نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدوی‌کیا: از رقبا عقب هستیم/ با برنامه سازمان لیگ تیم ملی و باشگاه ها آسیب نمی‌بینند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرده‌اند که نه باشگاه‌های لیگ برتری و نه تیم امید لطمه‌ای نبینند.

مهدی مهدوی‌کیا که تماشاگر دیدار پیکان - نفت مسجدسلیمان بود، در پایان این بازی اظهار داشت: هفته اول لیگ بود و نوع بازی تیم‌ها طبیعی. تیم‌ها یک مقدار طول می‌کشد تا به شرایط آرمانی برسند و امیدواریم در ادامه لیگ بازی‌های بهتری از تیم‌ها ببینیم.

وی درباره شرایط تیم امید گفت: شرایط تیم امید خوب است، ولی ما یک مقدار از رقبا عقب هستیم و تیم‌های دیگر مدت‌هاست که در اردو حضور دارند و بازی‌های تدارکاتی انجام داده‌اند. ما هم دیر شروع کردیم و هم این هفته بازیکنان را به خاطر هفته اول لیگ در اختیار نداشتیم. امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و یک تیم خوب بسازیم. 

سرمربی تیم فوتبال امید درباره برگزاری بازی‌های این تیم در غیر از روزهای فیفا عنوان کرد: این مشکل همیشه وجود داشته است. ما یک پیشنهادی دادیم و امیدواریم که مسابقات المپیک هم در روزهای فیفا برگزار شود. بالاخره بازی‌های باشگاهی هم اهمیت دارد و متأسفانه این دوره هم مسابقات غیر از روزهای فیفا دی برگزار خواهد شد.

مهدوی‌کیا در واکنش به اعتراض باشگاه پیکان به حضور بازیکنانش در تیم امید، خاطرنشان کرد: فدراسیون و سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرده‌اند که هم باشگاه‌ها و هم تیم امید لطمه نبینند و باید ببینیم که برنامه‌ریزی چطور اجرا خواهد شد.

وی راجع به سطح کیفی بازیکنان امید گفت: جوانان خوبی داریم و بیشتر بازیکنان در لیگ برتر بازی می‌کنند. ما پتانسیل خوبی داریم، ولی باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و اردوهای خوب و بازی‌های بین‌المللی برگزار کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم. امیدوارم که در ماه‌های آینده این اتفاق بیفتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی