نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
 کوین یامگا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک فرانسوی - کامرونی مدنظر باشگاه استقلال برای حضور در تست‌های پزشکی وارد ایران شد.

باشگاه استقلال که فصل گذشته هروویه میلیچ را به‌ عنوان بازیکن خارجی که در خط دفاعی و میانی توانایی بازی می‌کرد را در اختیار داشت و پس از جدایی این بازیکن ایتالیایی به دنبال جذب جانشین وی بود که حالا با نظر فرهاد مجیدی گزینه نهایی خود را مشخص کرده است.

آرتور کوین یامگا که فصل ۲۲-۲۰۲۱ را همراه با وایله دانمارک شروع کرد و هم‌تیمی سعید عزت‌اللهی است، پس از انجام هفت مسابقه در سوپر لیگ این کشور تصمیم به جدایی گرفته و در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد.

باشگاه استقلال اعلام کرد کوین یامگا، وینگر سابق باشگاه وایله دانمارک جهت امضای قرارداد با تیم استقلال، هم‌اکنون وارد تهران شد و در صورت موفقیت در تست پزشکی به جمع آبی‌پوشان اضافه می‌شود.

این بازیکن راست‌پا که ۲۵ سال سن دارد، در پست‌های دفاع راست، هافبک راست و هافبک چپ را دارد و حتی در پست دفاع چپ هم  طی سال گذشته و فصل جاری به میدان رفته که طی مدت حضورش در وایله دانمارک ۲۷ بازی در سوپر لیگ این کشور انجام داده و تنها یک پاس گل داده است.

کوین یامگا علاوه بر اینکه در فصل اخیر و سال جاری هم‌تیمی سعید عزت‌اللهی بوده، در فصل ۲۰-۲۰۱۹ نیز همراه با مهرداد محمدی، دیگر لژیونر ایرانی در آوس پرتغال حضور داشت که در آن فصل ۲۱ بازی در لیگ برتر انجام داد و یک گل به ثمر رساند.

این مدافع - هافبک راست علاوه بر وایله دانمارک و آوس پرتغال، سابقه بازی در سیه‌نا، آرِزو و پِسکارا ایتالیا در سری B و لیگ‌های پایین‌تر این کشور را هم دارد و یک فصل هم در لیگ دسته دوم فرانسه برای شاتورو به میدان رفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    اولین بازیکن فرانسوی تاریخ باشگاه استقلال..رزومه و سن این بازیکن عااالیه..در صورت موفقیت در تست پزشکی باهاش قرارداد بلند مدت ببندن،از خصوصیات خوبی که داره توانایی بازی تو چند پست است، تو شرایط سخت و کوران مسابقات آچار فرانسه تیم میشود..
    • محمد IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      چون از فرانسه اومده. میشه آچار فرانسه؟؟ چه نکته مهمی رو اشاره کردی !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی