چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
۴ |
۵
علیرضا دبیر و پژمان درستکار
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس فدراسیون کشتی گفت: حتی اگر در انتخاب سرمربی تیم ملی، رفیق‌بازی هم کرده باشم دیدید که نتیجه داد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم تقدیر از مدال‌آوران دانشگاه آزاد و قهرمانان کشتی به نکته های زیر اشاره کرد:

*هر ۱۳ کشتی‌گیری که در بازی‌های المپیک و مسابقات جهانی ۲۰۲۱ مدال گرفتند دانشجو هستند به غیر از یکی از آنها که او هم قصد دارد در دانشگاه تربیت معلم تحصیل کند.

*در یک سال و نیم گذشته خیلی‌ها از دست من ناراحت شدند زیرا هیچکس را به اردوی تیم‌های ملی راه نمی‌دادیم. از همه آنها عذرخواهی می‌کنم اما امیدوارم که متوجه شوند این کار به خاطر صلاح ورزشکاران بوده است. فدراسیون کشتی برای تزریق واکسن کرونا پیشگام بود و در نتیجه به غیر از یک مورد هیچ کس به بیماری مبتلا نشد.

*در مورد اینکه پژمان درستکار به خاطر رفاقت با من سرمربی تیم ملی کشتی آزاد شده باید بگویم غلام محمدی عزیز ماست اما مربیگری مانند دوی امدادی است. محمدی ۲۰ سال زحمت کشید و از او تشکر می‌کنم. چه رفیق‌بازی کرده باشم یا نه، این موضوع خودش را در نتایج تیم ملی نشان داد. درستکار انتخاب درستی بود و خیلی‌ها بعد از مسابقات قبول کردند.

*در کشتی آزاد از روسیه و آمریکا عقب هستیم و ۲ تا سه سال زمان لازم است نه اینکه فردا نتیجه بگیریم‌. حریفان هم بیکار نیستند. اگر می‌خواهیم به حریفان برسیم نباید فرار کنیم بلکه باید به مصاف آنها برویم. در کشتی فرنگی هم نایب‌قهرمان شدیم اما با یک مدال قهرمان می‌شدیم. مطمئن باشید سال بعد با کمک محمد بنا و حمید سوریان نتایج بهتری می‌گیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • MD TR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    جناب دبیر، تخصص شما چگونه به رشته مدیریت گردشگری/جهانگردی مربوط است که با کمک پسرعموی خودتان ( که از مدیران ستاد وزارت اطلاعات هست) و دیگر کمک ها عضو هیئت علمی این گروه در دانشگاه علامه طباطبائی شده اید؟ اگر شما سواد کافی ( نه مدرک و رانت) در علم مدیریت داشتید، چرا از گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی اخراج شدید؟ چرا همین جناب درستکار رو - وقتی در شورای شهر بودید- در سازمان ورزش شهرداری تهران استخدام کردید ولی به ناگهان سر از شهرداری منطقه 6 تهران درآورد و شد مشاور ورزشی شهردار وقت جناب سردار بابائی؟ آیا اصلا مشاور ورزش شهردار منطقه داریم؟؟ آیا مشاور ورزش شهردار منطقه، به دنبال کسب جواز ساخت، رفع خلافی و ... برای مراجعین به آن منطقه میرود؟؟
  • محمدشاملو‌ IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    درستکار و‌ دبیر نشان دادند که یک تحول مدیریتی شگرف در کشتی ایران رخ داده که در تاریخ کم نظیر و شاید بینظیر بوده . همه ایرانی ها در همه جای دنیا این چند روز لذت زیادی بردند درستکار و دبیر و‌حتی تاحدودی محمدبنا دارای باورهای واضح مذهبی و گرایش به مطرح کردن نام شهدا و‌...هستند . همین باعث شده به شدت توسط مخالفان این واژه ها مورد حمله های گوناگون قرار گیرند . خارج از هر شعار و‌باور و اعتقادی باید بگم حمله به افتخار آفرینان این کشور ( آنهم کسانی که با دست تقریبا خالی افتخار آفریدند ) به دور از انسانیت ، آزادی بیان ،آزادی اندیشه و شرافت اخلاقی است . آنها آزاداند هر باوری داشته باشند . من طرفدار جمهوری اسلامی نیستم ، ولی وقتی میبینم مزدوران عربستان سعودی در ایران اینترنشنال تادیروز متقاضی تحریم کل ورزش ایران در مسابقات بین المللی بودند و امروز به نام دفاع از ورزش ایران به این سه مربی و مدیر افتخار آفرین حمله میکنند ، حالم از این جماعت مزدور سعودی به هم میخوره . .بیشرفی هم حدی داره
  • ابولفضل اصغری IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    اقای دبیر اومده به جای که تخصص داره اگه هر کس تو تخصص خودش کار کنه خیلی اتفاق های خوبی تو همه زمینه ها میوفته
  • مهدی US ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    رفیق بازان دلاوران نام آوران به نام الله پیروز باشید پرتوان.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی