یورگن کلوپ
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از ستاره مصری تیمش به‌عنوان بهترین بازیکن فعلی فوتبال جهان نام برد.

یورگن کلوپ پس از پیروزی ۵ بر صفر لیورپول مقابل واتفورد، درباره اینکه نمایش محمد صلاح در زمان آمادگی به لیونل مسی شباهت دارد، اظهار داشت: «به نظرم صلاح به خودش شباهت دارد. سه گل فیرمینو، صدمین گل لیگ برتر برای سادیو و همه داستان‌های کوچک مسابقه زیبا بود. با این حال نمی‌توانید از بازی صلاح بگذرید. او نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه کرد که این برای ما بسیار مهم بود و به همین خاطر می‌توانیم در این دیدارها پیروز شویم.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صلاح بهترین بازیکن جهان است یا خیر، گفت: «مطمئناً. صلاح برای من بهترین است و او را هر روز در تمرینات می‌بینم که این موضوع، گرفتن تصمیم را برای من آسان می‌کند. می‌توانید ببینید تیم چگونه بعد از گل صلاح خوشحالی کرد و همه متوجه شدند که گلی ویژه به ثمر رسید. بازیکنانی چون لواندوفسکی و امباپه هم با صلاح رقابت می‌کنند. رونالدو دیوانه‌وار گل می‌زند و مسی بازی‌هایی در سطح جهانی ارائه می‌کند.»

سرمربی لیورپول در ادامه تمجیدهای خود از ستاره مصری تیمش تصریح کرد: «نمی‌خواهیم درباره کاری که مسی و رونالدو برای فوتبال جهان کرده‌اند، صحبت کنیم. تا سال‌های سال کسی درباره کیفیت آنها شک نداشت، اما مشخص است که کسی بهتر از صلاح نیست. او بازیکنی حرفه‌ای است که تمرین را دوست دارد. متأسفانه زمان زیادی برای تمرین نداریم و بازیکنان خودشان پیشرفت می‌کنند.»

کلوپ با بیان اینکه صلاح بهترین بازیکن جهان است و همچنان پیشرفت می‌کند، خاطرنشان کرد: «او در سنی است که می‌تواند بهتر شود و کارش را با ثبات انجام می‌دهد. صلاح پاس گل فوق‌العاده‌ای برای مانه ارسال کرد. شاید مردم کارهای صلاح را برای اولین بار در زمین می‌بینند، اما او همیشه همین شرایط را دارد. صلاح از زمانی که به لیورپول آمده، باورنکردنی است.»

وی با تمجید از سادیو مانه عنوان کرد: «البته نباید مانه را فراموش کنیم. او بدون زدن پنالتی ۱۰۰ گل زد که این موضوع، تفاوت را برای او رقم می‌زند. ۱۰۰ عددی ویژه است و مانه باید به آن افتخار کند. شما نباید درباره کیفیت مانه شک کنید و او بازیکنی در کلاس جهانی محسوب می‌شود. باورنکردنی است که سادیو چقدر خوب است و برای او خوشحالم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی