نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
۰ |
۵
اقدام باشگاه‌های انگلیسی علیه نیوکاسلِ آل‌سعود
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه‌های لیگ برتری قانونی وضع کردند تا امکان استفاده نیوکاسل از ثروت مالکان سعودی به حداقل برسد.

یکشنبه شب وقتی نیوکاسل با مالکان جدید خود اولین دیدار خود را در لیگ برتر انگلیس برگزار کرد، ونی با پوستر «جمال خاشقچی» ، خوشحالی آنها را با ترس همراه کرد. آنها با این کار نشان دادند که با مالکیت نیوکاسل توسط بن سلمان که در قضیه کشته شدن خبرنگار سعودی نقش اصلی را ایفا کرده است، به شدت مشکل دارند و نمی‌گذارند که این اتفاق به راحتی در جزیره رخ بدهد.

پس از آن در روز دوشنبه جلسه‌ای با حضور ۲۰ باشگاه لیگ برتر انگلیس برگزار شد تا مانع استفاده نیوکاسل از اسپانسر اصلی خود یعنی صندوق سرمایه گذاری عمومی کشور عربستان شوند.

از بین ۲۰ باشگاه تنها باشگاه منچسترسیتی با مالکیت اماراتی‌ها بود که رای ممتنع داد و نیوکاسل اعلام کرد که این تصمیم غیرقانونی است. با این حال باشگاه‌های لیگ برتری در یک جلسه اضطراری رای دادند که هر گونه امضای قرارداد با اسپانسر باشگاه نیوکاسل که در واقع مالکیت سعودی می‌شود را بایکوت خواهند کرد و هیچ کس حق ندارد با آنها امضای قرارداد کند.

بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس نگران هستند که مالکان سعودی نیوکاسل با ثروت نفتی خود بخواهند هر کاری در این لیگ انجام دهند. به همین دلیل آنها تصمیم گرفتند تا اقداماتی پیشگیرانه برای این امر شکل گیرد و فیرپلی مالی تا حد امکان رعایت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی