نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
کوین یامگا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال برای گرفتن آی‌تی‌سی یامگا منتظر دریافت شماره مخصوص بازیکنان خارجی از سازمان لیگ است.

کوین یامگا مدافع فرانسوی تیم استقلال که جمعه شب گذشته قراردادش را با تیم استقلال به صورت رسمی امضا کرد برای حضور در هفته اول مسابقات لیگ برتر است نیازمند داشتن برگه آی‌تی‌سی از فدراسیون فوتبال دانمارک است.

یامگا که از تیم وایله دانمارک به استقلال آمده تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر دانمارک این تیم را همراهی کرده و سپس با فسخ قرارداد از این تیم جدا شده و به استقلال آمده لذا باید برگه آی‌تی‌سی فدراسیون فوتبال دانمارک را داشته باشد.

در این ارتباط شنیدیم درخواست آی‌تی‌سی یامگا از فدراسیون فوتبال دانمارک مستلزم داشتن شماره PL از سازمان لیگ است که پس از ثبت قرارداد یامگا در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کشورمان و دریافت این شماره برای گرفتن آی‌تی‌سی اقدامات لازم انجام می‌شود.

ناگفته نماند به محض دریافت این شماره باشگاه استقلال برای دریافت آی‌تی‌سی اقدام خواهد کرد و با توجه به تعطیلی امروز و فردا(روزهای شنبه و یکشنبه) در دانمارک به احتمال زیاد این اتفاق روز دوشنبه رخ خواهد داد.

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار روز چهارشنبه هفته جاری ۲۸ مهر از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی برگزار می‌شود که با توجه به فاصله باقی مانده این احتمال زیاد است که تا آن زمان آی‌تی‌سی یامگا رسیده و بتواند استقلال را در دیدار مقابل حریف همشهری‌اش همراهی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    مگه تیم حکومتی استقلال هم به ITC و مجوز و این کاغذبازی های مربوط به سایر تیم ها احتیاج داره ؟
    • حامی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
      بالاخره یجور باید القا کنن که کارشون قانونی هست یا نه
  • رسوبات بابا مسعود IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    نظر به اینکه پرسپولیس به خاطر تخلفات فراوان تا الان بازیکن خارجی جذب نکرده پس استقلال هم نباید بگذاریم به راحتی از این بازیکن استفاده کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی