نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حمید سجادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان با تشریح جدیدترین اخبار از واگذاری سرخابی‌های پایتخت گفت: دستورات و مجوزهای واگذاری استقلال و پرسپولیس اخذ شد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه ای، خبر از واگذاری قریب الوقوع باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی داد. های‌لایت مصاحبه وزیر ورزش را در زیر می‌خوانید:

*اگر اراده‌ای باشد، شرایط و مقدمات کار فراهم است که پرسپولیس و استقلال را در عرض دو تا سه ماه شروع به آغاز کار واگذاریشان کنیم. الان سربسته به شما می‌گویم دستورات و مجوزهای کار را گرفتم و اراده‌اش هم وجود دارد و به زودیِ زود خبرهای خوبی را به هواداران دوباشگاه محبوب و پرطرفدار کشور درباره بحث واگذاری دوتیم خواهیم داد.

*چون ما در مجموعه وزارت ورزش قرار براین است تا اقدامی اجرایی نشده اطلاع‌رسانی نشود از معاونین خواسته‌ام تا اقدام عملی و اجرایی صورت نگرفته اطلاع‌رسانی صورت نگیرد.

*همیشه از من سوال می‌شود طرفدار کدام تیم، قرمز یا آبی هستی من طرفدار همه باشگاه‌ها هستم و برای این دو تیم پر طرفدار کشور هم احترام قائل هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    به روستایی که از دور دیده می شود . بلدچی نیاز نیست!!!!!!!!!!!اقای سجادی شما در بدو ورود طرفداری خود را با عمل اعلان کردید.. پرسپولیس را بی در پیکر کردید. مدیر اش فرار کرد . استقلال را تجهیز نمودید. همه دیدند.... در ثانی شما از کدام بخش خصوصی حرف می زنید. تیم بدهکار را چه کسی می خرد . 300میلیارد مالیات را به پشت پرسپولیس سوار کردید. و معلق !!!!!!!!!!!!. یعنی امروز شخصی این تیم را بخرد . فردا نقدا باید 300میلیارد مالیانت معوقه بپردازد. مگر پرسپولیس در کار صادرات و واردات بوده. که مالیات می گیرند . انوقت مالیات سپاهان کجا صرف می شود!!!!!!!!!!!!!!
    • بلدچی گوش کن ! IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      تا دیروز که بابا مسعودتون بود از این حرفها نمیزدین چی شده ؟ چرا تا دیروز از بدهی هاتون حرفی نبود ؟ نتونستن ماستمالش کنن و رفتن ؟! مگه برانکو براتون ساختاری نساخته بود که حالا حالاها قهرمان و پایدارباشین چی شد یه ماهه بی در و پیکر شدین ؟ عیبی یوخ ما استقلالیا اینقدر بزرگوار هستیم که دست تیم سوم شهرمون رو ول نکنیم بالاخره یه کاری براش میکنیم تاجیا بیخود سرور فوتبال نشدن
    • بابا اردوغان ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      لنگ بابت قهرمانی های ناپاک و رانتی و مهندسی شده باید مالیات بده ... خلاف کرده باید تاوان بده
  • محمدطاها IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    دمت گرررم وزیر جااان..همینقدر که سردار آجرلو رو بعنوان مدیرعامل استقلال انتخاب کردی هواداران استقلال ازت راضی هستند، خدا خیرت بده که به استقلال و هوادارانش آرامش رو برگرداندی..مرررسی وزیر جااان..
  • w IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    چقدر اين حرف واگذاري لوث و تهوع انگيز شده دروغ ميگوييند مگر دولت ديوانه است اين دو تيم با اين همه هوادار را رها کند فردا کي ميخواهد انها رو کنترل کند
  • لنگ مافیای حکومتی ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    بالاخره این وزیر هم‌ به سمت لنگیهای حکومتی غش می کند امروز و فردا دارد ولی سوخت و سوز ندارد فقط ممکنه کمی زیر پوستی و آبزیرکاهانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی