۰
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
۰ |
۵
ویدیو| توصیف شنیدنی ژاوی از هواداران فوتبال در ایران
طول ویدئو: 03:14

خاطره شنیدنی ژاوی هرناندز از زمان حضورش در ایران به همراه تیم السد و احساسش نسبت به مردم ایران را ببینید.

خبرورزشی؛ ژاوی هرناندز ستاره روزهای نه چندان دور تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا در گفتگویی شنیدنی از خاطراتش در سفر به ایران گفته است.

سرمربی حال حاضر السد قطر در این باره گفت: اگر بخواهم فوتبال در ایران را با یک عبارت توصیف کنم باید بگویم "شور و اشتیاق". هرگز تا به حال چنین شور و اشتیاقی در فوتبال را در هیچ جای دنیا ندیده ام. 

ژاوی می گوید بازی در استادیوم آزادی فوق العاده است. به نظرم بهترین جو استادیومی است که تا به حال در دوران فوتبالم تجربه کرده ام. آنجا اگر با کسی در یک متری تان صحبت کنید، صدایتان را نمی شنود. هواداران ایرانی فوق العاده اند، فوتبال همه چیز آنها است.

ژاوی همچنین از تجربه حضورش مقابل تیم های مطرح ایرانی گفته است: من خوش شانس بوده ام که استقلال، سپاهان و پرسپولیس بازی کرده ام. آن ها تیم های با کیفیت بالایی هستند و توانایی فیزیکی بالایی دارند و می توانند از حضور تماشاگران و شور و هیجان آن ها به خوبی به نفع خود استفاده کنند. بازیکنان ایرانی بازیکنان قدرتمند و با کیفیتی هستند.

هافبک توانمند سابق بارسلونا در خصوص حضور تیم ملی ایران در جام جهانی هم صحبت کرده است: "هماهنطور که در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل اسپانیا دیدیم ایران عملکرد از خود به نمایش گذاشت، اسپانیا برای پیروزی در آن بازی حسابی به زحمت افتاد و همانطور که دیدید روی یک تصادف هم به گل رسید. به نظرم تیم ملی ایران تیمی بسیار آماده ای و یکی از بهترین تیم های حال حاضر آسیا است."

ژاوی در خصوص این شوخی که در ایران می‌گفتند او پس از سفر به تهران راننده را برای عبور از خیابان‌ها راهنمایی می‌کرد، گفت: بگذارید یک خاطره برایتان تعریف کنم.

وقتی با تیم السد به فرودگاه تهران رسیدیم، هیچ ایده‌ای در مورد شور و اشتیاق هوادارن ایرانی در مورد خودم نداشتم. یادم می‌آید، مجبور شدیم با مرتضی پورعلی گنجی از در پشتی خارج شویم و داخل یک ماشین پلیس مستقیم به هتل برویم. چرا که گفتند نمی‌توانم با اتوبوس تیم بروم، این شور اشتیاق هواداران ایرانی را تصور کنید.

آنها با شال و پیراهن بارسلونا که نام من رو آن حک شده بود، بیرون فرودگاه منتظر من بودند. حس عجیبی بود، تا به حال در تمام طول دوران فوتبالم چنین شور و اشتیاقی را ندیده بودم. از همه آنها به خاطر عشقی که به من دادند سپاسگزارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی