه خواهند کرد
    • کیسه سوز IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      مامه تیام پاتوسی چپارف نیومایر منشا و.... همه اینا تو دوره بابا مسعود به کیسه اومدن
    • کیسه سوز IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      یه مروری کنید چند سال قبل(کل دوران بابا مسعودتون)ببیند کدوم تیم بیشترین بازیکن خارجی جذب کرده!
    • قرمزته IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      کیسه کشا از دنیا میرن ولی از رو نه...همیشه لطف داوری و وزارت شامل حالشون میشه وزارت هر بلایی سر پرسپولیس میاره بعد قضیه رو با کمال پر رویی وارونه جلوه میدن...اره اونی که قرارداد میلیاردی میبنده پرسپولیسه...اونی که تا بازیکناش مصدوم میشن برنامه لیگو بهم میریزه...اونی که هر فصل حداقل ۲تا بازیکن خارجی جذب میکرد پرسپولیسه اونی که همیشه بازیکناش فسخ میکردن و پول خرید مهاجم نداشتن فقط و فقط تیم مظلوم و جام ندیده کیسه هس...بالاخره اخر فصل میرسه ببینم بعد سلطانی فرم حرفی واسه گفتن دارید یا نه بازم وزیر پرسپولیسیه
  • ماهان DE ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    به نظر میرسه که امسال همه کاری دارن میکنن که جام رو تقدیم استقلال کنن... از این قانون منع جذب بازیکن خارجی که فقط واسه پرسپولیس گذاشتن و استقلال با وجود اینهمه بدهی به خارجی‌ها اجازه جذب بازیکن خارجی بهش داده شده میشه حدس زد که امسال دیگه دوست ندارن پرسپولیس قهرمان شه . شما نگاه کنید پرسپولیس با اینهمه مقام قهرمانی و درآمدزایی که داشته هنوز نتونسته تو این چند سال یه بازیکن خارجی خوب بیاره . ولی استقلال تو این چند سال بدون هیچ مقام قهرمانی انواع و اقسام بازیکنای خارجی رو قرارداد بسته !!! سوال اینجاست تیمی که ده ساله قهرمان نشده و هیچ مقامی تو آسیا نیاورده و هیچ درآمدزایی نداشته اینهمه پول واسه بازیکن خارجی از کجا میاره ؟؟؟؟
  • ۶و۶ IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    بعنوان هوادار رقیب و ی پرسپولیسی ب هواداران استقلال تبریک میگم مبارکتون باشه
  • محمدطاها IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    واقعا خیلی از رسانه ای شدن اسم بازیکنا قبل از ورود به کشور بیزارم..خدا کنه اونقدر که رو‌ اسم‌ این بازیکنا مانور میدین فقط سرکاری نباشه..والااا اونقدر خبرهای بد از باشگاه میشنویم که دیگه اگر خبر خوبی هم در راه باشه باور نمی کنیم..به هوادار استقلال خوشی و خوشحالی نیومده تا اومدیم بگیم خدا رو شکر مشکل زمین تمرین حل شد یهویی دوباره همه چی خراب شد..این بازیکنای خارجیم کنسل میشه آخرش میگن‌اصلا تو لیست مجیدی نبود..
  • w IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    با پر رويي هوچيگري ميگن ما فياي لنگ در اين 5 سال پرسپوليس کي بازيکن خوب خارجي گرفت درصورتيکه براي کيسه تيام و شيخ گرفتند ولي نتييجه نگرفت توسط همين برادران مجيدي هواداران رو شستشو دادند وزير وکيل سفير کردند مخواهند پرسپوليس رو ضعيف کنند بعد قهرمان نشد بگن ديدي حمايت وزير بود
  • امیر IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    این تیم اصلآ توازن نداره،هرکی دم دستشون میاد میگیرن،خواهید دید این تیم زودتر از سالهای قبل میپوکد.
  • ناشناس IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    درودچرا شعر میگید تیام‌ عالی بود فراریش دادن همون تیام بسمون بود شیخ عالی بود انقد تو پول دادن مسخره بازی در اوردن سردش کردن بد بازی کرد الکی رفت تو مصودمیت رفت میلیچ خوب بود مهدی نورافکن ابراهیمی امثالی مثل اینا رو داشتیم در نمیرفتن نگهشون میداشتن الان میگفتم شما کجا ما کجا متاسفانه عدالت نیست باند بازی شده این سرونشت مسخره ما خلایق هرچ لایق حرف زیاده کو گوش شنوا
  • 6 IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    كيسه با گنده هاشم همون كيسه درجه 3 است و اينا ويترينشونو خوشگل ميكنند. جام جاي ديگست!
  • کیسه سوز IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    خیلی جالبه هر سال اول فصل کلی ریختو پاش میکنن و مهاجم خارجی میگیرن و فوتبالمون پاک ترینه ولی اخر فصل زیر پرسپولیسن و وزیرو وکیل و داور همه پرسپولیسی میشن فوتبال الوده ترین میشه:)
  • قرمزته IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    همینا که از رفتن سلطانیفر شادن و از فوتبال پاک میگن اخر فصل دم وزارت تجمع میکنن و از فساد میگن...کیسه کشا استاد هوچیگری ان
  • ناصر IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    بزار تا میتونن بازیکن خارجی بخرن،مربی خارجی بیارن،اولا اینا دوروز پولشون عقب بیفته همشون میرن و شکایت میکنن و دست باشگاه میمونه توحنا،هم ندارن پولشون رو بدن ،محروم میشن وهم دوباره بدون بازیکن میمونن و خودشون رو جر میدن فدراسیون و وزیر پرسپولیسین،اینا از رو نمیرن
  • امین IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    تهمت زدن به دیگران بدون هیچ دلیل ومدرکی خیلی راحته ولی دراین چندسال استقلال چندبارسرمربی ،هیات رییسه وچندبازیکن خارجی گرفته ودربرابرپرسپولیس چی!!!!!حالا اول فصل دارن ریخت وپاش میکنن مثل هرسال آخرفصل که دستشون به هیچ جامی نمیرسه دوباره شروع میکنن به انگ زدن به سایرتیمها فقط دونسته باشیدجوجه هاراآخرفصل میشمارن نه آخرپاییز!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی