نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
۷ |
۴
۳+۱ غایب پرسپولیس مقابل فولاد/ مشکل بزرگ گل محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادر فنی پرسپولیس برای هفته اول لیگ برتر چند بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

پرسپولیس بعد از شکست تلخ و سنگین مقابل الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، بلافاصله یکشنبه به تهران برگشت و همان روز تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر آغاز کرد.

لیگ جدید درحالی از فردا شروع می‌شود که پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا، دیدار هفته اول خود را با کمی تاخیر و روز جمعه انجام خواهد داد.

یحیی و تیمش برای بازی هفته اول لیگ باید در اهواز به مصاف فولاد خوزستان بروند. دیداری که می‌تواند شروعی سخت برای پرسپولیسی‌ها باشد.

سرخ پوشان در این دیدار چند غایب هم خواهند داشت و نفراتی چون رضا دهقانی، مهدی مهدی خانی، علی شجاعی و کمال کامیابی نیا به این بازی نخواهند رسید.

البته در این بین کامیابی نیا این شانس را دارد که مثل دیدار مقابل الهلال روی نیمکت قرار بگیرد ولی با توجه به ایینکه این بازیکن هنوز به لحاظ بدنی آماده نیست و در شرایط مسابقه ندارد؛ شانسی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    من نمی‌دونم چرا باخت پرسپولیس آنقدر رسانه ها دارن بزرگ میکنن پرسپولیس باخته که باخته فدای سرشون دیگه این همه جو رسانه ای هم اوج نامردی یه جوری این رسانه ها دارن در مورد پرسپولیس تیتر میزنن انگاری این پرسپولیس نبود که تو سه سال دوبار رفت فینال آسیا متاسفانه ما بیش از حد تصور از تیم های باشگاهیمون انتظار داریم
    • امیر IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      احسنت واقعا حرف حق رو زدی خدا خیرت بده
    • عارف IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      پرسپولیس همیشه پرسپولیس می ماند و در آسیا می بازد
  • جهان AU ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    پرسپولیس افتخار این سالهای فوتبال ایرانه وبه همه چیز رسیده اما درمورد کمال واقعا ۶۰ درصد بازیهای هرفصل رابه علت مصدومیت ویااخطارواخراج نیست!!!!@
  • سینا IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    بخدا عین حقیقت رو گفتی
  • کوروش IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    تمام عوامل دست به دست هم دادند تا پرسپولیس زمین بخورد بازیهای تیم ملی و حضور 3بازیکن اصلی پرسپولیس در تیم ملی والبته مصدومیت هافبک تخریبی این تیم کمال کامیابی نیا که هدیه تیم ملی به پرسپولیس بودند .در واقع پرسپولیس در دوران بدنسازی که بدترین زمان از نظر بدنی برای هر ورزشکاری است به مصاف تیم االهلال که در هفته پنجم لیگ کشورش قرار دارد رفت و یک روز بلاتکلیفی در فرودگاه همه باعث شدند پرسپولیس یکی از بازیهای ضعیف شاید یک دهه اخیرش را انجام دهد اما 3سال پیش که 4بر صفر به همین الهلال باخت در نهایت قهرمان لیگ برتر شد وسال بعد از آن به فینال آسیا رسید یعنی پرسپولیس هر وقت زمین میخورد خیلی سریع بلند میشود ومقتدرتر از گذشته بر میگردد.
  • سینا IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    به نظر من طرفداران تمام باشگاه های ایران مخصوصا تیم های که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته اند وعناوینی کسب کرده اند به نظر من نباید درباره این رقابت ها باهم جر و بحث کنن ویا کری بخوانند چون آسیا بحث ملیت ایرانی بودن درمیان است و جایز نیست که این اوقات تلخی ها برای هواداران تیم ها بماند به نظر بنده این فضای رقابتی باید در لیگ های داخلی کشورمون و جام حذفی فقط فقط باشد . به امید پیروزی و سربلندی تمام تیم های ایرانی در رقابت های آسیایی و قهرمانی آن‌ها در این مسابقات . یا حق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی