چرا پرسپولیس پیشنهاد کارگزار استقلال را قبول نکرد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مصاحبه شب گذشته صادق درودگر در برنامه فوتبال برتر احتمالا به پایان سکوت درباره اسپانسر جدید باشگاه استقلال خواهد انجامید.

مدیر بخش بازاریابی سازمان لیگ دیشب در برنامه فوتبال برتر در شرایطی درباره موضوع تبلیغات محیطی و سهم باشگاه استقلال اقدام به گفت‌وگو با محمدحسین میثاقی کرد که در لابه‌لای صحبت‌هایش اشاره‌ای به پشت پرده قرارداد باشگاه استقلال با شرکتی که به تازگی تعهد پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان در یکسال را داده، برزبان آورد.

به گفته صادق درودگر پیشنهادی که به باشگاه استقلال درباره عقد قرارداد با کارگزار تبلیغاتی برای دریافت حداقل ۵۰۰ میلیارد اعلام شده، به باشگاه پرسپولیس هم ارائه شده بود که این باشگاه به دلایل حضور یک فرد شناخته شده در پشت پرده این قرارداد از امضای آن خودداری کرده است.

فردی که صادق درودگر در گفت و گویش به آن اشاره می‌کرد، کارگزار سابق تبلیغاتی سازمان لیگ و پروژه ۳۰۹۰ در دوره مدیریت افتخاری و علی اکبر طاهری در استقلال و پرسپولیس است که ارتباطش با مصطفی آجورلو نیز به همان دوره برمی‌گردد. زمانی که آجورلو مدیریت باشگاه تراکتور را برعهده داشت.

نکته کلیدی صحبت های درودگر اشاره او به موضوع ارزش ۱۸۰ میلیارد تومانی کل تبلیغات محیطی لیگ بود. درودگر گفت: «ما مناقصه‌ای به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان برای واگذاری کل تبلیغات محیطی لیگ برتر انجام دادیم که هیچ کس برای این موضوع داوطلب نشد و حالا برای من عجیب است که چطور یک شرکت تبلیغاتی حاضر شده فقط برای یک باشگاه ایران ۱۵۰ میلیارد تومان بپردازد.»

همچنین درودگر در صحبت هایش با اشاره به نحوه ثبت شرکت و مسائلی از این دست، اقدام استقلال برای عقد قرارداد با این شرکت تبلیغاتی را مخاطره آمیز توصیف کرد و آن را غیرمعقول دانست. او حتی تاکید کرد اگر اسپانسر استقلال حاضر باشد برای پرداخت مبالغ وعده داده شده،‌چک تضمین بدهد حاضر است کل تبلیغات محیطی لیگ را با قیمت مناسب به آنها واگذار کند.

جالب اینکه اگر باشگاه پرسپولیس نیز وارد معامله با این شرکت می‌شد قاعدتا مبلغ پرداختی برای تبلیغات محیطی به دو باشگاه به ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسید که این مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان بیش از ارزش کلی تبلیغات محیطی برای تمام مسابقات این فصل است، اما این کارگزار با سازمان لیگ پرونده‌های بازی دارد که به گفته درودگر به صدور رای نیز منجر شده و بنابراین امکان ندارد بین طرفین معامله جدید اتفاق بیفتد.

صحبت های درودگر بازتاب های متفاوتی را در میان هواداران استقلال داشته و حالا باشگاه استقلال در این باره شفاف سازی خواهد کرد و صد البته صادق درودگر از صحبت های نماینده یا کارگزار استقلال در امان نخواهد بود.

نکته مهم در شرایط حاضر شفافیت است و از آنجایی که طرفداران استقلال با عقد این قرارداد و اقدامات آجورلو به آینده امیدوار شده اند،‌ فعلا از باشگاه حمایت می‌کنند اما به شرطی که این ماجرا مبدل به یک داستان حقوقی جدید برای این باشگاه نشود. کما اینکه درودگر در پایان حرف‌هایش درباره موضوع پرونده های مالی مربوط به تبلیغات به نکات مهمی اشاره کرد که تجربه آن باید مورد استفاده همه باشگاه های فوتبال ایران به خصوص پرطرفدارها قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طغرل IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    سردار آجورلو خوب بلده چکار کنه و برای سهولت در بدست اوردن تبلیغات محیطی،به همراهی پرسپولیس نیاز داشت چون فقط بازیه این دوتا تیم هست که از رسانه ملی و سراسری پخش میشه و اگر دوتا تیم با هم مشارکت میکردن خیلی راحت میتونستن این حق رو از سازمان لیگ پس بگیرن.حالا به هر دلیل قرمزا همکاری نکردن ولی اخرش که سردار موفق بشه اولین تیمی که ادعا میکنه همین پرسپولیسه.
    • میلاد IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      سوال بدون پاسخ اینه که اگه ماجرا واقعیه چرا استقلال مزایده برگزار نکرده ؟ طبق قانون همه شرکتها و سازمانها و ادارات دولتی برای هرگونه معامله و قرارداد بالای ۵۰ میلیون تومانباید مزایده یا مناقصه برگزار کنن در غیر اینصورت سازمان بازرسی لغو باطلش میکنه
  • حسین 021 IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره؟؟؟ شما اگر عرضه تضامن بانکی داشتید 3 سال پیش این وجه تضمین و ضمیمه قرارداد میکردین که اخر فصل بابت اون پول به مشکل نخورید که هنوزم نتونستید پولی بگیرید و اون یه ذره حق باشگاه‌ها هنوز رو زمینه! بعدم چرا باید چک تضمینی رو به شما بده؟؟ مگه شما طرف قراردادی درودگر؟؟؟ هنوز سنگ اندازی های جنابعالی سر پرونده استرا از اذهان پاک نشده که بازم شکر مبخوری!!180 میلیارد 3 سال پیش با الان فرقی نداره ایا؟؟؟ 3 سال پیش تو تهران با 1 میلیارد میشد تو منطقه 2 هم خونه خرید، ولی الان با 3 میلیارد تو منطقه 10 هم بهت خونه نمیدن، شما ظاهرا خوابی صادق جووون،ارزش سرمایه شرکت روهم بر اساس سال 97 اعلام کردی،وانگهی قرارداد تبلیغاتی خود به خود ارزش رشد پیدا میکنه با توجه به برند نام استقلال که تو هر شهری هوادار داره میتونه براحتی تصاعد عجیبی بهش تعلق بگیره،قطعا شرکت جدبد انقدی سود میکنه که این مقدار فقط به تیم پرداخت میکنه، تا سال قبل چند نفر تو ایران های وب رو میشناختن؟؟ یا چند نفر اسم میری رو شنیده بودن؟؟ سری به صفحه رسمی های وب قبل و بعد استقلال بزنید متوجه مبشید که های وب...
  • م IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    مدیرعامل پیکان خوب جواب اینو داده جایی که گفته سازمان لیگ هیچ وقت تو این سالها اعلام نکرده چقدر درآمد تبلیغات بوده چون اگه اعلام میکرد باشگاهها حقشونو میخواستن. به همین راحتی یه رانت واسه خودشون درست کردن تا در کنارصداوسیما از فوتبال جیب پر کنن. البته لنگ ظاهرا از این جیب خوب برداشت کرده که صداش در نمیاد اونم لنگی که از بلال تا دلال مربیشون همیشه نالانند
  • تاج IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    اینا چه رویی دارند در یه جایی از متن میگه یه تیم لیگ برتری! مثلا استقلاله این تیم کلی هوادار داره و فقط در لیگ ایران نیست در لیگ قهرمانان آسیا که بازی میکنه هرچند موفقیتاشون زیاد نیست اما بازی ها پربیننده برگذار میشه حتی پرسپولیسی ها هم ممیبن همونجور که ما بازی های پرسپولیس میبینیم پشت پرده اینجا معلوم میشه که پرسپولیس هیچ درخواستی برای تبلیغات محیطی نداره. ینی صدا سیما به اندازه کافی به اینا پول میده
  • فرید IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    یادمه پرسپولیسی ها می گفتن نه به اسپانسر مشترک، الان رفتن زیر پست علی لهراسبی و میگن بیا با ما هم قرارداد ببند.آخه کی میاد با تیمی که افتخارات و از بابا مسعود گرفته قرارداد ۵۰۰ میلیاردی ببنده؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی