نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شهاب الدین عزیزی خادم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قرار گرفتن تیم ملی در شرایط صعود به جام جهانی؛ اگر برای عزیزی خادم تازگی دارد برای مردم آنقدر داغ و تازه نیست که بابت چند برد در مقدماتی جام جهانی از شدت خوشحالی بی‌حال شوند.

آرتین زهرابی؛ رئیس فدراسیون فوتبال دوباره در یک گفت و گوی دیگر با برنامه فوتبال برتر تاکید کرد که فرصتی برای رصد اخبار ندارد.

عزیزی خادم گفت افرادی دنبال منافع شخصی و بازی‌های کودکانه و عوامفریبانه هستند. سپس خطاب به محمدحسین میثاقی گفت: خود شما از سرگروهی تیم ملی لذت می‌برید. لذت می‌بریم که تیم ملی برگشته به رنکینگ اول آسیا! ملت ایران خرسند و مشعوف است از روند تیم ملی.

حرف‌های عزیزی خادم اما تمام نشد. او گفت: عده قلیلی قبلا منتفع می‌شدند و فوتبال را به گروگان گرفته بودند و حالا آگاهانه و کودکانه دست به تخریب می‌زنند اما مردم فرق بین خادم و خائن را می‌فهمند...

***

یک بار دیگر که حرف‌های رئیس فدراسیون فوتبال را می‌خوانیم متوجه می‌شویم بر خلاف ادعایش، چندان از مسائل روز بی خبر نیست. این همه خبر؛ پس از کجا آمده؟

او آنقدر از پشت پرده خبر دارد که می‌گوید عده ای فوتبال را به گروگان گرفته بودند؛ عزیزی خادم هیچ اسمی‌ از هیچ جریانی نمی‌برد اما لابد باید بداند «گروگان گیرها» الان کجا هستند و در چه وضعیتی قرار دارند؟ آنها چه کسانی هستند و آیا وجود خارجی و ماهیتی معلوم دارند یا این هم قصه ای تازه است که هنوز سر و ته درست و حسابی ندارد؟

مشعوف شدن مردم؛ چنان که رئیس فدراسیون می‌گوید اما در تیم ملی ایران تازگی ندارد. بی تردید مردم از موفقیت‌های تیم ملی خوشحال هستند. این مردم چندین بار با صعود تیم ملی به جام جهانی در طول تاریخ صفا کرده اند، گریسته اند، به خیابان‌ها ریخته اند و یک شادمانه تاریخی را به شراکت گذاشته اند.

قرار گرفتن تیم ملی در شرایط صعود به جام جهانی؛ اگر برای عزیزی خادم تازگی دارد برای مردم آنقدر داغ، تازه و بی تکرار نیست که امروز بابت چند برد در مقدماتی جام جهانی از شدت خوشحالی بی حال شوند و دور از جانشان زیر سرم بروند!

اگر همان‌ها که به زعم رئیس فدراسیون، فوتبال کشور را به گروگان گرفته بودند بازی‌های کودکانه راه می‌اندازند؛ همین ادعا که باید از موفقیت‌های تیم ملی خوشحال شویم نیز حرفی کودکانه و سخنی پیش پا افتاده است! مگر قرار بود کسی به خاطر بردهای تیم ملی زانوی غم بغل بگیرد؟

انتقاد اهالی فوتبال از نحوه بازی‌های تیم ملی و ایرادات فنی قابل بحث در ترکیب تیم نیز فقط برای ترمیم نقاط ضعف در مسابقات آینده و تغییر آهنگ تیم ملی است؛ در غیراین صورت کور از خدا چه می‌خواهد؟ مسلما دو چشم بینا و صعود تیم ملی جام جهانی در هر فدراسیونی و با کوشش‌های هر فردی صورت بگیرد، اتفاقی خوشحال کننده برای همه شهروندان ایرانی است.

این سخن به قدری بدیهی و ابتدایی است که با شرمساری آن را تکرار کردیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • MIL IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    البته من با نظر شما موافق نیستم اایرادات افرادی مثل منصوزیان و مطهری بیشتر جهت دار است تا انتقاد سازنده .متاسفانه ما مردم فراموش کاری هستیم یادتان نرفته که امیدی کمی داشتیم حتی از مرحله اول صعود کنیم ولی بعد بردها گفتین صعود ما مسلم بود و بازیکنان تیم را بردند مرحله بعد.همین بازیکنان قبلا کجا بودند که به بحرین وعراق باختیم
    • م IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      این حضرت نیامده رکورد فساد و دلالی و حضور در برنامه های سفارشی صداوسیما را شکسته! هر روز یه خبر عجیب میاد که رفقای تجاری خودشو وارد فدراسیون کرده و با خرج فدراسیون میبره جهانگردی، با شرکت اسرئیلی 1 دلاری قرارداد VAR بسته، خبرمالهای زیادی رو هم اجیر کرده و ...
  • ساوالان IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    من با تخلفات فدراسیون قبلی بحث ندارم.. این اقا با دشمن فرضی می خواهد از مشکلات عبور کند... اقای خادم اگه می خواهی فوتبال ایران رشد کند . باید چند فاکتور بروز شود . کل تیم ها باید خصوصی شود. صاحب حقیقی یا حقوقی. نوددرصد مشکلات فوتبال در این بند هست. دیگه تیمی صاحب دارد حتما باید ورزشگاه داشته باشد استاندارد . و دنباله اش وی ارای ار. سوم قضیه حق پخش..کلا انحصاری صدا و سیما درامد فوتبال را می خورد!!!!!!!! چهارم. تبلیغات دور میدان.. هیچ تیم تا حالا از فدراسیون ریالی نگرفته. کجاست!!!!!!!!!! پنجم بلیت فروشی..دراختیار تیم ها باشد . ششم شفاف سازی کل درامد فدراسیون و شرکت های مرتبط!!!!! و در اخر حکم های انظباتی . نه به ان شوری ونه به این نمکی.. مصلحت در کار نباشد.. یک تخلف تیم بزرگ می کند شبانه حکم می اید تیم معمولی انگار نه انگار..یا برعکس!!!!!!!!! اقای خادم با بمب دستی به یک تیم حمله کردند. اخر اش چه شد. چرا منفعل ماندید..اگه اتوبوس واژگون می شد . چه اتفاقی می افتاد دنبال دشمن فرضی نباش... به عمل کار بر اید نه به سخنرانی... در اسیا ای اف سی یک قهوه به شما تعارف نمی کنند
  • حامی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    همینجوری تونستید استقلال رو هم قهرمان کنید؟؟؟؟ دست بردار برادر من اینقدر عوام فریبی نکنید خواهشا شما باید وضعیت اسفبار فوتبالمون رو اصلاح کنید نه اینکه برید دنبال جادوجمبل که هزارتا درد داره فوتبالمون بجای اینکه هروز یه سفر بری به این مسائل برس
  • Sam IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    خیلی ترسوتشریف داری عوام فریب هستی پشت دیگران پنهان میشی
  • محمدطاها IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    از وقتی که تو فوتبال ما افراد با رابطه و پارتی بازی جای آدمهای با دانش و فوتبالی رو گرفتند فوتبال ما دیگه هیچ وقت پیشرفت نکرد تماااام..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی