۱۱
علت اظهارنظر عجیب سرمربی پورتو درباره طارمی/ به کونسیسائو درباره طارمی چه گفتند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چرا کونسیسائو پس از هت تریک ستاره ایرانی به جای تعریف از گلزنی طارمی بحث میلان را پیش کشیده است؟

سرجیو کونسیسائو پس از پیروزی ۳ بر یک پورتو برابر توندلا با هت‌تریک مهدی طارمی گفت: من هنوز طارمی را ندیده ام اما مجبور نیستم چیزی به او بگویم. طارمی باید وظایفی را که به او محول شده است، انجام دهد. او مقابل میلان چهار شوت زد که هیچ گلی در پی نداشت اما امروز چهار ضربه زد و سه گل به ثمر رساند. او برای همین کار اینجا حضور دارد!

اظهاراتی عجیب از یک سرمربی حرفه ای که باعث تعجب همگان به ویژه طرفداران مهدی طارمی شد.

اما ماجرا چیست؟ چرا کونسیسائو به جای تعریف از گلزنی طارمی بحث میلان را پیش کشیده است؟ اتفاقا طارمی در دیدار با میلان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد!

یک منبع موثق و مطلع به خبرورزشی اطلاع داد: سرجیو کونسیسائو می‌داند مهدی طارمی به احتمال زیاد در ژانویه به یک تیم ایتالیایی خواهد رفت. باشگاه پورتو این موضوع را به اطلاع سرمربی خود رسانده و این مربی هم بابت از دست دادن بهترین مهاجم خود در نقل و انتقالات زمستانی دلخور است. هرچند به عنوان یک حرفه ای نمی‌تواند اعتراضی انجام دهد یا جلوی این اتفاق را بگیرد و حتی مجبور است برای بالا بردن قیمت طارمی او را فیکس هم بازی دهد! شاید این گفتار عجیب در نشست خبری یک نوع اعتراض غیر مستقیم به این ماجرا باشد که در این میان اسم میلان یکی از مشتریان طارمی هم وسط آمده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Iman IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    شاید هم خواسته مغرور نشه. آخه توی اظهاراتش گفت بخاطر خراب کردن اون ۴ تا توپ جلوی میلان بهش اعتراض نکردم الانم بخاطر گل کردن این توپها تشویقش نمیکنم.
  • توفان DK ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    مظلب، نفسیر و اسمان به زمین دوختن و خرعبلات سرهم کردن مانند این نوشته از عهده هر کس و نشریه برنیاید مگر.... !! خواهش دارم کمی بینش نشریه های زرد را به خرج داده، نه یک حبرگزاری واقعی، و این قدر مطالب الکی به خورد خواننده ها ندهید حتا در نسه های اینترنتی!
  • شاهرخ IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    اگه میلان.اینتر.یوونتوس .رم.و هر تیم دیگر ایتالیایی برود همون سال باید با فوتبال اروپا خداحافظی کند...جایی که بزرگان فوتبال دنیا به اونجا فراخوانده شدن و فوتبالشان همون سال تمام شد.رونالدوی برزیلی.رونالدینیو و چندتن دیگر
  • علیرضا GB ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    با احترام اما این تحلیل نمی تونه درست باشه چون موضوع انتقال طارمی از قبل از بازی پورتو با میلان هم مطرح بود اما کُنسیسائو بعد از بازی با میلان از مهدی تعریف کرد و حتی قبل از بازی با تولاندو هم نسبت به راه انداختن جَوّ منفی نسبت به تمارض های طارمی اعتراض کرد و گفت که مهدی خیلی صادق هستش. فکر می کنم به عنوان یه سرمربی، خیلی هم حرفه ای صحبت کرده و خواسته بگه که پورتو قائم به یک فرد نیست و از طرفی مهدی هم از فضای هتریک خارج بشه و آماده ی بازی های بعدی بشه. شخصا این سرمربی رو خیلی منصِف و با اخلاق میدونم. اون حتی به سرجیو الیویرا هم که فصل پیش همه می گفتند سطح بازیش بالاتر از بقیه هست، باج نداد و این فصل بیشتر نیمکت نشینش کرده.
  • ابرام US ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    این منبع موثق و مطمین شما برخلاف موارد دیگر ٬ اینبار حدس وگمان ها یش از سر تیز هوشی و مبتنی بر یک سری وا قعیات مطرح شده و شامه تیز و هوش بالای او از سر هم کردن موهومات و خزعبلات پرهیز کرده است . به سایر منابع موثق و مطمین خود هم گوشزد بفرمایید که از منابع موثق و مطمین پرتقالی شما تأسی جویند و دنبال پرتقال فروش های سر گذر و محله نروند و مشمول( ویل للمکذبین ) نگردند و قس علیهذا .
  • محمد IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    نخیر داداش،کلا پرتغالیا دوست دارن تنها بازیکنای کشورشون رو بزرگ کنند همین،چشم دیدن طارمی رو ندارن
  • حبیب IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    خبر ورزشی خیلی افتضاحی یه چیزی مثل بچه دو ساله
  • آزمون IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    راست میگه واقعن گاهی بازیکنای ایرانی لج درارن
  • **** IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    هر جا سخن از تبانی هست نام یه پرسپولیس میدرخشد قضیه طارمی و تیم ترکیه ای و بابامسعود و عراقچی و رییس جمهور روحانی و اردوغان که هنوز فراموش نشده قضیه انتقال خلعتبری به پیروزی قضیه انتقال ترابی به پیروزی و اعلام محرمانه بودند پرونده قضیه مهدوی کیا (بازیکن صغر سنی ) قضیه فایقی در مورد دربی که به استقلال سفارش میکند به پیروزی گل نزنید تو تاریخ از این جماعت زیاد نقش ها دیدیم و شنیدیم و....
    • ناشناس IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      زیاد به خودت فشار نیار .. به خودت مسلط باش .. انشالله همه چیز درست میشه ..
  • امید IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    میخاد ب طارمی بفهمونه اگه پاش و از گلیمش دراز تر کنه میزارتش کنار با اسکوچیچ فرق داره. هرکسی ی وظیفه ای داره تو زمین نه اینکه با ی اظهار نظر نابجا تمرکز تیم ب این خوبی رو بهم بزنه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی