نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۲
اللهیار صیادمنش
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک، برتری تیمش در لیگ کنفرانس اروپا را از گلزنی خودش مهم‌تر می‌داند.

اللهیار صیادمنش شب گذشته (پنجشنبه) با گل فوق‌العاده‌ای که در دقیقه ۶۵ وارد دروازه زسکا صوفیه کرد، زوریا لوهانسک را به نخستین پیروزی خود در مسابقات لیگ کنفرانس اروپا رساند.

صیادمنش درخصوص این مسابقه گفت: با وجود اینکه مصدومان زیادی داشتیم، برای پیروزی به بلغارستان رفتیم و این کار را انجام دادیم. بازیکنان در زمین، یکدیگر را به‌خوبی حمایت کردند و از این نتیجه بسیار خوشحالم. خیلی خوشحالم که در این مسابقه گلزنی کردم، اما پیروزی تیم برای من مهم‌تر است. برخی بازیکنان مانند من، در پُست‌های خود بازی نکردند. با این حال تمام تلاش خود را کردیم.

وی در مورد بهره نماینده اوکراین از شکست ۶ بر یک رُم مقابل بودو گلیمت اظهار داشت: نتیجه این بازی را نمی‌دانستم. پیروزی ما در این شرایط اتفاقی خوبی بود که باعث شد شانس خود را برای صعود، زنده نگه داریم.

مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک در این باره که به نظر می‌رسد دیدار برگشت مقابل زسکا صوفیه، مهم‌ترین دیدار تیمش به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: روی دیدار روز یکشنبه مقابل کولوس (در لیگ برتر اوکراین) تمرکز می‌کنیم. فکر می‌کنم باید گام به گام و بازی به بازی پیش برویم.

همچنین از نگاه سایت یوفا، گل صیادمنش به زسکا نامزد بهترین گل هفته سوم مسابقات لیگ کنفرانس اروپا شد که برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    عجب گلی زد.........
  • امیر IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    حالا اگه طارمی زده بود کل اخبار شده بود گل و نمیدونم شاهکاره طارمی و نمیدونم طارمی اروپا را نسخیر کرد و فتح کرد ووو ......طارمی بازی با میلان خورد زمین و خطا کرد شده بود پاس گله شگفت انگیز طارمی برای پورتو مقابل غول ایتالیایی و با کوین دبروینه داشتین مقایسه اش میکردین خخخخ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی