نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حمله تند پرسپولیس به استقلال درباره ماجرای تبلیغات محیطی/ جلوی جوسازی‌ها گرفته شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هواداران مطمئن باشند که باشگاه از حق و حقوق پرسپولیس دفاع خواهد کرد و فریب جوسازی‌ها را نخورند.

در این اطلاعیه آمده است: در پی حواشی و شایعه‌های فراوان در خصوص تبلیغات محیطی باید به اطلاع هواداران عزیز برسانیم که هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است.

هواداران بدانند که پرسپولیس به جد پیگیر این قضیه است و اگر تغییری در بحث تبلیغات محیطی اتفاق بیفتد، حق پرسپولیس محفوظ است و ما پیگیری می‌کنیم و از حق پرسپولیس دفاع خواهیم کرد.

باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه هواداران بی‌شماری در دنیای فوتبال دارد، قطعا سهم بیشتری در هر قرارداد و تقسیم‌بندی خواهد داشت. باشگاه این آسودگی خیال را به هواداران می‌دهد که تحت هر شرایطی از حق بجای پرسپولیس با حمایت آنها دفاع خواهد کرد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است؛ هیچ باشگاهی این حق را ندارد که این موضوع را به نام خودش تمام کند، چرا که اگر بخواهد تصمیمی گرفته شود باید با نظر همه باشگاه‌های لیگ برتری باشد اعمال گردد و هیچ کس حق سند زدن یک کار مشترک را به نام خود ندارد.

چند نکته در این خصوص لازم به توضیح است و آن اینکه قرارداد با شرکت مذکور به پرسپولیس هم پیشنهاد شد و با توجه به اینکه تضمین و تعهدات لازم وجود نداشت و باشگاه مطمئن نبود که کلیه تعهداتی که طرف مقابل ارائه داده است، اجرایی می‌شود و شک و شبهه در تامین منافع باشگاه وجود داشت، از امضای آن خودداری شد.

باشگاه معتقد است هر قراردادی و هر شرکتی که تضمین و تعهدات بانکی لازم را برای اجرا، ارائه نماید و برای باشگاه مسجل شود که این تعهدات، اجرایی خواهد شد، یک لحظه هم دریغ نمی‌کند و قطعا با شرکت مورد نظر، قرارداد منعقد خواهد کرد.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: عده‌ای دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند و برخی نیز ادعا می کنند که باشگاه منفعل عمل می‌کند. تاکید می کنیم که ما تعاملات لازم با وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را داریم و دائما با آنها در ارتباط هستیم و یقینا کارهای قانونی را انجام می‌دهیم و متاسف هستیم برای افرادی که وقتی تصمیمی هنوز قطعی و نهایی نشده است را رسانه‌ای می‌کنند و جو و فضایی را راه می‌اندازند که به نفع فوتبال و باشگاهها نیست.

در تماس‌هایی که با مدیران سازمان لیگ، طی امروز و روزهای گذشته صورت گرفت، تاکید شد که جلوی این جوسازی‌ها بایستند و اجازه ندهند که یک سری برای اهداف خود موج سواری کنند و نام خودشان را مطرح نمایند و حاشیه‌هایی برای فوتبال و باشگاهها درست کنند. بیانیه سازمان لیگ گویای این مدعاست.

سیاست باشگاه پرسپولیس این است تا اقدامی نهایی و به نتیجه نرسیده است را رسانه ای نکند، به عنوان مثال در پرونده کالدرون تا منابع مالی آن تامین نشد، خبر آن منتشر نگردید. ما به اقدامات سایر باشگاهها کاری نداریم و تنها سربلندی و موفقیت پرسپولیس برایمان مهم است.

در پایان یک بار دیگر به هواداران عزیز تاکید می کنیم که برای ما منافع پرسپولیس مهم است و هواداران مطمئن باشند که ذره‌ای از حق باشگاه ضایع نخواهد شد و قطعا منافع باشگاه بزرگ پرسپولیس  تامین خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهجور IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    شما هر چه دوست دارید بفرمایید. فعلا سردار آجرلو و باشگاه استقلال به نمایندگی از سیار باشگاهها دارند تلاش می کنند حق ضایع شده باشگاهها را احیا کنند. انشاالله در گام بعد حق پخش تلویزیونی هم باید به باشگاهها تعلق بگیره. شما عوض اینکه با سرورتان باشگاه تاج همکاری کنید و همصدا شوید با مدیران لیگ تماس می گیرید با استقلال برخورد کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب مدیران ضعیفی؟ حق باشگاه بزرگ پرسپولیس چنین دیالوگ و مدیرانی نیست. انشاالله بزودی تغییراتی در حوزه مدیریتی این باشگاه هم ایجاد بشه. بدون شک به نفع فوتبال ملی خواهد بود.
    • تاجی اصیل ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      اینکه قطعاً کسانیکه منافعشون به خطر افتاده و دیگه پول مفت گیرشون نمیاد با جعل عناوین، الان اعتراض کنن یه چیز معمولی هست که اگر نمیشد شبهه پیدا میشد توش!! اینکه با جعل عناوین پرهوادارترین یا بخاطر دوتا جام اسنپی بشن پپرافتخارترین فقط جعل عنوان هست و تاریخ چیز دیگری رو ثابت میکنه!!!!! الان هم که یه باشگاهی میخواد حق خودش رو بگیره این آقایون با همدستان خودشون مثل درودگر و شکوری که باهم هم کاسه هستند سریع به تکاپو افتادن و در حال مصاحبه و بیانیه نویسی هستند تا مثل همیشه با فرافکنی و گل آلود کردن آب ماهی خودشونو بگیرن!! ولی دوستان کور خوندند این بار دیگه فرق داره!!به نظرم استقلال باید با شکایت از آقایون به نهاد های نظارتی هم حق خودشو بقیه باشگاههای مظلوم رو بگیره و هم سهم مردم از بیت المال رو که توی جیب یه سری مفت خور میره هر ساله!! استقلال معرفی کنه آقایون رو با توجه به اسناد مثبته ای که داره بقیه کارهاش با نهاد های نظارتی...
    • ساوالان IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      اگه تبلیغات دور میدانی برای پرسپولیس فعال شود . هر بازی بالای 20 میلیارد درامد زایی می کند. ولی فدراسیون براحتی این گاو شیر ده را ول نمی کند . درامد فدراسیون از همین منبع هست . ولاغیر. جالبه فدراسیون در این چند سال ریالی به پرسپولیس نداده. و همیشه اعلن می کنند پرسپولیس بدهکار فدراسیون هست!!!!!!!!!!!! کفاشیان بدهی فیفایی استقلال را از کدام منبع فدراسیون داد . اون زمان.
    • لنگ مافیای حکومتی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      لنگیهای حکومتی حقیر حتی به جرز دیوار هم حسادت می کنند و زیرآبی زنی و توطئه خزنده می کنند ... این جماعت منفعت طلب تمامیت خواه پلید که اکثرا پاکدست نیستند و منافع شخصی و فردی را به منافع عموم مردم ترجیح می دهند و دستشان در جیب مردم بوده و فرش و الباقی اموال را غارت کرده اند حال حرف مفت می زنند و حسادت و حقارت خود را با اراجیفگویی پوشش می دهند از این جماعت دوری کنید
    • بابا اردوغان IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      پول کالدرون هم همانند پول ژوزه و دنیزلی و آریهان و دلالوویچ از پول خزانه و منابع حکومتی پرداخت خواهد در این شک نکنید بالاخره محل ارتزاق تیم حکومتی مشخص و همیشگی است آویزان بودن مزیت هم دارد
    • شادوماد IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      واقعا برای من عجیبه که پرسپولیسیا اینجوری دارن بجای متحد شدن با بقیه تیمها و گرفتن حقشون،از سازمان لیگی حمایت میکنن که هر سال داره پول بقیه رو میخوره.البته اینا بخاطر اون 30میلیاردی هست که سازمان لیگ هفته قبل بهشون داد.ولی صد و پنجاه کجا و سی میلیارد کجا؟واقعا اینا فقط از قدرت گرفتن استقلال میترسن وگرنه اصلا چه ربطی به اونا داره که استقلال چقدر درامد داره؟چون هیچکسی بیشتر یکصد و سی میلیارد برای کارگزایشون پیشنهاد نداده و استقلال قرارداد 500تایی بسته،اینا دارن از حسادت میمیرن.از اونطرف هم ضعف خودشونو اینجوری دارن پنهان میکنن.ولی واقعا عکسی که رو لوگوشون هست خیلی بهشون میاد.منطورم کله گاو هست
  • مافیا پوکیده IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    دوران بزن در رو و بخور بخور تمام شده به خودتان بیائید سالهای سال تنها خوری کردید کو دًنبه تان ؟! به جز آبروی برباد رفته چه مانده ؟ با مردم باشید با هواداران عاشق فوتبال سالم و ورزش پاک باشید راستگو و درستکار باشید همه تیمها با استقلال همراه باشند و اینقدر منم منم نکنند گذشته تان اظهر من الشمس است حالا که با همت دولت جدید و وزارت ورزش جدید بنیان مافیا در هم فروریخته در پاکسازی کامل آن همراهی کنید و امیدی به بازسازی مافیایی دیگر نداشته باشید برای آینده ورزش کشور برای آینده فرزندان این کشور تلاش کنید و دست از منافع زودگذر و دنیوی بردارید
    • fred US ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      اتفاقا دولت جدید خودش اگه تو بازی مافیای تلوزیون شرکت کنه . زیر ۵ دقیقه نفر اول می شه . شما هم که از اتاق فکر ساواخ تشریف آوردید. آفرین به این همه نبوغ. کامپوتر هم که دم دست زیاده. از چندین جا برای خودت لایک زدی. فقط روزنامه خبر ورزشی مونده بود که برای افکار سنجی و سر کار گذاشتن مردم بهش سر نزده بودید.
    • طغرل IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      در جواب ferd باید بگم فکر کردید همه مثل شما هستن که با چنتا اسم مختلف بیان پیام بدن و با چنتا دستگاه مختلف لایک کنن؟تو خودت اومدی فیلترشکن روشن کردی تا مثلا بگی از آمریکا پیام میدی.کافر همه را به کیش خود پندارد.ولی این قضیه تبلیغات محیطی انقدر واضح هست که همه فوتبال دوستای واقعی پیگیرشن تا انجام بشه.امثال شما فقط بخاطر اینکه پول خوبی گیر استقلال میاد دارید مخالفت میکنید در حالی که این اتفاق بنفع تیم خودتون هم هست.البته مشخصه تنها تیمی که از سازمان لیگ دفاع کرد شما بودید چون انگار پولهای زیادی بهتون میرسه.ولی شک نکن سردار اینبار جق همه تیمهارو میگیره.شما هم باید بیاید پاهای سردار رو ماچ کنید اخرش
  • هوادار IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    حمله همه جانبه لنگی ها به زمین و زمان.
  • seyannosh IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    یک مشت مدیر بی عرضه اویزون 10 سال حق تمام باشگاهها رو خوردن و مملکت رو به پاشون ریختن بخاطر اینکه عرضه نداشتن یه ستاره هم بهشون دادن هنوزم میگن ما همراه وزارت و فدراسیون و سازمان لیگ هستیم باشین تا صبح دولتتان بدم در ضمن استقلال یه باشگاه جدا از لنگ هست و کاری به تیم همیشه منفور شما نداره ما از سردار اجرلو میخایم تا به هیچ وجهی با شما همکاری نکنه شما برین دنبال عابربانک تا میبینن استقلال داره رو پای خودشوامیشه یه مشت لنگی که کاردربیار هستن جو سازی میکنن جمع کنید این مسخره بازیاتون رو دیگه دوره جام اسنپی تمام شد
  • محمد تراکتور IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    ان شالله منحل میشه فوتبال پاک ببینیم
  • غضنفر IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    این بیانیه دفاعیه بود یا خودزنی؟!!!
  • 4444 IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    معلومه تیمی از منابع نامعلوم و اسپانسر تیم رقیب میلیاردی پول میریزن نگرانی از بابت درآمدزایی نگرانی نداره و طرف درودگرو میگیره. جای حمایت و تشکر این بیانیه رو میدن. وقاحت لنگ تمامی ندارد، تا دیدن استقلال به پول رسید رم کردن، لنگ کثیف حکومتی اینبار حریف سردار نمیشی.
  • حسنی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    مگر سازمان لیگ میگذارد استقلال وامسالهم ازاین فوتبال زهواردررفته چیزی گیرشان بیاید. درصورت پافشاری آجورلو اول اورابرکنارکرده ودوم نمیگذارند استقلال درآزادی بازی کند. هواداران استقلال فراموش نکنید این تیم ازآن دولت است وهمین دولت هم اگر بخواهد سه سوت مدیر عامل استقلال را برکنار میکند پس دیگر خودرا خسته نکنید.
  • علی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    تا وقتی مهندسی شده و مافیایی و حکومتی قهرمان شوند کبکشان خروس می خواند و همه چیز گل و بلبل است بعد از یک باخت حتی پاچه باباها را هم خواهند گرفت (بابا مسعود بابا دولابی بابا جهرمی و باباهای قدرتمند پشت پرده نامعلوم معلوم الحال) و به فدراسیون و سازمان لیگ و داوران و خبرنگاران و ... حمله انتحاری و تروریستی می کنند فقط و فقط با یک باخت بادکنک پلید قرمز ماهیت بی هویت خود را آشکار می کند و می ترکد مطمئنا خود پدرخوانده پول کالدرون و امثالهم را هم پرداخت خواهد کرد پس لطفا به خودتان فشار نیاورید و غصه نخورید برید پسته بخورید و دعا به جون مافیای حکومتی حامی خود بکنید که با حق و ناحق کردنها حداقل در این ۵ سال اخیر که همه در خاطر دارند خاطرات زشت و پلیدی از فوتبال ناپاک در اذهان باقی گذاشتند که هیچگاه پاک نمیشود هرچند حافظه تاریخی ما ضعیف است و با کارت هدیه و ناهار و شام و حتی صبحانه و عصرانه کیک و نوشابه می توان بر افکار عمومی سوار شد و قلم خرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی