نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کریستیانو رونالدو
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد می‌گوید به بازنشستگی از بازی‌های ملی فکر نمی‌کند و این تصمیمی نیست که دیگران بخواهند بگیرند.

کریستیانو رونالدو که تا چند ماه دیگر وارد ۳۷ سالگی می‌شود و  با به ثمر رساندن ۱۱۵ گل در ۱۸۲ بازی برای پرتغال بهترین گلزن تاریخ در رده ملی است، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» در پاسخ به این پرسش که «آیا قصدی برای بازنشستگی از بازی‌های ملی ندارید؟»، گفت: «چرا باید بازنشسته شوم؟ هنوز زمان بازنشستگی‌ام فرا نرسیده است. این تصمیمی نیست که دیگران بخواهند بگیرند، بلکه تصمیمی است که من باید بگیرم.»

وی افزود: «هر موقع که احساس کنم نمی‌توانم بدوم، نمی‌توانم دریبل بزنم، نمی‌توانم شوت بزنم و دیگر قدرت لازم را نداشته باشم، آن موقع به بازنشستگی فکر خواهم کرد اما هنوز چیزهایی برای ارائه دادن دارم، بنابراین به کارم ادامه خواهم داد، چون هنوز انگیزه لازم را دارم. انگیزه واژه مهمی در انجام کارهایم است. می‌خواهم سطح خودم را حتی بالاتر از این ببرم.»

فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ که در لیگ قهرمانان اروپا با ۱۳۷ گل‌زده بهترین گلزن تاریخ این رقابت‌هاست، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: «شما درباره تیم ملی پرتغال صحبت می‌کنید اما در لیگ قهرمانان من بیشترین گل‌زده، بیشترین برد، بیشترین پاس‌گل را دارم اما می‌خواهم به کارم ادامه دهم. دوست دارم فوتبال بازی کنم و از اینکه مردم را خوشحال می‌کنم، حس خوبی دارم.»

مصاحبه رونالدو با اسکای اسپورتس

برنده پنج توپ طلا همچنین درباره تیم باشگاهی‌اش که روزهای پرافت‌وخیزی را تجربه می‌کند، خاطرنشان کرد: «ما در دوره‌ای هستیم که منچستریونایتد تغییراتی داشته است. آنها در تابستان اخیر من را خریدند و در کنارش رافائل واران و جیدون سانچو را هم به خدمت گرفتند. سازگاری با تیم و سیستم بازی در این شرایط نیاز به زمان خواهد داشت اما من فکر می‌کنم که کم‌کم باید این را به خود تلقین کنیم که هیچ چیز غیرممکن نیست.»

رونالدو که در بازگشتش به جمع شیاطین سرخ در ۹ بازی ۶ گل برای این تیم به ثمر رسانده، صحبت‌های خود را اینطور جمع‌بندی کرد: «من تنها درباره کارهایی که به صورت انفرادی‌ می‌توام انجام دهم صحبت نمی‌کنم، من همیشه تیم را در اولویت قرار می‌دهم. وقتی به صورت تیمی برنده شویم، رسیدن به دستاوردهای انفرادی نیز آسان‌تر می‌شود، بنابراین من باور دارم و هنوز هم فکر می‌کنم که هر چیزی امکان‌پذیر است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی