حکم اعدام آرمان به تعویق افتاد/ بازگشت بازیکن اسبق بسکتبال از انفرادی به بند زندان رجایی‌شهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که همه چیز برای قصاص آرمان عبدالعالی در سحرگاه چهارشنبه آماده بود او بار دیگر با توقف اجرای حکم از قرنطینه به بند زندان رجایی شهر منتقل شد.

در شرایطی که همه چیز برای قصاص آرمان عبدالعالی در سحرگاه چهارشنبه آماده بود او بار دیگر با توقف اجرای حکم از قرنطینه به بند زندان رجایی شهر منتقل شد.

طبق آنچه که از قبل اعلام شده بود قرار بود سحرگاه چهرشنبه آرمان به اتهام قتل غزاله قصاص شود اما باز هم با توقف اجرای حکم او به بند عمومی زندان رجایی شهر منتقل شد. در یک هفته گذشته این سومین مرتبه ای است که این جوان برای اجرای حکم به قرنطینه منتقل شده و ساعتی پیش از اجرا، حکم متوقف می شود.

وکیل آرمان عبدالعالی در این باره گفت: تعویق اجرای حکم، اختصاص به آرمان نداشته است و اجرای حکم اعدام برای چند نفر همزمان به تعویق افتاده است.

عبدالصمد خرمشاهی در خصوص تعویق مجدد اجرای حکم آرمان عبدالعالی، اظهار کرد: ظاهراً این تعویق اجرای حکم اختصاص به آرمان نداشته است و حالت عمومی داشته و چند نفری که باید حکم اعدام برایشان اجرا می‌شد، اجرای حکم‌شان به تعویق افتاده یعنی اختصاصی در مورد موکل نبوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان پرسپولیسی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    این حقشه اعدام چون بسکتبالیست بود نباید اعدام بشه بابا یک دعوا میشه طرف اشتباهی میمیره طرف نمیخواست بمیره اونو باید بخشید نه اینکه با کمال بیرحمی زده دختر مردم رو کشته حتی جنازه اش رو نمیده که خانواده اش یک قبر از جوونشون داشته باشن
  • خزایی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    پدرمادرغزاله ببخشند ویکشرط بزارن که آرمان تاآخرعمرخادم وخدمتگذارآقاامام رضاوزوارگرامیش باشه
  • میهن IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    حقوق ایران آکنده از قوانین ظالمانه است. اعدام در همه جای دنیا ن تنها برای کودکان که برای بزرگترها هم برداشته شده، جز چند کشور معلوم‌الحال.
    • دختری از جنوب IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      خب پدرومادر مقتول نتونستن با مرگ بچشون کنار بیان و قاتل رو ببخشن .حقشون بود .لااقل دلشون آروم گرفت .شما دیگه زور میگید .قصاص در قرآن اومده .قرار نیست کلام خدا اونم تو ایران برداشته بشه .راه های پسندیده تر از قصاص برای همون کشورها خوبه .شما باید توی ایران در مورد ایران نظر بدید .چکار کشورهای دیگه داریم ما ؟
  • منچستر IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    جوری نوشته آرمان هر کی ندونه قهرمان فلان رشته بوده!!! اینجور رسانه ها کارشون حق بینی نیست. طرف زده دختر مردم رو کشته بعد توقع دارن خانواده طرف بگه خیلی ممنون. ضمنا وقتی سواد چیزی رو نداریم سکوت کنیم. کمی مطالعه کنیم و بعد در رابطه با حکم بسیار مترقیه قصاص نظر بدیم ضمنا مثلا همین دوست عزیز یعنی میهن اگه یه نفر توپ بچه اش رو به زور بگیره تا خون طرف رو نریزه ول کن نیست. ضمنا
    • میهن IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      سلام منچستر جان. بنده نیم‌بند سوادی تو حقوق دارم، و با اندک دانشی که در زبان خارجه دارم مطالعه ای هم تو حقوق کشورهای دنیا داشتم و این دیدگاه رو نوشتم. خدمت شما بگم که راه های بسیار پسندیده تری برای مجازات هست که اینجا مجالش نیست. البته قصاص هم دیر یا زود برداشته میشه، اما یک روز زودتر هم یک روزه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی