نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
 کوین یامگا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک فرانسوی - کامرونی مدنظر باشگاه استقلال برای حضور در تست‌های پزشکی وارد ایران شد.

باشگاه استقلال که فصل گذشته هروویه میلیچ را به‌ عنوان بازیکن خارجی که در خط دفاعی و میانی توانایی بازی می‌کرد را در اختیار داشت و پس از جدایی این بازیکن ایتالیایی به دنبال جذب جانشین وی بود که حالا با نظر فرهاد مجیدی گزینه نهایی خود را مشخص کرده است.

آرتور کوین یامگا که فصل ۲۲-۲۰۲۱ را همراه با وایله دانمارک شروع کرد و هم‌تیمی سعید عزت‌اللهی است، پس از انجام هفت مسابقه در سوپر لیگ این کشور تصمیم به جدایی گرفته و در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد.

باشگاه استقلال اعلام کرد کوین یامگا، وینگر سابق باشگاه وایله دانمارک جهت امضای قرارداد با تیم استقلال، هم‌اکنون وارد تهران شد و در صورت موفقیت در تست پزشکی به جمع آبی‌پوشان اضافه می‌شود.

این بازیکن راست‌پا که ۲۵ سال سن دارد، در پست‌های دفاع راست، هافبک راست و هافبک چپ را دارد و حتی در پست دفاع چپ هم  طی سال گذشته و فصل جاری به میدان رفته که طی مدت حضورش در وایله دانمارک ۲۷ بازی در سوپر لیگ این کشور انجام داده و تنها یک پاس گل داده است.

کوین یامگا علاوه بر اینکه در فصل اخیر و سال جاری هم‌تیمی سعید عزت‌اللهی بوده، در فصل ۲۰-۲۰۱۹ نیز همراه با مهرداد محمدی، دیگر لژیونر ایرانی در آوس پرتغال حضور داشت که در آن فصل ۲۱ بازی در لیگ برتر انجام داد و یک گل به ثمر رساند.

این مدافع - هافبک راست علاوه بر وایله دانمارک و آوس پرتغال، سابقه بازی در سیه‌نا، آرِزو و پِسکارا ایتالیا در سری B و لیگ‌های پایین‌تر این کشور را هم دارد و یک فصل هم در لیگ دسته دوم فرانسه برای شاتورو به میدان رفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    اولین بازیکن فرانسوی تاریخ باشگاه استقلال..رزومه و سن این بازیکن عااالیه..در صورت موفقیت در تست پزشکی باهاش قرارداد بلند مدت ببندن،از خصوصیات خوبی که داره توانایی بازی تو چند پست است، تو شرایط سخت و کوران مسابقات آچار فرانسه تیم میشود..
    • محمد IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      چون از فرانسه اومده. میشه آچار فرانسه؟؟ چه نکته مهمی رو اشاره کردی !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی